terrasoverkaping lamellendak brustor b200

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van jannema
Lid vanaf: 03/03/2013
13 berichten

Gisteren is een firma thuis ons terras komen opmeten voor een brustor b 200 te plaatsen. Ik ga even de gegevens neerschrijven. Hopelijk kan iemand mij zeggen als dit een correcte prijs is?

Het terras is 7m x 3.40m.

2 screens zijkant van 3.40.

2 screens voorkant van 3.5 met pvc strook.

constructie komt tegen het huis te staan.

de kleur is geen standaard kleur.

4x lestrips voor verlichting.

regensensor voor het automatisch sluiten.

2 verwarmingen van 2000W instelbaar.

totaalprijs van 19.000 euro.

Reacties

afbeelding van jannema
13 berichten
Rapporteer

wij hebben onze bij pierrot crommen in bilzen besteld. totaalprijs was 17.943 euro btw in (21%) aangezien ons huis nog geen jaar oud is.

in de prijs zit inbegrepen : B-200 brustor ODL 7.00m x 3.40m

: 5 palen

: gelakt in RAL 7038

: 1x telis 16 afstandsbediening

: regensensor

: 2x zipscreen van 3.40m doek S 0707

: 2x zipscreen van 3.50m doek S 0707

: 4x ledstrip van elk 3.40m

: 2x verwarming dimbaar van elk 2000W in RAL 7038

: de plaatsing ervan

ex btw was het 14.829 euro

Ik hoop dat je nu een beetje overzicht hebt om te vergelijken

groeten jan

afbeelding van vanbrabander
Lid vanaf: 02/08/2006
23 berichten
Rapporteer

jannema,

Heb je wat meer details van die offerte.ik heb er namelijk eentje liggen van 9750 excl btw maar dan voor een 428 op 300 en 1 screen. plaatsing in

als ik dit vergelijk met jouw offerte heb je toch veel extras en heb je 4 screens ipv 1 screen.

alvast bedankt voor het posten van je offerte.

ps ik zie bij mij brustor b200 louvre en bou jou brustor b200 odl. Is dit dan ook de versie me lamellen ?

mvg

frederik

afbeelding van jannema
13 berichten
Rapporteer

Dinsadag is het eindelijk zover. Dan komen ze onze overkapping eindelijk plaatsen. Nu alleen maar hopen dat het slecht weer eindelijk voorbij gaat zijn Smile

afbeelding van jannema
13 berichten
Rapporteer

Dinsadag is het eindelijk zover. Dan komen ze onze overkapping eindelijk plaatsen. Nu alleen maar hopen dat het slecht weer eindelijk voorbij gaat zijn Smile

afbeelding van Koen-anyway
Lid vanaf: 12/03/2007
252 berichten
Rapporteer

Je kan ook eens voor een Biosun prijsvragen.... Is hetzelfde maar dan door AVC gemaakt...

Medewerker Anyway Doors 
Redelijk goed thuis in de bouwwereld en interieurinrichting

afbeelding van wowla
Lid vanaf: 27/05/2011
45 berichten
Rapporteer

Even inpikken hierop... 

Wij willen een Brustor 200XL laten plaatsen aan de achtergevel. Dit is een overkapping met lamellen. 

Ik vind geen duidelijkheid over het al dan niet aanvragen van een vergunning. Het systeem wordt aanzien als een modulair systeem en is tevens niet definitief dicht langs boven. 

Aan de gemeente krijg ik enkel het boekje te zien van de dame aan het loket. Zij zegt dat als ik over de 40m² ga ik een vergunning nodig heb. De installateur zegt dat dit niet nodig is voor een modulair systeem. 

