• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ik heb ... gekocht

Lid geworden
5 jul 2006
Berichten
267
Waarderingsscore
0
Punten
0
Post hier je meest recente aanwinsten.



Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?



Je kan het hier delen met iedereen. :wink:
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
This thread is worhtless without pics.
 
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
1.757
Waarderingsscore
0
Punten
0
een expresso machiene staat net in ster bij makro.

ik hoop dat deze langer meegaat dan mijn vorige.
 
G

Guest

Guest
welke grootorde bedoel je dan??



laatste grote aankoop voor mij: een nieuwe bril.
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
2.402
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn recentste cadeau voor mezelf was mijn Joplin zadelpen... en nee, dit is geen verende zadelpen. :wink:



 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
7.182
Waarderingsscore
0
Punten
0
en ons gigantisch terras natuurlijk, da's ook al een schoon ottoke, en de zonwering, da's ook zoiets.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
vandaag besteld: een droogkast met stoomfunctie nen Elektrolux, zou haar minder strijk opleveren :? , wel niet van de zuinigste door dit procedé
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
4.307
Waarderingsscore
1
Punten
0
En de bedoeling van dit topic, is.......???



Ik vind het heel leuk om te weten dat binnekesmam een nieuwe bril heeft en kawa een nieuw zadel, kwestie van wat ledenbinding...dan weet ge meteen waar ze mee bezig zijn...maar voor de rest (wat is uw excuus :wink: )????

Allé, puur uit nieuwsgierigheid dat ik dat vraag, hé (ben een vrouw voor iets :wink: ), voor de rest bedoel ik daar niks mee zunne.



Allé, vooruit, mijn hersenen eventjes laten pijnigen waar de centjes naar toe zijn gegaan....

Amahoela zeg, ik heb nieuwe aanwinsten zonder centjes te moeten uitgeven...

Wij hebben recentelijk gekocht een AEG kruimeldief, met cadeaubon 8) .

Pokkeduur tegenover mijn vorige van het kruidvat, maar deze zuigt wel bekan gelijk ne stofzuiger :wink: .

En verder nog een Kitchen Aid (genre Kenwood)...maar die hebben we nog niet moeten betalen (da komt nog wel :lol:). Is wel ok, maar ik prefereer momenteel nog een kenwood (ervaring bij mijn ma), maar misschien is het een kwestie van wennen, want op zich doet dat ding meer dan voldoende voor ons.



(Tja, en voor de rest hebben wij begin deze maand weer een 1/240ste van ons huis teruggekocht...maar dat telt zeker niet :wink: ).
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier vliegen de centen buiten maar vraag me niet aan wat. Ik koop niks bijzonders en toch is mijn portemonnee altijd leeg. Dit had ik misschien beter in het klaaghoekje gezet.

O ja, vanmiddag een mooie broek gescoord (een zwarte, om naast de drie andere zwarte in de kast te hangen).
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
2.402
Waarderingsscore
0
Punten
0
Meisje wrote:
En de bedoeling van dit topic, is.......???



Bedoeling? Offtopic zever zoals alle andere topics in den aprés.. :wink:



enne, 't is geen zadel, maar een zadelpen.
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
kidcool wrote:
vandaag besteld: een droogkast met stoomfunctie nen Elektrolux, zou haar minder strijk opleveren :? , wel niet van de zuinigste door dit procedé



'Zou HAAR minder strijk opleveren'? Is dat dan een gendergevoelige droogtrommel? Speciaal ding precies.
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
4.307
Waarderingsscore
1
Punten
0
dieke wrote:
kidcool wrote:
vandaag besteld: een droogkast met stoomfunctie nen Elektrolux, zou haar minder strijk opleveren :? , wel niet van de zuinigste door dit procedé



'Zou HAAR minder strijk opleveren'? Is dat dan een gendergevoelige droogtrommel? Speciaal ding precies.



Neenee, ik geloof dat hun strijkijzer net gendergevoelig is :wink: .



(Je hebt misschien dit topic niet gevolgd.)
 
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
1.757
Waarderingsscore
0
Punten
0
Strijken is voor vrouwen en voor mietjes :D



Nee even serieus; ik denk zelfs niet dat mijn vrouw zou willen dat ik haar kleren zou strijken hoor.



En als ik mijn hemden zou moeten strijken, dan kwam ik buiten als een voddevent en dat heeft ze ook niet zo graag.



In het kort : ik moet met mijn pollen van de strijk afblijven en heb mij daar dan maar bij neergelegd :D



Rudy
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Geweldig excuus, rudy, maar mij 'vang' je niet. Ik geloof er geen sikkepit van dat je vrouw niet zou willen dat je haar kleren zou strijken. Mijn man mag die van mij alle dagen strijken. Kan ik elke week een hele nieuwe garderobe aanschaffen!
 
G

Guest

Guest
als jij je hemden zou moeten strijken, dan doe je ze naar het strijkatelier, en voor 7euro heb je ene hele week perfect gesteven hemden!!



doe ik ook :lol:
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik weet de perfecte manier om dit offtopic gezwets over strijken terug in de plooi (uh oh, pun detected) van het offtopic topic te krijgen. Dit is waar ik al een tijdje aan denk om aan te schaffen, maar echt ontopic is het dus niet, want ik heb het (nog?) niet gekocht:



http://www.karcher.be/be_nl/Producten/C ... 391100.htm
 
Lid geworden
5 jul 2006
Berichten
267
Waarderingsscore
0
Punten
0
dieke wrote:
Ik weet de perfecte manier om dit offtopic gezwets over strijken terug in de plooi (uh oh, pun detected) van het offtopic topic te krijgen. Dit is waar ik al een tijdje aan denk om aan te schaffen, maar echt ontopic is het dus niet, want ik heb het (nog?) niet gekocht:



http://www.karcher.be/be_nl/Producten/C ... 391100.htm



En waarvoor zou je zo'n (on)ding willen gebruiken? :wink:
 

MB

Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
617
Waarderingsscore
0
Punten
0
peca wrote:
dieke wrote:
Ik weet de perfecte manier om dit offtopic gezwets over strijken terug in de plooi (uh oh, pun detected) van het offtopic topic te krijgen. Dit is waar ik al een tijdje aan denk om aan te schaffen, maar echt ontopic is het dus niet, want ik heb het (nog?) niet gekocht:



http://www.karcher.be/be_nl/Producten/C ... 391100.htm



En waarvoor zou je zo'n (on)ding willen gebruiken? :wink:



wij hebben er ene (allez ne 1402) en ik zou niets anders mee willen :p
 
G

Guest

Guest
en wat doe je er dan mee? poetsen? ruiten stomen? is dat niet extra veel gedoe?? maar wel hygienischer dan een dweil slaan zeker?

uitleg please! :lol:
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan