She's mine !! All mine !!!

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van tilt!
Lid vanaf: 02/06/2006
6423 berichten

Het is zover, compromis is getekend !

De ex-brandweerkazerne van Lebbeke !

Zocht altijd al iets speciaals, iets industrieels, iets met geschiedenis, iets anders dan de obligatoire "3 slaapkamers + koerken", iets groot, maar toch nog (heeeel) net te betalen, en dit is het geworden :

Gelegen aan de voet van de kerk, knal in het midden van het centrum van Lebbeke, mét "zicht op zee" ...

Zoals jullie zien is alles in prachtstaat ! Smile

De muren zijn goed, voor de rest is het gebouw leeg (of wat er staat van valse wanden etc.. moet er toch uit).

Eerste werk zou eigenlijk het dak zijn. Hier heb ik al direct een vraagje : wat is het best : een geïsoleerd plat dak, of zo'n dak met gebogen metalen platen ? Welk is het goedkoopst in aanschaf/plaatsing ? Welk is het best qua isolatie ?

Volgend werkje is : vensters en gevelbekleding op het eerste verdiep. Na een kleine zoektocht op het forum blijkt dat Marnix een potentiële kandidaat is ? Heb ik nu gedroomd, of heb ik een goeie maand geleden op de radio horen afroepen dat wijzigingen aan de voorgevel (in dit geval sandwichpanelen op de eerste verdieping) zomaar zonder bouwvergunning mogen uitgevoerd worden ?

Dan heb ik nog een vraagje : is het verschil in vloerverwarming en gewone verwarming met radiatoren echt *zo* groot ? Als het huis deftig geîsoleerd is kan een verwarming met radiatoren ook niet - bij wijze van spreken - dag en nacht blijven branden ?

Reacties

afbeelding van K.B.
Lid vanaf: 19/02/2009
11832 berichten
Rapporteer

Ik had nooit gedacht dat tilt een fan was van elektrische wagens ...

Zijn deze niet "te stil" ...

k.b.

afbeelding van tilt!
6423 berichten
Rapporteer

Dat zijn idd sporen van de botsauto met natte wielen binnen te rijden Blush

Ze vervallen wel in het niets in vergelijking met de sporen die ons 2 teven hier soms achterlaten. Desalniettemin is't blijkbaar altijd goed op te kuisen want na een poetsbeurt is altijd alles weg.  Is trouwens één van de redenen waarom we liever iets anders op de vloer zouden hebben.

Botsauto zet wel mooi de kerstboom in de spotlight...

@KB: zo nen E-mission... Bring it on Smile

If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

afbeelding van stoffels
Lid vanaf: 08/11/2006
374 berichten
Rapporteer

diene botsauto is toch nog al naakt naar uw normen me dunkt; enkele tips voor te vragen aan santa claus

• - momo stuurke
  • - een embleem uit zuffenhausen
  • - gulf livery

t'is maar een gedacht *dirol*

When I'm dead I hope my wife doesn't sell my tools for what I told her I paid for it.

afbeelding van koen24
Lid vanaf: 12/08/2009
503 berichten
Rapporteer

Oorspronkelijk bericht geplaatst door Nu7s

Zijn dat sporen op uw mooie houten vloer naast de zetel?

Inderdaad,   die vloer lijkt toch aan vervanging toe....*yahoo*

afbeelding van Nu7s
Lid vanaf: 19/08/2011
7794 berichten
Rapporteer

Mooie prints, waar laat je die uitvoeren?

Heb je een algemene vraag? Stel ze via het forum, niet via privébericht!

afbeelding van tilt!
6423 berichten
Rapporteer

Had er ook nog maar 1 gezonde reden geweest om die vloer eruit te flikkeren was dat waarschijnlijk al lang gebeurd. Doch, 't verstand haalt de bovenhand. Den ouderdom zeker? Blush

De botsauto is op zichzelf te cool om 'm te verkl*ten met Porsche shizzle. Het idee is er geweest hoor (Martini-Racing), maar teveel is teveel. Proporties moeten goed zitten. Die "verweerde muur" die hierboven getoond werd ging eerst een grote poster worden met een P erop, lang zitten over twijfelen, heel blij dat 't wat neutraler is. Hier en daar een accentje is veel cooler, zoals hier op 't toilet (en nee, ik krijg de foto niet correct gepost Sad )

En in de hall zijn oa. mijn ex'en vertegenwoordigd Smile

Intussen het "Haus&Auto" boek gekocht, daar staat oa dat huis dat hier ook eens gepasseerd is (met die elektriciteitspaal die echt not done was) en als ik hier dan beneden rondkijk kom ik aardig in de buurt...

Nu de doorgang naar de garage nog maken zodat de P'kes hier ook kunnen staan, en als de loft verkocht is komen dan ook nog de ballchair, poolbiljart, Corona cooler etc... naar hier en dan is't beneden ook ver in orde New russian

afbeelding van masjienist
Lid vanaf: 22/03/2006
2166 berichten
Rapporteer

Is dit niks voor jullie, tilt! ?

http://www.racedeck.nl/

afbeelding van tilt!
6423 berichten
Rapporteer

Nope.