Wie heeft ervaring? 

afbeelding van Steve.ickx
Lid vanaf: 19/12/2018
3 berichten
Rapporteer

jannema schreef:

wij hebben onze bij pierrot crommen in bilzen besteld. totaalprijs was 17.943 euro btw in (21%) aangezien ons huis nog geen jaar oud is.

in de prijs zit inbegrepen : B-200 brustor ODL 7.00m x 3.40m

: 5 palen

: gelakt in RAL 7038

: 1x telis 16 afstandsbediening

: regensensor

: 2x zipscreen van 3.40m doek S 0707

: 2x zipscreen van 3.50m doek S 0707

: 4x ledstrip van elk 3.40m

: 2x verwarming dimbaar van elk 2000W in RAL 7038

: de plaatsing ervan

ex btw was het 14.829 euro

Ik hoop dat je nu een beetje overzicht hebt om te vergelijken

groeten jan

beste Jan,

ik zie dat jij een brustor b200 hebt laten plaatsen. Ik sta op het punt om ook eentje te bestellen. Alleen ben ik niet helemaal zeker. Ik twijfel met de renson algarve. Het prijsverschil is nogal groot. Ben jij tevreden van de b200 ??

het zou echt zohard helpen mocht ik bij iemand kunnen gaan kijken waar dit een paar jaar staat in regen en wind. Zo in een showroom binnen is dat altijd een vertelend beeld he Wink

Groetjes, steve en tinne

afbeelding van Englishdude
Lid vanaf: 20/12/2014
1055 berichten
Rapporteer

wowla schreef:

Even inpikken hierop... 

Wij willen een Brustor 200XL laten plaatsen aan de achtergevel. Dit is een overkapping met lamellen. 

Ik vind geen duidelijkheid over het al dan niet aanvragen van een vergunning. Het systeem wordt aanzien als een modulair systeem en is tevens niet definitief dicht langs boven. 

Aan de gemeente krijg ik enkel het boekje te zien van de dame aan het loket. Zij zegt dat als ik over de 40m² ga ik een vergunning nodig heb. De installateur zegt dat dit niet nodig is voor een modulair systeem. 

Wie heeft ervaring? 

Van de paar honderd die mijn bedrijf in de tijd heeft geplaatst hebben wij nooit geweten dat er een bouwvergunningsplicht was.  Dit is geen goed dat door zijn bestemming onroerend wordt he. Wij hebben voor zowat iedereen plaatsingen uitgevoerd en moeten toch wel stellen dat de Brustor veruit de beste is qua prijs kwaliteit. De brustor heef tingewerkte geleiders voor de screens en dat is echt wel een zeer fijn detail die het mooi afwerkt.  Die van Renson is ook zeer goed maar heeft toch wel wat pijnpunten ivm dichting van de afvoergoten. Die durven wel eens doorsijpelen. Een nieuw inzet verbindingsstuk zou het moeten opgelost hebben. 

afbeelding van Englishdude
Lid vanaf: 20/12/2014
1055 berichten
Rapporteer

Englishdude schreef:

wowla schreef:

Even inpikken hierop... 

Wie heeft ervaring? 

Van de paar honderd die mijn bedrijf in de tijd heeft geplaatst hebben wij nooit geweten dat er een bouwvergunningsplicht was.  Dit is geen goed dat door zijn bestemming onroerend wordt he. Wij hebben voor zowat iedereen plaatsingen uitgevoerd en moeten toch wel stellen dat de Brustor veruit de beste is qua prijs kwaliteit. De brustor heef tingewerkte geleiders voor de screens en dat is echt wel een zeer fijn detail die het mooi afwerkt.  Die van Renson is ook zeer goed maar heeft toch wel wat pijnpunten ivm dichting van de afvoergoten. Die durven wel eens doorsijpelen. Een nieuw inzet verbindingsstuk zou het moeten opgelost hebben. 

En voor diegene die het nog niet weten. Corradi is eigendom van Renson. Dus wat je ook besteld het komt allemaal beetje in de zelfde zak :o)

afbeelding van Lily2020
Lid vanaf: 07/01/2019
3 berichten
Rapporteer

Je hebt ook nog lamellendaken (Lamaxa) van Warema, een Duitse fabrikant

Pagina's