• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Zekeringkast Schrack Modul 160 - 198 MOD (6x 33MOD)

ToonVA

Lid
Lid geworden
7 mrt 2017
Berichten
234
Waarderingsscore
8
Punten
18
Beste,

Ik bied hier mijn zekeringkast te koop aan.
Het gaat hier over volgend model, volledig in perfect staat en voorzien van een extra aardingsrail bovenaan (dus nu zitten er 2 in).
Ben zeer tevreden van het model en grote alleen is ze net niet diep genoeg voor mijn project waardoor ik ze moet vervangen door een andere kast.
Aankoopdatum is Maart 2018 waar ze eerst nog een half jaar van op stock heeft gelegen alvorens ze is gemonteerd.
Er zijn enkele doorvoeren doorprikt (kabel doorgeduwd maar niet uitgesneden) dus normaal geen enkel probleem om te hergebruiken.

Informatie:
  • Breedte: 70,5cm
  • Hoogte: 105cm
  • Diepte: 14cm
  • Gewicht: 14,38 kg
  • Uitvoering:  Opbouw (zonder deur - apart te bestellen)
  • Aantal modules per rij: 33
  • Extra aardingsrail: 2 in totaal

Ik had er graag nog € 140 voor gekregen en indien de afstand in een straal van 15 km is wil hem nog komen brengen.
Graag een bericht indien geïnteresseerd.
 
Lid geworden
2 dec 2019
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,

Ik zoek een opbouwkast voor mijn renovatie project. Is het beschikbaar?

Ik woon in Heverlee. stuur mij tuandat.mai@gmail.com.

mvg,

Tuan-Dat
 

ToonVA

Lid
Lid geworden
7 mrt 2017
Berichten
234
Waarderingsscore
8
Punten
18
Hey, ja deze is nog steeds beschikbaar. Zal morgen eens kijken in de garage en je nog enkele foto's sturen.
 

ToonVA

Lid
Lid geworden
7 mrt 2017
Berichten
234
Waarderingsscore
8
Punten
18
Verkocht!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan