Ik heb ... gekocht

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van peca
Lid vanaf: 05/07/2006
260 berichten

Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. Wink

Reacties

afbeelding van tifkaj
Lid vanaf: 17/03/2006
1450 berichten
Rapporteer

Die tendens naar grotere machines is toch ook een behoefte die je voor een stuk aangepraat wordt, niet? Hier een klassieke wasmachine, dus 5kg denk ik? Draait bijna elke dag één keer, drogen aan 900 toeren, en dan aan het rek want geen droogkast. Lukt perfect, voor een gezin van 5. Een grotere wasmachine zou direct problematisch worden, want ons droogrek kan dat niet trekken Biggrin

“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.” -  Douglas Adams

afbeelding van aartwessels
Lid vanaf: 13/03/2014
2986 berichten
Rapporteer

Mevrouw Wessels is heel gelukkig met mijn keuze voor haar hoor!

Zelf geen aanmerkingen op het feit dat het er eentje met transportschade was Smile

"Oh, is dat deukje alles?!"

Scheelde wel een 180€, dus was de moeite waard Wink

Volg ons bouwblog!

http://onsnieuwehuis.be

afbeelding van jeter
Lid vanaf: 31/03/2008
5022 berichten
Rapporteer

Jos*;1977969 wrote:
Die tendens naar grotere machines is toch ook een behoefte die je voor een stuk aangepraat wordt, niet? Hier een klassieke wasmachine, dus 5kg denk ik? Draait bijna elke dag één keer, drogen aan 900 toeren, en dan aan het rek want geen droogkast. Lukt perfect, voor een gezin van 5. Een grotere wasmachine zou direct problematisch worden, want ons droogrek kan dat niet trekken Biggrin

Inderdaad Jos*... zie de woorden "hype" die ik gebruikte.

Maar de vrouwen denken daar allicht anders over. En dus krijg ik een push voor nieuwe verbouwplannen: groot waskot nodig om het grotere droogrek in kwijt te kunnen.

Heeft er iemand een idee hoe ik de pH van de wasverzachter ingesteld krijg op dat 8 inch multi-touch schermpje van die nieuwe Miele ThermoSoftcare TwinDos PowerWash met PowerShower?? (ja, zeg, ik zat bijna met mijn vingers tussen die Comfort Lift)

2986 berichten
Rapporteer

jeter;1977976 wrote:
Jos*;1977969 wrote:

Inderdaad Jos*... zie de woorden "hype" die ik gebruikte.

Maar de vrouwen denken daar allicht anders over. En dus krijg ik een push voor nieuwe verbouwplannen: groot waskot nodig om het grotere droogrek in kwijt te kunnen.

Heeft er iemand een idee hoe ik de pH van de wasverzachter ingesteld krijg op dat 8 inch multi-touch schermpje van die nieuwe Miele ThermoSoftcare TwinDos PowerWash met PowerShower?? (ja, zeg, ik zat bijna met mijn vingers tussen die Comfort Lift)

Wink Briljant!

Volg ons bouwblog!

afbeelding van kv nr12
Lid vanaf: 12/04/2010
1076 berichten
Rapporteer

Ze was in elk geval enorm verrast !

En ze was er content mee ook, dus OEF

nu nog de handleiding eens doornemen

afbeelding van m0117627
Lid vanaf: 25/04/2012
1015 berichten
Rapporteer

kv nr12;1977990 wrote:
Ze was in elk geval enorm verrast !

En ze was er content mee ook, dus OEF

nu nog de handleiding eens doornemen

De handleiding van? Wink

afbeelding van tilt!
Lid vanaf: 02/06/2006
6424 berichten
Rapporteer

jeter;1977976 wrote:

:cool::idea:

Ik heb 2 soorten was. Wit en gekleurd. Ik flikker er alles in en zet 't op 30°. Was is proper, wit = wit, en ik heb nog nooit iets verkleurds gehad. Bitches maken het graag complicated natuurlijk Wink

Gisteren ook nog eens kosten gedaan...

Niet direct moeders mooiste, maar it's the one that started it all. In 't cafetaria van het zwembad van Puyenbroeck stond deze. Deze kast leerde ons dat -als je bepaalde dingen in een bepaalde volgorde aanspeelde- je dikke punten kreeg, en dikke punten = extra ballen, en extra ballen = hoge score, en hoge score = gratis spelletjes krijgen.

Met 5 Bfr. speelden we quasi een hele namiddag Dirol

If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

2986 berichten
Rapporteer

tilt!;1977998 wrote:
jeter;1977976 wrote:

:cool::idea:

Ik heb 2 soorten was. Wit en gekleurd. Ik flikker er alles in en zet 't op 30°. Was is proper, wit = wit, en ik heb nog nooit iets verkleurds gehad. Bitches maken het graag complicated natuurlijk Wink

Gisteren ook nog eens kosten gedaan...

Niet direct moeders mooiste, maar it's the one that started it all. In 't cafetaria van het zwembad van Puyenbroeck stond deze. Deze kast leerde ons dat -als je bepaalde dingen in een bepaalde volgorde aanspeelde- je dikke punten kreeg, en dikke punten = extra ballen, en extra ballen = hoge score, en hoge score = gratis spelletjes krijgen.

Met 5 Bfr. speelden we quasi een hele namiddag Dirol

Ik vind em mooi! Proficiat met je aanwinst, mooi verhaal ook!

Volg ons bouwblog!

afbeelding van paso
Lid vanaf: 16/11/2009
6538 berichten
Rapporteer

Yep uren aangestaan, stond wel ander thema op, super kas

2986 berichten
Rapporteer

Zo, eens even wat leven in een eeuwenoud topic Smile

Zojuist alvast een paar binnendeuren gescoord bij Troostwijk, 2 nieuwe binnendeuren met glas voor 70€ incl kosten Smile

Kijken of de rest me ook nog lukt Smile

Volg ons bouwblog!

afbeelding van Nu7s
Lid vanaf: 19/08/2011
6409 berichten
Rapporteer

Heb je een algemene vraag? Stel ze via het forum, niet via privébericht!

afbeelding van Nu7s
Lid vanaf: 19/08/2011
6409 berichten
Rapporteer

Amai, je hebt een deurenwinkel zeker? Biggrin

En voor de nieuwe nieuwe generatie is geen waar hoor, die hebben daar geen geld voor Blum 3

Heb je een algemene vraag? Stel ze via het forum, niet via privébericht!

2986 berichten
Rapporteer

Neehoor, dit zijn de deuren die ik beneden wil plaatsen. Komen we er nog 1 te kort denk ik. 

Dan later nog eens ergens een stel voor boven zien te vinden. 

Volg ons bouwblog!