• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

RAL 7021 ; uw ervaring ?

Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,

wie van jullie heeft aluramen kleur RAL7021 ?

wat is uw ervaring ?

in combinatie met welke kleur baksteen?

langs binnen ook RAL7021 of wit of ander kleur?

geeft RAL7021 je huis een (te?) donker interieur?

thanx.

Sofie
 

bacco

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
554
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wij hebben ook RAL 7021 genomen.

Ze worden echter einde maart geplaatst, maar de kleur vind ik mooi.



Binnenkant hebben wij créme kleur gekozen.



Steen : Geel Zilverzand van Vanderzande
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
8.685
Waarderingsscore
6
Punten
0
Ik heb Alu ramen RAL7021 (binnen en buiten) in combinatie met steen Geel Zilverzand van Vandersanden. Deze combinatie geeft een hoog contrast.
 
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
1.946
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben gekozen voor RAL7021 van Reynaers. Steen gaat Platina van Vandersanden zijn...



nog geen foto's :)
 
Lid geworden
28 mei 2006
Berichten
1.357
Waarderingsscore
1
Punten
0
Als je de keuze hebt, neem dan wit of een lichtere kleur voor de binnenkant. Zeker als je ramen met horizontale onderverdelingen (regels) hebt. Zo'n donkere RAL-kleur trekt fel de aandacht en geeft een heel besloten gevoel.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
16.537
Waarderingsscore
2
Punten
0
Bij ons langs buiten RAL 7021 en langs binnen hout. Gevelsteen is de Salvia en de Livorno van VDS.



Massa's foto's via link onderaan ;-)
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
Hier ALU RAL 7021 met Lindebloem Vandersanden

(binnenkant ook RAL 7021)

Ramen voorzien voor binnen enkele maanden.



Amaai zwart-grijs is precies een populaire kleur! :D
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
150
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zal ook eens meedoen: ook ralkleur 7021 en dit in combinatie met forum branco van Desimpel



plaatsing: begin april
 
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
59
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb lang getwijfeld tussen welke kleur we zouden nemen. Maar het vrouwke zegt dat ze liever de RAL 9008 heeft, daar deze lichter is en meer contrast geeft dan de RAL 7021. En dan is de discussie rap gedaan... :D



Well, see for yourself:



hpim7066.jpg




De links is Reynaerts RAL 7021, de rechtse Reynaerts RAL 9008. Bakstenen zijn de Aubergine en het Zwart Mangaan van Nelissen.



G
 
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hela



Mijn eerste vraagje hier...wij hebben lang getwijfeld tussen 7021 en 7016 (Reynaers alu). Onze gevelsteen is de champagne van Vandersanden (momenteel-ongevoegd-vrij gele uitstraling).

Onze ramen zijn sinds kort geplaatst en het geeft nogal een fel contrast met de gevelsteen...nu twijfel ik aan mijn keuze eigelijk (had k mss toch beter de 7016 genomen?). Hopelijk komen de ramen na voegen mooier tot hun recht...heeft iemand hetzelfde probleempje (gele steen en 7021)?



Greetz :D
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
8.685
Waarderingsscore
6
Punten
0
Marieke2008, zie mijn eerdere reactie:



Gery wrote:
Ik heb Alu ramen RAL7021 (binnen en buiten) in combinatie met steen Geel Zilverzand van Vandersanden. Deze combinatie geeft een hoog contrast.

Ik persoonlijk vind dit contrast net mooi.
 
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
1.946
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben RAL7021 (Reynaers) icm Platina VDS. Ramen moeten nog geplaatst worden dus ik ben benieuwd! :)
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
13.921
Waarderingsscore
8
Punten
0
Gery wrote:
Ik heb Alu ramen RAL7021 (binnen en buiten) in combinatie met steen Geel Zilverzand van Vandersanden. Deze combinatie geeft een hoog contrast.



En valt dat mee de RAL7021 ook binnen?

(dit is bij ons ook zo voorzien)
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
8.685
Waarderingsscore
6
Punten
0
Nevermore wrote:
En valt dat mee de RAL7021 ook binnen?

Ik vind van wel, maar dat is natuurlijk een persoonlijk gevoel en dus puur subjectief.
 

P&M

Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
82
Waarderingsscore
0
Punten
0
hey,



Bij ons zijn ze vandaag (as we speak) de ramen aan het plaatsen..

Wij hebben ook 7021 zowel binnen als buiten en dit in combinatie met

edelbeton diamant zwart en edelbeton crystal grijs.



hopelijk valt het mee.. :D



Mvg

p
 
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
52
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hello,



We moeten binnenkort de kleur van onze ramen (Reynaers) kiezen. Onze gevelsteen is een VDM Linea 7021 (antraciet), daarom dachten we ook RAL 7021 in structuurlak te kiezen voor onze ramen. Iemand ervaring met deze combinatie? Handig om weten is misschien ook dat het enkel voor de renovatie van onze achterbouw (keuken) is. Een volledig huis in Linea 7021 en zwart-grijze ramen zou iets te donker uitvallen denk ik.



Groetjes.
 

ikoen

Lid
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
179
Waarderingsscore
4
Punten
18
Wij kiezen ook voor RAL7021 en dat in combinatie met Wijngaard 3 (U steen) van de Saegher.



Gr,



Koen
 
Lid geworden
20 jan 2014
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Punten
0
Goed te doen in combinatie met:

Forum Prata, Forum Cromo
 
Lid geworden
12 jun 2013
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Punten
0
hier ook de ral 7021 gekozen, ook voor binnen in combinatie met de robusta van vandersanden. ramen worden in februari geplaatst.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan