• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

het klaaghoekje

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. beginnen.



DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???



Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.



Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.



Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.387
Waarderingsscore
0
Punten
0
Icecoldkillahh wrote:
Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:



Altijd hetzelfde lieke he Ice! Doe het zelf weg en laat aftekenen voor ontvangst :wink:



Is nl. enigste manier tot volste vertrouwen! :roll:
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
Icecoldkillahh wrote:
in is om topics te starten om te klagen over motorrijders, energiecrissisen, verkeersboetes, ambetante kopers die op het laatste moment afzeggen stel ik voor alle 'klachten en irritaties' hier neer te pennen. ginnen.



DE POST!!!!! Hoe kan je nog vertrouwen op zo een instelling???



Verhaal: Ikke, heb ne ps3, die stuk is, en moet verzonden worden naar sony per post. Ik moet het inpakken in een neutrale doos en het adres is niet naar sony gericht, want anders zou men mogelijke 'dieven' op ideeen kunnen brengen.



Wat blijkt, mijn ps3 is NOOIT aangekomen bij sony. vreemd niet, dat een dingske van 600€ verdwijnt bij de post. Bij ons op het werk is het hetzelfde, als we pakjes versturen met al is het maar een usb stick, je mag zeker zijn dat ze leeg aankomen.



Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:



Zeer weinig last mee maar we versturen dan ook niks met de post. Alles gaat via DHL, TNT, K&N,...



En nu ik er aan denk: eigenlijk nooit last gehad met iets met de post te versturen, zelfs als het gaat om 'dure' dingen. Een oplossing is trouwens om het aangetekend op te sturen.
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
m pieter wrote:
T zijn allemaal rotzakken, allemaal!!



nee, nie allemaal. Ik ben geen rotzak maar ik ben dan ook de enige op de wereld.
 
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
11.646
Waarderingsscore
1
Punten
0
jandc wrote:
m pieter wrote:
T zijn allemaal rotzakken, allemaal!!

nee, nie allemaal. Ik ben geen rotzak maar ik ben dan ook de enige op de wereld.

OK, dan ben jij de enige. Maar rest trekt op niets, OP NIETS !!!! :roll: :twisted:
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.387
Waarderingsscore
0
Punten
0
jandc wrote:
m pieter wrote:
T zijn allemaal rotzakken, allemaal!!



nee, nie allemaal. Ik ben geen rotzak maar ik ben dan ook de enige op de wereld.



Da frustreert me nu enorm zie, mensen die denken dat ze de enige op aarde zijn die geen rotzak zijn! :lol:
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
m pieter wrote:
jandc wrote:
m pieter":1dx2mm7w wrote:
T zijn allemaal rotzakken, allemaal!!

nee, nie allemaal. Ik ben geen rotzak maar ik ben dan ook de enige op de wereld.

OK, dan ben jij de enige. Maar rest trekt op niets, OP NIETS !!!! :roll: :twisted:



't is allemaal slecht, alles en iedereen!!! (buiten mezelf natuurlijk)[/quote]
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
Raf Van Laere wrote:
jandc wrote:
m pieter":eek:3jmhqdr wrote:
T zijn allemaal rotzakken, allemaal!!



nee, nie allemaal. Ik ben geen rotzak maar ik ben dan ook de enige op de wereld.



Da frustreert me nu enorm zie, mensen die denken dat ze de enige op aarde zijn die geen rotzak zijn! :lol:



pfff, ge zijt gewoon jaloers dat gij wel ne rotzak zijt en ik nie, nah



kijk zie, weer zo ne gefrustreerde pipo die gefrustreerd is om niks (en 't is dan nog ne rotzak ook). 't zijn allemaal gefrustreerde rotzakken hier (buiten ik natuurlijk)[/quote]
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.387
Waarderingsscore
0
Punten
0
Oh man! Het zit me tot hier he!!!

Hoe mensen zo een hoge dunk over zichzelf kunnen hebben, nie te doen gewoon! Het is gewoon hatelijk om te zien hoe mensen zichzelf een hoogte in wanen terwijl ze zelf niet beseffen waar ze mee bezig zijn!



Joenge joenge, da haat ik gewoon he! Leer eens in je binnenste van jezelf zien (nie letterlijk he! :wink: ), je zou versteld staan dat iedereen wel slechte eigenschap heeft!



Man man, dat frustreert me hier zie die thread... :lol:





Den Ice weet nie waar hij mee begonnen is :wink:
 

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
Raf Van Laere wrote:
Icecoldkillahh wrote:
Waar gaan we naartoe, als je de post zelfs niet meer kan vertrouwen? :evil:



Altijd hetzelfde lieke he Ice! Doe het zelf weg en laat aftekenen voor ontvangst :wink:



Is nl. enigste manier tot volste vertrouwen! :roll:



ohhhh maar ik heb het laten aftekenen dat ik het verstuurd heb hoor... Gelukkig maar
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
2.402
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik erger me de laatste dagen enorm aan adverteerders op "kapaza" en andere verkoopssites die gewoon niet antwoorden op mail!! :evil:



Ben nu al meer dan een week aan 't zien om een lichte vracht auto'tje te kopen.

Ben er tegen om de adverteerders te bellen aangezien ze het internet gebruiken om te verkopen. Dus moet men ook maar via mail de eerste contacten leggen...



Maar ik sta ervan versteld dat er echt zo weinig mensen reageren op een mail, niet te doen
 
Lid geworden
24 jan 2007
Berichten
1.753
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik erger me vandaag aan alles. Maar vooral aan metsers die geen plan kunnen lezen. Zijn ze nog maar een dag bezig en staat er al een ganse muur verkeerd.... :cry: :? :shock: :x

Elke stap van het bouwproces heeft ons al wel iets gegeven dat serieus verkeerd liep...
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.387
Waarderingsscore
0
Punten
0
Icecoldkillahh wrote:
m pieter wrote:
Raf Van Laere":2hqvdnoq wrote:
Den Ice weet nie waar hij mee begonnen is :wink:

Dendien is nog den ergsten van allemaal!



merci pieter :cry:



Oh Ice, denk dat Pieter dat met plezier gedaan heeft ze! 'Is dan ook één van de rotzakken op het forum volgens JanDC. Hij zou er gene zijn, maar geloof me... als wij dat zijn, hij zeker! :twisted:[/quote]
 

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
ik wist niet dat ik een rotzak was? :shock:
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
Raf Van Laere wrote:
Icecoldkillahh wrote:
m pieter":37y7fugf wrote:
Raf Van Laere":37y7fugf wrote:
Den Ice weet nie waar hij mee begonnen is :wink:

Dendien is nog den ergsten van allemaal!



merci pieter :cry:



Oh Ice, denk dat Pieter dat met plezier gedaan heeft ze! 'Is dan ook één van de rotzakken op het forum volgens JanDC. Hij zou er gene zijn, maar geloof me... als wij dat zijn, hij zeker! :twisted:



allemaal! ALLEMAAL!!!! zonder uitzondering (buiten mezelf natuurlijk)[/quote][/quote]
 
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
1.268
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als we dan toch mogen klagen.... :D ik werk in Luik, heb geen parkeerplaats en na eerst een uur in de file te hebben vastgestaan, vond ik natuurlijk toch geen parkeerplaats. 25minuten eer ik aan mijne auto ben :?
 

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
Luik? Waardadde?



File? Waar? Ik heb ook wel een filetje bij het binnenrijden van luik, maar dat is echt niet zo heel erg.



ps: tis misschien omdat het 'la foire' is dat er toch duidelijk meer verkeer is. 's avonds is het ook veel drukker
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan