Bosch PSB 500 RE boormachine (hulp)

Reageren
Voeg een andere quoty toe of reply now
Afdrukken
afbeelding van HandyKay
Lid vanaf: 12/02/2016
149 berichten

Dag allerhande handige harries en harriette's.

Ik ben een jongvolwassene en woon op een appartementje.
Hier en daar heb ik wel wat te boren etc... In de toekomst heb ik geen vooruitzicht op zwaar werk met de boormachine. Maar dat kan eventueel wel sporadisch gebeuren.

Ik ging dus op zoek naar een stevig model en een degelijke fabricant i.p.v een Aldi-boormachientje... wat ook wel goed kan zijn in sommige gevallen.
Echter kies ik voor deze.

Zijn er boormachines die jullie me kunnen aanraden rond dezelfde prijs ± 55 - 60 euro die eventueel beter zijn en waarmee jullie goede ervaringen hebben gehad?
Zou ik met deze ook simpele verbouwingstaken kunnen uitvoeren?
Ik ben tamelijk nieuw in het aankopen van gereedschap en heb er weinig ervaring mee maar dat houd me niet tegen om aan jullie raad te vragen.
Alvast bedankt en laat maar wat voorstellen, ideeën en informatie achter die ik gebruiken kan.
Mvg,

HandyKay

Reacties

afbeelding van Enk
Lid vanaf: 23/03/2011
12519 berichten
Rapporteer

oef voor diene prijs... Als ik een set boren koop zit ik daar al over...

Ik zou zeggen:

- Omschrijf verbouwingstaken?

- Wat is voor u zwaar werk?

afbeelding van HandyKay
149 berichten
Rapporteer

Voorlopig zou het enkel gaan om boren in hout, muren gipsmuren, eventueel baksteen, beton wellicht niet, ...

Hetgeen is nu zit ik in een huurwoning maar het kan zijn dat ik in de toekomst een woning koop, bouw of renoveer.
Echter heb ik momenteel het geld niet om een dure boor te kopen die ik niet in de direct toekomst nodig heb.
Daarom vroeg ik me af of dit een goede boor om mee te beginnen is en eventueel waarmee ik kan verder werken.
Als ik dan iets zwaarders nodig heb zou ik het lenen van iemand, denk ik.

Indien dit een goede boor is, we(e)t(en) jij/jullie betere varianten ?