Ik heb ... gekocht

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van peca
Lid vanaf: 05/07/2006
260 berichten

Post hier je meest recente aanwinsten.

Dus heb je...

een nieuw werktuig ... een leuk meubel op de kop getikt? ... een nieuwe iPod? ... een sofa waar je al zolang naar op zoek was? ... een wagen?

Je kan het hier delen met iedereen. Wink

Reacties

afbeelding van MR
Lid vanaf: 08/05/2006
3433 berichten
Rapporteer

Reclame op de achterzijde van een immokantoor-kaftje.

Met kans op 5 à 10 mogelijkheden per jaar voor het 'mogen' opstellen van een offerte.

Prijs: 750€ (voor afdruk op 2000 kaftjes).

NIET gekocht.

afbeelding van julien
Lid vanaf: 12/03/2006
5999 berichten
Rapporteer

diedjedoe;1963640 wrote:
@julien niet zo elegant als jou ei-bordjes, maar wij hebben deze:

http://www.voor-thuis.be/qualy-jib-jib-eierdopje-met-peper-zout-geel-p93505.html

en in de ikea heb je er voor €2/stuk Wink

maar wel maar met de helft van mijn functionaliteit, AHA!!

Als je hier dopt in je ei en het geel loopt over, dan loopt het geel tussen je schelpen, bij mij niet. Blum 3

Een AutoCAD probleem? www.cadsite.be

afbeelding van charles
Lid vanaf: 11/03/2006
1908 berichten
Rapporteer

xbdt;1963671 wrote:
Nieuwe kuisvrouw (Miele Scout RX1); werkt perfect en stil. Is een echte stofZUIGER, dus niet enkel borsteltjes. Er is een camera die het plafond filmt en zo weet hij wat er nog moet gedaan worden of wat er al gedaan is.

http://rx1.miele.be

Kost 649€ blijkbaar.

Ben ben je er tevreden over ?

afbeelding van xbdt
Lid vanaf: 24/09/2009
1498 berichten
Rapporteer

Suuuuper tevreden!

Werkt echt goed. Ik had dit veel vroeger moeten kopen. Mijn vrouw is ook content Smile

afbeelding van aartwessels
Lid vanaf: 13/03/2014
2986 berichten
Rapporteer

Na vorige week op de veiling 5 Perzische tapijten voor 45 euro inclusief kosten gekocht te hebben, zojuist een:

Laserliner Bouwlaser Revolution 310 Green

gekocht voor 252 euro inclusief kosten, en dat inclusief toebehoren en statief Smile

Nu nog zien of ik voor een zacht prijsje wat bouwlampen en bouwlampstatieven kan scoren, dan kan ik die tegelijk ophalen Smile

#tevreden

Volg ons bouwblog!

http://onsnieuwehuis.be

afbeelding van deftone82
Lid vanaf: 02/06/2010
1237 berichten
Rapporteer

Apple tv + Beamer app!

Nu nog Netflix :o)

afbeelding van Jakatie
Lid vanaf: 19/09/2013
832 berichten
Rapporteer

Ik wacht op Belgacom om te zien hoe Netflix op hun decoder werkt. Anders een keuze tussen apple TV of chromecast.

afbeelding van fido
Lid vanaf: 15/06/2006
2552 berichten
Rapporteer

Waarvoor gebruiken jullie apple.TV?

afbeelding van Raf V
Lid vanaf: 22/10/2012
4881 berichten
Rapporteer

Is Netflix eigenlijk gelinked aan een adres, of aan een account? 'k Bedoel, kan ik Netflix gewoon meenemen zonder papierwerk of hen ervan op de hoogte te brengen als ik verhuis? En als ik pakweg een week ergens anders zit, kan ik dat daar dan nog zien? Of is dat gelijk een klassieke TV-aansluiting, dat dat aan uw adres vast hangt?

afbeelding van julien
Lid vanaf: 12/03/2006
5999 berichten
Rapporteer

Aangezien je er ook mee op je tablet kan kijken veronderstel ik dat het gelinkt is aan een account.

Wat ik verschrikkelijk vind is dat ik na lang zoeken nog altijd geen tarieven gevonden heb op de site zonder te registeren.

Een AutoCAD probleem? www.cadsite.be

afbeelding van jevc
Lid vanaf: 18/02/2013
573 berichten
Rapporteer

Raf V;1968554 wrote:
Is Netflix eigenlijk gelinked aan een adres, of aan een account? 'k Bedoel, kan ik Netflix gewoon meenemen zonder papierwerk of hen ervan op de hoogte te brengen als ik verhuis? En als ik pakweg een week ergens anders zit, kan ik dat daar dan nog zien? Of is dat gelijk een klassieke TV-aansluiting, dat dat aan uw adres vast hangt?

Je maakt gewoon een account aan op de netflix website en als je op een toestel wil kijken moet je ook inloggen met deze account. Uw adres hangt er dus niet aan vast. Er is wel een limiet (afhankelijk van het abbonement dat je neemt) van het aantal toestellen per account, je kan deze wel beheren via uw account op de netflix website.

Gewoon eens testen, de eerste maand is gratis en je kan gemakkelijk afzeggen Smile

afbeelding van jeter
Lid vanaf: 31/03/2008
5022 berichten
Rapporteer

Ik heb gekocht: CuBox-i

afbeelding van deftone82
1237 berichten
Rapporteer

fido;1968551 wrote:
Waarvoor gebruiken jullie apple.TV?

Streamen van films van iMac/laptop naar mijn nog niet-zo-smart-tv en straks wrschl netflix...

afbeelding van deftone82
1237 berichten
Rapporteer

jevc;1968556 wrote:
Raf V;1968554 wrote:

Je maakt gewoon een account aan op de netflix website en als je op een toestel wil kijken moet je ook inloggen met deze account. Uw adres hangt er dus niet aan vast. Er is wel een limiet (afhankelijk van het abbonement dat je neemt) van het aantal toestellen per account, je kan deze wel beheren via uw account op de netflix website.

Gewoon eens testen, de eerste maand is gratis en je kan gemakkelijk afzeggen Smile

Waar ik nog niet achter ben: moet je per jaar betalen of per maand?

afbeelding van jevc
Lid vanaf: 18/02/2013
573 berichten
Rapporteer

deftone82;1968573 wrote:
jevc;1968556 wrote:
Raf V;1968554 wrote:

Waar ik nog niet achter ben: moet je per jaar betalen of per maand?

Is per maand (7,99€, 8,99€ of 11,99€).