secionale geautomatiseerde garagepoort te koop

Reageren
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van ingino
Lid vanaf: 10/03/2012
5 berichten

Te koop zonder schade (zie foto's)

Geplaatst geweest door Hörmann en geautomatiseerd met een Nice moter.

De afmeting van het poortgat is:

Breedte: 2.365 m

Hoogte: 2.030 m

Prijs: 800 Euro

Reacties

afbeelding van jerre01
Lid vanaf: 06/04/2006
49 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

Vanwaar ben je ?

grtzz

afbeelding van SvenVD
Lid vanaf: 11/03/2006
17518 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

is dat zelf uit te breken en te plaatsen?

afbeelding van SvenVD
Lid vanaf: 11/03/2006
17518 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

is dat zelf uit te breken en te plaatsen?

afbeelding van ingino
Lid vanaf: 10/03/2012
5 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

jerre01;1714770 wrote:
Vanwaar ben je ?

grtzz

We wonen in Izegem.

Mvg

afbeelding van ingino
Lid vanaf: 10/03/2012
5 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

jerre01;1714770 wrote:
Vanwaar ben je ?

grtzz

We wonen in Izegem.

Mvg

afbeelding van ingino
Lid vanaf: 10/03/2012
5 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

SvenVD;1714815 wrote:
is dat zelf uit te breken en te plaatsen?

Uitbreken doen we zelf (op de dag dat ze het raam komen plaatsen) Terug plaatsen is voor de koper.

Mvg

afbeelding van ingino
Lid vanaf: 10/03/2012
5 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

SvenVD;1714815 wrote:
is dat zelf uit te breken en te plaatsen?

Uitbreken doen we zelf (op de dag dat ze het raam komen plaatsen) Terug plaatsen is voor de koper.

Mvg

afbeelding van paso
Lid vanaf: 16/11/2009
6539 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

Heb je ijzers om de veren terug te stellen?

Let op de vingers!

Tel het aantal slagen (windingen) per veer zodat de koper ze gemakkelijk terug kan opspannen.

Laat als het mogelijk is de veren op de as staan (ontspannen).

Voor de koper is het gewoon belangrijk dat hij de linkse en de rechtse (vertikale) rail perfect even hoog zet.

Best ook dat hij bij de demontage aanwezig is.

Begin bij gesloten poort met de veren te ontspannen, neem de kabels af, haal 1 voor 1 de poortbladen eruit (bovenste eerst natuurlijk), ophanging bovenaan weghalen, verenbalk (as met veren en montagepunten) weghalen, linkse en rechtse rail.

Opbouw net andersom.

afbeelding van paso
Lid vanaf: 16/11/2009
6539 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

Heb je ijzers om de veren terug te stellen?

Let op de vingers!

Tel het aantal slagen (windingen) per veer zodat de koper ze gemakkelijk terug kan opspannen.

Laat als het mogelijk is de veren op de as staan (ontspannen).

Voor de koper is het gewoon belangrijk dat hij de linkse en de rechtse (vertikale) rail perfect even hoog zet.

Best ook dat hij bij de demontage aanwezig is.

Begin bij gesloten poort met de veren te ontspannen, neem de kabels af, haal 1 voor 1 de poortbladen eruit (bovenste eerst natuurlijk), ophanging bovenaan weghalen, verenbalk (as met veren en montagepunten) weghalen, linkse en rechtse rail.

Opbouw net andersom.

afbeelding van Nevermore
Lid vanaf: 12/03/2006
16782 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

paso;1715663 wrote:
Heb je ijzers om de veren terug te stellen?

Let op de vingers!

Tel het aantal slagen (windingen) per veer zodat de koper ze gemakkelijk terug kan opspannen.

Laat als het mogelijk is de veren op de as staan (ontspannen).

Voor de koper is het gewoon belangrijk dat hij de linkse en de rechtse (vertikale) rail perfect even hoog zet.

Best ook dat hij bij de demontage aanwezig is.

Begin bij gesloten poort met de veren te ontspannen, neem de kabels af, haal 1 voor 1 de poortbladen eruit (bovenste eerst natuurlijk), ophanging bovenaan weghalen, verenbalk (as met veren en montagepunten) weghalen, linkse en rechtse rail.

Opbouw net andersom.

Super interessante bijdrage!

Daarnaast wil ik er ook nogmaals op wijzen dat je ERG goed moet opletten met die veren op spanning.

Geen probleem als je weet wat je aan't doen bent. Mogelijks "een herinnering voor de rest van je leven" als je dat niet weet...

afbeelding van Nevermore
Lid vanaf: 12/03/2006
16782 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

paso;1715663 wrote:
Heb je ijzers om de veren terug te stellen?

Let op de vingers!

Tel het aantal slagen (windingen) per veer zodat de koper ze gemakkelijk terug kan opspannen.

Laat als het mogelijk is de veren op de as staan (ontspannen).

Voor de koper is het gewoon belangrijk dat hij de linkse en de rechtse (vertikale) rail perfect even hoog zet.

Best ook dat hij bij de demontage aanwezig is.

Begin bij gesloten poort met de veren te ontspannen, neem de kabels af, haal 1 voor 1 de poortbladen eruit (bovenste eerst natuurlijk), ophanging bovenaan weghalen, verenbalk (as met veren en montagepunten) weghalen, linkse en rechtse rail.

Opbouw net andersom.

Super interessante bijdrage!

Daarnaast wil ik er ook nogmaals op wijzen dat je ERG goed moet opletten met die veren op spanning.

Geen probleem als je weet wat je aan't doen bent. Mogelijks "een herinnering voor de rest van je leven" als je dat niet weet...

afbeelding van ingino
Lid vanaf: 10/03/2012
5 berichten
Quote
Voeg een andere quoty toe of reply now
Rapporteer

paso;1715663 wrote:
Heb je ijzers om de veren terug te stellen?

Let op de vingers!

Tel het aantal slagen (windingen) per veer zodat de koper ze gemakkelijk terug kan opspannen.

Laat als het mogelijk is de veren op de as staan (ontspannen).

Voor de koper is het gewoon belangrijk dat hij de linkse en de rechtse (vertikale) rail perfect even hoog zet.

Best ook dat hij bij de demontage aanwezig is.

Begin bij gesloten poort met de veren te ontspannen, neem de kabels af, haal 1 voor 1 de poortbladen eruit (bovenste eerst natuurlijk), ophanging bovenaan weghalen, verenbalk (as met veren en montagepunten) weghalen, linkse en rechtse rail.

Opbouw net andersom.

Bedankt voor uw goed advies! De poort mag inmiddels weg voor 500 € (kan mijn eerste bericht blijkbaar niet meer aanpassen)