het klaaghoekje

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van Icecoldkillahh
Lid vanaf: 17/07/2006
8163 berichten

in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.

DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???

Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.

Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.

Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:

Reacties

afbeelding van Aspirant
Lid vanaf: 08/08/2013
272 berichten
Rapporteer

paso;1974732 wrote:
Ik ben niet voor alle maatregelen die onze nieuwe regering wil doorvoeren maar ik hoop wel dat ze minstens de pensioenleeftijd van de flikken gaan optrekken zoals ze hebben beloofd, wat een laffe acties dat die nu voeren, uitschot van het ergste soort is het.

Kijk, we moeten allemaal langer werken.

Postbodes, metsers, vrachtwagenbestuurders, magazijniers, bedienden, kaderleden,...

Als morgen iedereen die het niet fair vindt het werk plat legt, dan kunnen we België meteen opdoeken.

De soep wordt trouwens nooit zo warm gegeten als ze opgediend wordt.

Ik denk eerder dat de grootste uitdaging erin bestaat om werk te kunnen blijven aanbieden zodat mensen kunnen blijven werken tot 67. Als ik zie hoeveel bedrijven mensen ontslaan, herorganiseren, dan geloof ik nooit dat men mij tot mijn 67 werk gaat kunnen aanbieden.

afbeelding van Jakatie
Lid vanaf: 19/09/2013
832 berichten
Rapporteer

Aspirant;1974884 wrote:
Kijk, we moeten allemaal langer werken.

Postbodes, metsers, vrachtwagenbestuurders, magazijniers, bedienden, kaderleden,...

Als morgen iedereen die het niet fair vindt het werk plat legt, dan kunnen we België meteen opdoeken.

De soep wordt trouwens nooit zo warm gegeten als ze opgediend wordt.

Ik denk eerder dat de grootste uitdaging erin bestaat om werk te kunnen blijven aanbieden zodat mensen kunnen blijven werken tot 67. Als ik zie hoeveel bedrijven mensen ontslaan, herorganiseren, dan geloof ik nooit dat men mij tot mijn 67 werk gaat kunnen aanbieden.

Klopt volledig. Veel mensen zullen langer moeten werken, zij die niet meer kunnen zullen voor een veel kariger pensioen moeten stoppen. De regering weet ook dat velen niet zolang zullen kunnen werken maar dat is geen probleem als je de pensioenen dan ook serieus beperkt. Het grootste probleem is dat de Belgische pensioenen al erg laag zijn.

Het ergste eraan vind ik dat ze geen verschil maken tussen de beroepen met zo'n algemene verlenging van de carrière. Politiemensen hebben nu een uitzondering maar is dat zo'n zwaar beroep? Ze kunnen deze mensen toch nog gebruiken voor opleiding en administratie. Met een bouwvakker of fabriekarbeider die versleten is zie ik minder mogelijkheden.

afbeelding van botoxbuilder
Lid vanaf: 07/10/2012
3303 berichten
Rapporteer

paso;1974732 wrote:
Ik ben niet voor alle maatregelen die onze nieuwe regering wil doorvoeren maar ik hoop wel dat ze minstens de pensioenleeftijd van de flikken gaan optrekken zoals ze hebben beloofd, wat een laffe acties dat die nu voeren, uitschot van het ergste soort is het.

Veel patrouilleren in een combi is uiteraard zwaar werk. Hoewel ik rodeorijden op een stier waar de kloten vanachter zitten ook niet onderschat

afbeelding van MyriamC
Lid vanaf: 06/07/2007
12448 berichten
Rapporteer

Jakatie;1974937 wrote:
De regering weet ook dat velen niet zolang zullen kunnen werken maar dat is geen probleem als je de pensioenen dan ook serieus beperkt. Het grootste probleem is dat de Belgische pensioenen al erg laag zijn.

Daarom zullen pijler 2 en pijler 3 alsmaar belangrijker worden. Op tijd beginnen zorgen voor jezelf is de boodschap!

*Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusies*

afbeelding van botoxbuilder
Lid vanaf: 07/10/2012
3303 berichten
Rapporteer

oud zeer: dat 90 % van de autobestuurders niet weet hoe te kruisen om naar links te gaan op een kruispunt zonder aanduidingen.

afbeelding van MyriamC
Lid vanaf: 06/07/2007
12448 berichten
Rapporteer

Oud zeer: dat er toch nog zoveel fietsers zijn die 's avonds zonder licht rijden. Levensgevaarlijk op smalle baantjes zonder fietspad. Ik heb er daarstraks weer bijna een overreden. Deze had zelfs geen reflector. :mad:

*Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusies*

afbeelding van stonebiker
Lid vanaf: 06/01/2007
3236 berichten
Rapporteer

botoxbuilder;1974986 wrote:
oud zeer: dat 90 % van de autobestuurders niet weet hoe te kruisen om naar links te gaan op een kruispunt zonder aanduidingen.

