het klaaghoekje

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van Icecoldkillahh
Lid vanaf: 17/07/2006
8163 berichten

in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.

DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???

Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.

Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.

Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:

Reacties

afbeelding van Englishdude
Lid vanaf: 20/12/2014
644 berichten
Rapporteer

Ik denk dat men echt eens zal moeten reflecteren en bezinnen over wat gaande is. In vroegere tijden was het op sommige dagen gewoon ondenkbaar dat op eender welke topic binnen de paar uur niet was gereageerd. Nu staan of blijven sommige topics gedurende dagen onbeantwoord. Sinds de nieuwe structuur duurt dit nog langer. Uiteraard heeft een en ander te zien met de bouwactiviteit in het echte leven maar toc. De kip heeft veel pluimen verloren. Wie zei nu weeral Bezint voor ge begint ? Of smijt uw oude schoenen niet weg voor al eer je nieuwe hebt . en idd het steeds maar herhalen bovenaan van het eerste originele bericht is gewoon BS. Niet relevant, vervelend, paginavulling

afbeelding van Tom DV
Lid vanaf: 29/08/2009
715 berichten
Rapporteer

En niet vergeten, de scenes die in België opgenomen zijn die, voor mij allesinds, nogal opvallen. ( bv, de inbeslagname van Haldis zijn camionette)

afbeelding van janus wago
Lid vanaf: 05/12/2009
13951 berichten
Rapporteer

Inplaats van hier wat te zitten zagen kun je natuurlijk ook het forum wat steunen en zelf onbeantwoorde vragen een beantwoorden..

Iedereen weet inmiddels dat het niet goed loopt en dat er aan gewerkt wordt, hier elke dag komen zagen helpt niet.

Help mee of zwijg.

afbeelding van Babelutte
Lid vanaf: 17/10/2010
3163 berichten
Rapporteer

help mee?? peist gij dat wij allemaal IT' ers zijn ofwa? en als we verdekke ergens mogen zagen, is het toch wel hier zeker?? 

afbeelding van I.V.
Lid vanaf: 01/07/2011
1052 berichten
Rapporteer

Klaag...

Autodeur opengewaaid, knal tegen de auto naast mij (lomp, ja, ik weet het). Als eerlijke burger de eigenaar natuurlijk op de hoogte gebracht (zou ik zelf ook fijn vinden), maar eerlijk zijn zal mij blijkbaar wel wat kosten. Hoop dat het allemaal toch nog zal meevallen...

Maar hé, we leven nog.

afbeelding van de ware
Lid vanaf: 21/08/2007
1050 berichten
Rapporteer

zielig dat 'het klaaghoekje' meer dan 1504 posts haalt.

Bij deze 1505 Lol

afbeelding van Englishdude
Lid vanaf: 20/12/2014
644 berichten
Rapporteer

Ik vrees dat ge een beetje opnieuw zult moeten gaan tellen want reactie 1505 is al efkes geleden. Ik denk zo'n 13.500 reacties geleden zelfs

En voor de rest: Ben Weyts (nva) lanceerde een tijdje terug een campagne tegen de middenvaksrijder. Dat terwijl iedereen weet dat de grootste losers tegenwoordig altijd allemaal uiterst links rijden. En dat met de zelfde stomme argumenten als waarmee middenvakrijders 30 geleden zijn begonnen. Nu ja laat die pipo's maar  rijden dan blijft het middenvak vrij en kan je veel rustiger en sneller vooruitgeraken dan de kontboorders van het linkse vak.

Misschien moeten de cabinetards van Weyts eens hun huiswerk opnieuw doen