• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

huis van 200000 euro??? Hoe doe je dat?

Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zie dat de meeste mensen minstens 200000 euro voor de bouw van hun huis betalen. Hoe kunnen jullie toch zoveel geld lenen? Of hebben jullie zoveel spaargeld of wat? Mijn echtgenoot werkt voltijds als ingenieur, en ik ben tandartsassistente, ik werk 30 uren per week. Dus heel weinig verdienen we ook niet. Wij kunnen misschien maximaal 210000 euro lenen, voor huis en bouwgrond! Of kan je ergens supervoordelig lenen of zo??
 
G

Guest

Guest
Vrij simpel antwoord: keuzes maken en prioriteiten stellen.
 

bacco

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
554
Waarderingsscore
0
Punten
16
Van de week ik voor de eerste keer naar de architect voor een verkennend gesprek. Wij willen een OB zetten en niet echt extra groot.

Ik vraag aan de architect hoeveel zo'n huis ongeveer kan kosten (gemiddeld dan) waarop de architect : 200 000 €.

Ik viel bijna van mijn stoel.



Die prijzen zijn uiteraard afhankelijk van huis tot huis, streek tot streek, enzo...



Hier op de site vind je veel prijzen terug wat een huis U zal kosten per m2 en idem dito voor bouwgronden.



Wijzelf zijn nu nog volop volle bak onze bouwgrond aan het afbetalen en ondertussen zetten wij onze spaarcenten opzij.

Wij hebben wel het voordeel dat wij nog kostenloos bij de ouders wonen en dat doet al heel wat.