Ik hoop dat je het volgende bedoelt:

"Op kruispunten als je links afslaat moet je achter elkaar (rechts) kruisen, behalve als er pijlen zijn die je moet volgen of als je wegens de plaatsgesteldheid (schuin kruispunt) niet rechts kan kruisen."

Heel wat bestuurders denken dat het omgekeerd ook mag (links kruisen).

afbeelding van paso
Lid vanaf: 16/11/2009
6538 berichten
Rapporteer

stonebiker;1975019 wrote:

"Op kruispunten als je links afslaat moet je achter elkaar (rechts) kruisen, behalve als er pijlen zijn die je moet volgen of als je wegens de plaatsgesteldheid (schuin kruispunt) niet rechts kan kruisen."

En dat is niet in alle landen zo maar hier wel.

afbeelding van JanenEls
Lid vanaf: 14/03/2013
747 berichten
Rapporteer

Links kruisen is nochtans interessanter. Minder gedoe, meer volk kan draaien.. Ik prefereer dat Wink

afbeelding van paso
6538 berichten
Rapporteer

JanenEls;1975031 wrote:
Links kruisen is nochtans interessanter. Minder gedoe, meer volk kan draaien.. Ik prefereer dat Wink

Ga dan in Rusland of zo wonen, genoeg filmpjes op het net die dat aantonen hoe goed het daar werkt. NOT.

afbeelding van slovenie
Lid vanaf: 22/11/2010
1053 berichten
Rapporteer

tja,

degene die tegeover u staat rijdt niet ver genoeg naar het midden waardoor ge geen andere mogelijkheid hebt om voor hem links af te slaan: dubbele ergernis:o, want diegene achter dat kieken zien het licht op rood floepen, weer geen meter vooruit!

Het zou zelfs kunnen dat er nog een kalf achter dat kieken staat die u niet gaat doorlaten, ha ja, anders staat hij op het zebrapad of nog erger, voor de lichten die elk moment op rood kunnen springen!

En wat als die tegenligger op het kruispunt een bocht van 180° moet maken?

afbeelding van stonebiker
Lid vanaf: 06/01/2007
3236 berichten
Rapporteer

slovenie;1975053 wrote:

tja,

degene die tegeover u staat rijdt niet ver genoeg naar het midden waardoor ge geen andere mogelijkheid hebt om voor hem links af te slaan: dubbele ergernis:o, want diegene achter dat kieken zien het licht op rood floepen, weer geen meter vooruit!

Het zou zelfs kunnen dat er nog een kalf achter dat kieken staat die u niet gaat doorlaten, ha ja, anders staat hij op het zebrapad of nog erger, voor de lichten die elk moment op rood kunnen springen!

Om al deze shit te vermijden hebben ze rondpunten uitgevonden.

Maar die hebben dan weer andere nadelen.

afbeelding van paso
6538 berichten
Rapporteer

stonebiker;1975054 wrote:
slovenie;1975053 wrote:

tja,

Om al deze shit te vermijden hebben ze rondpunten uitgevonden.

Maar die hebben dan weer andere nadelen.

Om die shit te vermijden bestaat het regeltje dat je een kruispunt niet mag oprijden als je het niet ineens kunt afrijden, ma ja regeltjes dat is voor andere.

Trouwens voorrangs negatie ed. worden toch ni bestraft, alleen rap rijden en soms ook teveel gedronken, al de rest mag.

afbeelding van janus wago
Lid vanaf: 05/12/2009
13926 berichten
Rapporteer

Quote:
Om die shit te vermijden bestaat het regeltje dat je een kruispunt niet mag oprijden als je het niet ineens kunt afrijden, ma ja regeltjes dat is voor andere.

Dan kun je op veel plaatsen tijdens de spits beter thuisblijven als je daar op moet wachten, denk bv aan de boomsesteenweg.

afbeelding van paso
6538 berichten
Rapporteer

janus wago;1975074 wrote:
Quote:

Dan kun je op veel plaatsen tijdens de spits beter thuisblijven als je daar op moet wachten, denk bv aan de boomsesteenweg.

En net daar loopt het door die ikke ikke mentaliteit ook altijd geweldig fout, prachtvoorbeeld!