• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

RETRO energiezuinige Bosch Classic KDL 19455 koelkast

Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor 400€ mag deze weg!
 
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Niemand?
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Hey,

In de veronderstelling dat er niets aan scheelt (zowel optisch als mechanisch), kan deze eventueel tot in Zelzate gebracht worden?

Indien ja nemen we hem.
 
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Optisch en mechanisch scheelt er niks aan, hij is natuurlijk niet nieuw uit de verpakking he.

We hebben hem enkel maar gebruikt als frigo, niet als magneetbord of onderdeel van een stelling ofzo :)



Ik zal wel nog eens met de madam moeten spreken, het is 85km rijden ...
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
In mijn auto kan hij niet in 8)

Dat hij niet nieuw is is normaal, maar als hij eruit ziet als nieuw is't goed :)

Effe voor de zekerheid: 't is toch een zilverkleurige frigo? Zoals in "de racekleur" van Porsche? Kwestie van dat geval een beetje te kunnen pimpen ;)
 
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik was oorspronkelijk van plan om met de aanhangwagen te leveren indien het niet te ver was, maar voor die afstand moet hij toch in de auto (kan er blijkbaar plat in). Je zal hem dan best niet direct in gang steken, naar het schijnt moeten frigo's "klimatiseren indien ze platgelegen hebben o.i.d.



De kleur is "mat" zilvergrijs, geen idee wat het porsche racekleur is :)



Dit zijn nog 2 foto's van de binnenkant, de ene foto is blijkbaar bedriegelijk genomen, er zijn dus maar 3 legplankjes waarvan je er 1tje kunt halveren (de planta boterpot staat op hetzelfde schap als de kaasbol, ketchup en fruitsalade)



Bekijk bijlage 4026Bekijk bijlage 4027



(kwestie van dan niet toe te komen en een antwoord te krijgen van "oei, ze is toch een beetje aan de kleine/donkere/... kant, we gaan ze toch niet nemen" :)

Afmetingen zijn ongeveer 127 x 66 x 63 cm
 

Bijlagen

  • mini20121106093705.jpg
    mini20121106093705.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 0
  • mini20121106093608.jpg
    mini20121106093608.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 0

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Foto's zijn perfect, bedankt voor de uitleg.

Ik ben niet de man die op zijn woorden terugkomt dus als hij langs buiten niet geschonden is hebben we voor mijn part een deal. Je zal er niet moeten mee terugkeren.

Wanneer zou je er kunnen mee langskomen?

Thx!
 
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Daarnet nog eens alles aandachtig bekeken, rechtsonder de op de deur zijn er 2 krasjes, ik stuur er morgen nog een foto van op.

Moest je het nog altijd zien zitten zou ik hoogstwaarschijnlijk zondag kunnen leveren.
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
The misses heeft haar zegen gegeven.

Hoe spreken we af?

Liefst via pm zeker? ;)
 
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
PM gezonden (denk ik)
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Jaja, met leesbevestiging en alles erop en eraan. Wist zelfs niet dat 't bestond ;)
 
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
726
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ook niet, zag het staan en heb het aangevinkt :)
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Thx for a smooth transaction!! :cool:

Mag een slotje op...
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan