• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Wist je dat ...

Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
... er een voorstel was om een "wist je dat topic" te openen?
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
... ik daar zelf even dankbaar gebruik van maak om te laten weten dat ik gekortwiekt ben!
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Wist je dat het voltallige forum daar foto's wil van zien ?

Vooral Luddie ! :) :twisted:
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
Arana wrote:
... ik daar zelf even dankbaar gebruik van maak om te laten weten dat ik gekortwiekt ben!



...wist je dat je avatar een hoofddoek draagt? mag dat nu nog wel? :lol:
 
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
1.097
Waarderingsscore
0
Punten
0
Gekortwiekt??? Dat wil ik ook zien!!!!



('k ga dat misschien binnenkort ook eens proberen!)
 
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
161
Waarderingsscore
0
Punten
0
gekortwiekt :shock:

op welke plaats anders wil miss iedereen het zien :twisted:
 
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
671
Waarderingsscore
0
Punten
0
maar BOE! Jullie zijn verkeerd bezig....Ge moet altijd starten met "wist je dat"



DUS...Wist je dat...



- ik ook wel eens Arana haar coupe wil zien!

- het weeeeeeeeeeeeekend is WOEHOEW :D
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
... ik niet begrijp hoe iemand de nieuwe snit wil zien, als die niet eens de oude heeft gezien? :wink:
 

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
5.778
Waarderingsscore
541
Punten
113
Luddie wrote:
Arana wrote:
... ik daar zelf even dankbaar gebruik van maak om te laten weten dat ik gekortwiekt ben!



...wist je dat je avatar een hoofddoek draagt? mag dat nu nog wel? :lol:



Quote of the year 2009 :)
 
M

marnix van glassmetal

Guest
wist je dat we altijd wisten dat we het geweten hebben maar nu weten dat we het nie meer weten. Has ik dat geweten gvd dan wist ik al veel meer
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
marnix van glassmetal wrote:
wist je dat we altijd wisten dat we het geweten hebben maar nu weten dat we het nie meer weten. Has ik dat geweten gvd dan wist ik al veel meer



opschepper :wink: :lol:
 
M

marnix van glassmetal

Guest
Luddie wrote:
marnix van glassmetal wrote:
wist je dat we altijd wisten dat we het geweten hebben maar nu weten dat we het nie meer weten. Has ik dat geweten gvd dan wist ik al veel meer



opschepper :wink: :lol:



hoe wist je dat ?
 
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
118
Waarderingsscore
1
Punten
0
had ik gisteren geweten wat ik vandaag wist dan was ik er morgen nooit aan begonnen :roll: :?
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
Wist je dat dit topic (en vele andere) gewoon compleet aan mij voorbij was aan 't gaan :shock: Ik zit tegenwoordig véél te weinig op 't forum :(



Wist je dat dat er de komende tijd niet op gaat beteren :cry:
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
... Kim Clijsters de halve finale gewonnen heeft door uitsluiting van Serena Williams, net voordat Kim met 2 matchpunten had kunnen winnen? Serena maakte een voetfout, schold de lijnrechter uit en zei: I will kill you! Binnen de 5 minuten mocht ze het veld verlaten!
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
Arana wrote:
... Kim Clijsters de halve finale gewonnen heeft door uitsluiting van Serena Williams, net voordat Kim met 2 matchpunten had kunnen winnen? Serena maakte een voetfout, schold de lijnrechter uit en zei: I will kill you! Binnen de 5 minuten mocht ze het veld verlaten!



't is nog waar ook... jawadde...
 
M

marnix van glassmetal

Guest
Antje wrote:
Wist je dat dit topic (en vele andere) gewoon compleet aan mij voorbij was aan 't gaan :shock: Ik zit tegenwoordig véél te weinig op 't forum :(



Wist je dat dat er de komende tijd niet op gaat beteren :cry:





wist je dat je fantatische superdeluxe ongeloofelijk kindje daar wel eens de oorzaak van zou kunnen zijn ? :p :p :p
 
M

marnix van glassmetal

Guest
Arana wrote:
... Kim Clijsters de halve finale gewonnen heeft door uitsluiting van Serena Williams, net voordat Kim met 2 matchpunten had kunnen winnen? Serena maakte een voetfout, schold de lijnrechter uit en zei: I will kill you! Binnen de 5 minuten mocht ze het veld verlaten!



wat wil je nou het mens ziet er even schreeuwlelijk uit als Achmed the dead terrorist
 
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.780
Waarderingsscore
0
Punten
0
... onze kattinnetje de reïncarnatie is van een dom blondje?



Allez, zo kan ze u toch soms aankijken :lol:
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan