het klaaghoekje

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van Icecoldkillahh
Lid vanaf: 17/07/2006
8163 berichten

in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.

DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???

Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.

Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.

Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:

Reacties

afbeelding van slovenie
Lid vanaf: 22/11/2010
1053 berichten
Rapporteer

janus wago;1975074 wrote:
Quote:
Om die shit te vermijden bestaat het regeltje dat je een kruispunt niet mag oprijden als je het niet ineens kunt afrijden, ma ja regeltjes dat is voor andere.

Dan kun je op veel plaatsen tijdens de spits beter thuisblijven als je daar op moet wachten, denk bv aan de boomsesteenweg.

Er is nog een generatie die daar zo over denkt, maar tegen dat die het zebrapad zijn overgestoken waart ge der in de spits al lang geweest:cool:

afbeelding van JanenEls
Lid vanaf: 14/03/2013
747 berichten
Rapporteer

Pfff weners Wink

afbeelding van I.V.
Lid vanaf: 01/07/2011
1052 berichten
Rapporteer

http://bouwinfo.be/energiefactuur-30-hoger-2016

Klaag.

Nu, niet dat het zo'n verrassing is... ma toch

afbeelding van Tom DV
Lid vanaf: 29/08/2009
697 berichten
Rapporteer

I.V.;1975245 wrote:

Klaag.

Het komt er eigenlijk op neer dat diegene die geen zonnepanelen konden betalen, er geen plaats voor hebben, in een huurhuis of een appartement wonen nu moeten opdraaien voor diegene die er wel het geld en de kans voor hadden!

Uiteraard zijn de eigenaars van zonnepanelen niet de schuldigen, moest ik de mogelijkheid gehad hebben zou ik er ook gekocht hebben. (tot voor kort geen budget voor, en nu ik er budget voor zou kunnen vrijmaken woon ik in een huurhuis!)

Tom

afbeelding van botoxbuilder
Lid vanaf: 07/10/2012
3303 berichten
Rapporteer

JanenEls;1975126 wrote:
Pfff weners Wink

Zeker, maar wie denkt ge dat er gaat lachen als uw verzekering zegt dat ge zelf moogt opdraaien voor de schade bij een ander en die van u. En wie denkt ge dat er dan gaat staan bleiten :o)

afbeelding van JanenEls
Lid vanaf: 14/03/2013
747 berichten
Rapporteer

Jama ik zeg gewoon dat ik het (soms )handiger vind. Ik zeg niet dat ik het doe Wink

Kheb vandaag al "geweend": ons gekozen bad is einde reeks.. Waah!

Maaaar hopelijk is het toonzaal model in goede staat Wink

afbeelding van PFuHu
Lid vanaf: 27/04/2008
678 berichten
Rapporteer

Tom DV;1975296 wrote:
I.V.;1975245 wrote:

Klaag.

Het komt er eigenlijk op neer dat diegene die geen zonnepanelen konden betalen, er geen plaats voor hebben, in een huurhuis of een appartement wonen nu moeten opdraaien voor diegene die er wel het geld en de kans voor hadden!

Uiteraard zijn de eigenaars van zonnepanelen niet de schuldigen, moest ik de mogelijkheid gehad hebben zou ik er ook gekocht hebben. (tot voor kort geen budget voor, en nu ik er budget voor zou kunnen vrijmaken woon ik in een huurhuis!)

Tom

Krant vandaag toont de cijfers aan. Van de 1800 miljoen is er maar 600 miljoen van de zonnepanelen afkomstig.

In deze 600 miljoen zit zowel mijn zonnepaneelinstallatie (en die van vele andere particulieren), alsook de gigantische zonnepaneelinstallaties van vele bedrijven.

Effe stellen dat het de fout is van de particulier met zonnepanelen is dikke shit.

Groene stroom willen is één zaak, maar iemand moet het betalen ook hé. Het alternatief (verse kyoto-lucht kopen in het buitenland) kost ook bakken geld.

Of stelt ge dat ze beter al die investeringen in zonnepanelen en windmolens hadden gelaten en meteen een stevige nieuwe kerncentrale hadden gebouwd?

(En eigenlijk is zowel de vorige regering als onze nieuwe regering ons te slim afgeweest. Eerst distributietarieven fixeren. Dan btw verlagen. Komend jaar gaat dat allemaal omhoog. En net als we deze monsterhoge stijging gaan krijgen, doen ze een indexsprong. Lijkt bijna wel of de vorige regering mee in het complot zat ...)

afbeelding van julien
Lid vanaf: 12/03/2006
5999 berichten
Rapporteer

PFuHu;1975418 wrote:
Tom DV;1975296 wrote:
Krant vandaag toont de cijfers aan. Van de 1800 miljoen is er maar 600 miljoen van de zonnepanelen afkomstig.

In deze 600 miljoen zit zowel mijn zonnepaneelinstallatie (en die van vele andere particulieren), alsook de gigantische zonnepaneelinstallaties van vele bedrijven.

Gisteren het journaal (VRT) van 19.00u gezien? Tenenkrullend!!