Ziet er veel "te plastiek" uit. Liever mijne polybeton, plekken (battle scars) inbegrepen Wink

afbeelding van F-B
Lid vanaf: 03/08/2006
5071 berichten
Rapporteer

Ik kwam deze net tegen en moest direct aan dit topic denken. Smile

http://schellen.be/cms/architecten/SUB_schellen-architecten_woning%20G%20-%20beeld%2000005.JPG

afbeelding van tilt!
6423 berichten
Rapporteer

That's the stuff!! Music 2

afbeelding van ushkar
Lid vanaf: 09/10/2008
2372 berichten
Rapporteer

6 f*cking flippers ofwa???

en ik heb het al moeilijk om ééntje op de kop te tikken (iets met bomen en bos en geschifte prijzen enzo...)

afbeelding van tilt!
6423 berichten
Rapporteer

7 Eigenlijk Blush

De Big Bang Bar staat niet op de foto, en 't waren er 8 maar de Checkpoint is verkocht, dan mankeer je nog eentje, den Breakshot, maar die staat nog in de loft pretty te wezen. Als de loft verkocht is komt die ook naar hier.

Bos, bomen, etc... Zoals ik al zei: stuur me door wat je op 't oog hebt en ik geef je wel raad. Prijzen van de flippers zijn verschrikkelijk gestegen. 't Is bijna nog erger dan de oude Porschkes. 't Lijkt wel of alles dat me interesseert aan 't boomen is Sad

Ik heb ooit nog een Addams Family gekocht voor 11.000 Bfr. , da's 275 Euro. Nu kost een Addams snel 3k Euro. Een Hurricane, of Judge Dredd of dergelijke kocht je gewoon voor de wisselstukken. Nu is dat 1500 a 2000 Euro Sad Een Data East Star Wars was vroeger 800 Euro, nu, met de nieuwe film erbij, 3k aub Sad

Er worden momenteel ook vollen bak nieuwe flippers gekocht. Dat deed 10 jaar geleden geen kat. Nu kost een nieuwe flipper al snel het dubbele van 10 jaar geleden en ze worden aan de lopenden band verkocht. 7000 Euro gemiddeld voor zo'n nieuw kaske. Me no comprendre.

't Is niet meer leuk. 't Zelfde met de Porschkes. Vroeger kocht je eentje en een paar jaar later verkocht je die, paar 1000 Euro verlies, en je kon weer gaan shoppen voor een andere. Als je nu een jaar wacht zijn de prijzen verdubbeld. Leuk als je eentje hebt, maar zo af en toe ne keer verwisselen, gewoon om te verwisselen, zit er niet meer in.

afbeelding van ushkar
Lid vanaf: 09/10/2008
2372 berichten
Rapporteer

*jalous*

't probleem is dat ik nogal leek ben in die dingen, en wat erger is: dat ik geen kaas gegeten heb van electonica..."te reviseren" zoals ge de meeste vind is voor mij dus  een groot vraagteken.  ik ben best ne handige jongen, maar spoellekes, transfootjes, en andere exotische troep, daar word ik nerveus van Smile

daarenboven hang ik vast aan de klassieke verkoopskanalen (2de hands, kapaza, openbare verkopen,...) wat ook al geen cadeau is Smile

(en nu ga ik stoppen met je topic te kapen Smile )

afbeelding van koen24
Lid vanaf: 12/08/2009
503 berichten
Rapporteer

Amai wat een (een voorlopig onbenutte) ruimte je daar nog hebt....  Die witte paal is wel eigenaardig, is dat een winkel geweest ofzo ?

Hoe groot is dat huis wel niet ?  In vergelijking met de loft ....*dance4*

afbeelding van tilt!
6423 berichten
Rapporteer

3x de loft ROFL Waarvan het overgrote deel beneden en dus klaar om vol te stouwen.

Is vroeger bureelruimte geweest en zal dus nu als ontspanningsruimte gebruikt worden (zoals het ook op plan staat), hoe sneller mijn loft verkocht is (zie sig, en vergeet niet te sharen), hoe sneller alles naar hier kan komen.

@ushkar: Euhm, nogmaals, je spreekt hier met een ex Belgisch kampioen flipperen Biggrin en daarbovenop: ik krijg een stiffy van spoelekes en condensatorkes etc... Wat is 't budget, wat zou je graag hebben qua onderwerp, welke heb je vroeger nog gespeeld, en ik help je zoeken.

Spijtig genoeg heb ik ook alleen maar de bekende kanalen. Die prijzen die ik hiervoor noemde waren toen de gangbare prijzen, ook op Kapaza etc... Dus stuur maar door als iets interessant lijkt.

@stoffels: je hebt daar ook een zaadje geplant kwestie van die systeemplafond eruit te halen hé? Diablo