badkamermeubel 160 cm

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van venus in furs
Lid vanaf: 16/01/2007
34 berichten

Een paar weken geleden zijn we sanitaire toestellen (wcs, bad,lavabo's) gaan kiezen bij desco in antwerpen. Badkamermeubel vonden we daar te duur of niet naar ons goesting (vereisten: simpel, strak, geen geglim, geen hout, 2 of 2x2 schuiven eronder). We hebben daar wel het "blad"besteld, 2 spoelbakken naadloos naast elkaar, met een lengte van 1,6o. Ik ben nu op zoek naar een (niet superdure) onderkast. Maar blijkbaar is 1,60 meter toch niet zo standaard, vaak gaan de maten tot 1,20 of 1,30. Waar kan ik afmetingen van 1,60 vinden of ga ik op zoek moeten naar een schrijnwerker?

Reacties

afbeelding van Anonymous
Lid vanaf: 01/01/1970
16979 berichten
Rapporteer

't is inderdaad een redelijk grote afmeting.

ik zou naar ne schrijnwerker gaan.

afbeelding van benny75
Lid vanaf: 20/02/2007
30 berichten
Rapporteer

'k heb er een gekocht bij facq van 1m50 (vienna classic). Ze hebben daar heel veel afmetingen en modellen. Zeker niet de goedkoopste, maar heb er 28% korting gekregen. Als uw 'blad' 1m60 is, is er dan niet een oversteekje van het blad zodat de kast 1m50 kan zijn ?

afbeelding van frank s
Lid vanaf: 14/03/2006
385 berichten
Rapporteer

Wij hadden hetzelfde probleem en ja, geen standaard maat.

Ga bij een goeie schrijnwerker in de buurt en laat een kast op maat maken. Je zal verstomd staan van de prijs, in positieve zin wel te verstaan Wink

Bij ons een granieten blad erop voor dezelfde prijs als in de badkamerwinkel, en qua degelijkheid moet ik zeker niet onderdoen, in tegendeel zelfs.

afbeelding van timaroca
Lid vanaf: 11/07/2006
435 berichten
Rapporteer

Ik volg Frank:

Bij ons badkamer meubel volledig tussen twee muren. met 6 kasten

Bovenaan spiegelkast met 4 deuren.

Werkblad met opstaande kant achteraan en licht gegolfd naar voor zodat water er vooraan niet afloop.

En in werkblad dan twee lavabo's ingewerkt.

Gevalt stijl achterover als ge kijkt wat ge maar hebt voor die prijs bij een sax, desco, facq, sterckx, ...

afbeelding van Jan
Lid vanaf: 13/03/2006
115 berichten
Rapporteer

alternatief: ikea keukenkast met 2 modules van 80cm. Langs beide kanten dient er wel nog een afwerkingsplaat (2x1,3cm dacht ik).

totale breedte = 162,6cm.

Onze lavabo was wel 161,5cm.

afbeelding van bartoli
Lid vanaf: 08/11/2007
50 berichten
Rapporteer

Hebben we thuis ook gedaan, we wilden het ook simpel en strak.

Een dubbele lavabo van 160cm en 2x80 dubbele schuiven er onder. Neem wel gelakte schuiven als je kan, zeker in de badkamer, kan beter tegen vocht. De corpus kan je in "gewone" keukenkast materiaal nemen, dat scheelt serieus in prijs.

afbeelding van Icecoldkillahh
Lid vanaf: 17/07/2006
8165 berichten
Rapporteer

sinds wanneer is 160 geen courante maat? de maten waar ik ben geweest gingen van 120-200 en met stappen van 20.

afbeelding van andy666
Lid vanaf: 12/03/2006
2484 berichten
Rapporteer

ons badmeubel:

180cm breed met onderkasten, spiegel met tablet, luifel met 5 spots en 2 stopcontacten, natuurstenen werkblad. daarnaast nog 2 kolomkasten van elk 35cm breed. prijs was ong. 3300€ incl. BTW

160 was ook mogelijk maar de prijs was niet veel lager dan die van 180cm.

prijs komt van bij Sanibel in Lokeren.

afbeelding van venus in furs
Lid vanaf: 16/01/2007
34 berichten
Rapporteer

Vorige week per ongeluk naar de makro geweest, staat daar toch wel een badkamermeubel naar onze zin... 't Is dan wel houtig,maar soit, we vonden het heel mooi. (meubel domos) Plus: goedkoop. Eén probleem: kast kan niet apart gekocht worden, wordt altijd samen met lavabo-blad verkocht. En dat hadden we dus al gekocht in desco. Toch nog eventjes prijs vragen bij een schrijnwerker en anders toch maar bij de makro en lavabo's voortverkopen...

afbeelding van mezza
1142 berichten
Rapporteer

heeft er iemand foto's van zijn dubbele wastafel? Wij zijn op zoek naar een dubbele wastafel van 160cm. Liefst 2 aparte bakken, eventueel met een vloeiende golf als scheiding..

dankt u

afbeelding van annelize
Lid vanaf: 13/03/2007
3 berichten
Rapporteer

We zouden ook een iets groter badkamermeubel nemen. De prijzen bij facq en sackx,... liggen inderdaad vrij hoog voor wat het maar is.

Zouden dus ook eens willen informeren bij een schrijnwerker.

Heeft er iemand een goed adresje in de buurt van Gent- Zottegem?

afbeelding van bartoli
Lid vanaf: 08/11/2007
50 berichten
Rapporteer

zoiets?

Je kan beter eens langs de facq in zaventem langsgaan, dan heb je pas een goed idee hoe een meubel van 160 er in werkelijkheid uitziet. Daar heb je keuze genoeg, al zijn de prijzen daar veel te hoog naar mijn idee voor wat je ervoor krijgt...

afbeelding van andy666
2484 berichten
Rapporteer

annelize wrote:
We zouden ook een iets groter badkamermeubel nemen. De prijzen bij facq en sackx,... liggen inderdaad vrij hoog voor wat het maar is.

Zouden dus ook eens willen informeren bij een schrijnwerker.

Heeft er iemand een goed adresje in de buurt van Gent- Zottegem?

Als Lokeren ook nog goed is moet je eens langs gaan bij Sanibel.

afbeelding van Gimli
Lid vanaf: 18/10/2007
37 berichten
Rapporteer

Al bij X2O gaan zien?

http://www.x2o.be/