Hoe vaak heeft ze niet herhaald dat de put van €1.700.000.000 komt door de zonnepanelen. Belachelijk.

Een AutoCAD probleem? www.cadsite.be

afbeelding van Bart G
Lid vanaf: 03/11/2009
2930 berichten
Rapporteer

Bedrijven betalen belastingen op hun opbrengst van de zonnepanelen. Dat wordt wel zeer vaak vergeten in die discussies.

Belast bij particulieren ook de GSC aan afzonderlijk getrapt tarief (tussen 25 en 40%) en laat de overheid direct de bedrijfsvoorheffing inhouden. Geen meldingsplicht meer in aangifte PB.

Maar dat zou te simpel zijn waarschijnlijk.

afbeelding van kimbo
Lid vanaf: 19/01/2007
882 berichten
Rapporteer

julien;1975420 wrote:
PFuHu;1975418 wrote:
Tom DV;1975296 wrote:

Gisteren het journaal (VRT) van 19.00u gezien? Tenenkrullend!!

Hoe vaak heeft ze niet herhaald dat de put van €1.700.000.000 komt door de zonnepanelen. Belachelijk.

euh ne niet gezien, ik vind de tv-journaals te korte items hebben om duidelijk te zijn. dan lees ik liever de kranten; ervaring daar leert ook dat je daar eerst het artikel "volwassen" moet laten worden vooraleer het iets of wat lijkt op de waarheid/feiten

en het eerlijkste vind ik voorlopig newsmonkeys...:rolleyes:

en heel deze hetze lijkt mij eerder een poging om de "onafhankelijke" vreg te sturen om de tarieven max te laten stijgen. het enigste dat we zeker weten is dat de btw terug naar het "normale" tarief gaat en dat we geen "gratis" stroom meer krijgen. de rest is giswerk en gespin

afbeelding van kimbo
882 berichten
Rapporteer

Bart G;1975425 wrote:
Bedrijven betalen belastingen op hun opbrengst van de zonnepanelen. Dat wordt wel zeer vaak vergeten in die discussies.

Belast bij particulieren ook de GSC aan afzonderlijk getrapt tarief (tussen 25 en 40%) en laat de overheid direct de bedrijfsvoorheffing inhouden. Geen meldingsplicht meer in aangifte PB.

Maar dat zou te simpel zijn waarschijnlijk.

de gsc verhogen het belastbaar inkomen van een bedrijf, dat is iets anders dan dat ze er belastingen op moeten betalen. en zegt ook niet over hoeveel.

hetzelfde zou zijn dat de particulier dat bedrag bij zijn inkomen moet invullen op de belastingbrief, dat zegt ook niks over hoeveel belasting hij moet betalen op de gsc

afbeelding van Bart G
Lid vanaf: 03/11/2009
2930 berichten
Rapporteer

kimbo;1975455 wrote:
de gsc verhogen het belastbaar inkomen van een bedrijf, dat is iets anders dan dat ze er belastingen op moeten betalen. en zegt ook niet over hoeveel.

Meen je dit serieus? :confused:

kimbo;1975455 wrote:
hetzelfde zou zijn dat de particulier dat bedrag bij zijn inkomen moet invullen op de belastingbrief, dat zegt ook niks over hoeveel belasting hij moet betalen op de gsc

Nu nog even herlezen wat ik juist schrijf over hoe te taxeren.

afbeelding van kimbo
882 berichten
Rapporteer

Bart G;1975477 wrote:
kimbo;1975455 wrote:

Meen je dit serieus? :confused:

kimbo;1975455 wrote:

Nu nog even herlezen wat ik juist schrijf over hoe te taxeren.

ik ben geen boekhouder maar

heb ik het dan mis dat je uw bedrijfskosten aftrekt van het belastbaar inkomen vooraleer er belasting op berekend wordt?

bij een particulier is dat toch zo niet? inkomen x - aftrek y geeft de basis waarop de belasting berekend wordt, en de zaak is dan om dit verschil zo klein mogelijk te houden Dirol

afbeelding van Tom DV
Lid vanaf: 29/08/2009
697 berichten
Rapporteer

PFuHu;1975418 wrote:
Tom DV;1975296 wrote:
I.V.;1975245 wrote:

Klaag.

[="#FF0000"]Uiteraard zijn de eigenaars van zonnepanelen niet de schuldigen, moest ik de mogelijkheid gehad hebben zou ik er ook gekocht hebben.[/] (tot voor kort geen budget voor, en nu ik er budget voor zou kunnen vrijmaken woon ik in een huurhuis!)

Tom

Effe stellen dat het de fout is van de particulier met zonnepanelen is dikke shit.

.)

Graag even mijn tekst goed herlezen.

Schrijf ik ergens iets over enkel particulieren?

En het rode gedeelte ook graag even herlezen.

mvg,

Tom

afbeelding van paso
Lid vanaf: 16/11/2009
6538 berichten
Rapporteer

30% bij de factuur? Zal ik nog wat panelen moeten leggen om dat te compenseren, zal ze maar met de post laten brengen rechtstreeks vanuit China, zo weinig mogelijk belastingen heb ik nog over voor de Wetstraat en het paleiske.