• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Vaillant aurocompac 243Kw ombouwen naar propaan?

Lid geworden
30 mei 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb een nieuwbouwwoning met een Vaillant ketel combi zonneboiler van 24Kw voorzien (aurocompac).
Vraag is even of ik deze ketel kan laten ombouwen naar Propaan.
Deze ketel is aangekocht via sack zelfbouw, en nu zegt Vaillant Wallonie dat deze ombouw niet mogelijk is? Wie heeft hier ervaring mee?

 

 

 
 

aartwessels

Gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Berichten
3.221
Waarderingsscore
134
Punten
63
Ik dacht dat inderdaad niet iedere ketel van Vaillant omgebouwd kan worden. Wat zegt Sack er van?

de ombouw is niet complex over het algemeen, maar laten ze wel door een Vaillant technieker uitvoeren. 
 
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
1.292
Waarderingsscore
7
Punten
0
Ombouw naar andere gassoorten mag enkel worden uitgevoerd door de fabrikant van het toestel ... hij bepaalt of dit kan of niet !
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan