- Lid geworden
- 22 jan 2013
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Waar kan je allemaal een zwevende trap krijgen?
Genico ken ik al , zijn er nog?
En welke prijzen?
Genico ken ik al , zijn er nog?
En welke prijzen?
Wij gaan deze trap laten plaatsen door plaatselijke smid, regio zuid Limburg. Fan-tas-tisch trapke: stevig, mooi, elegant, en de prijs is ook helemaal ok. Het zijn massief stalen tredes van een drietal cm dik. Wij hebben de trap getest bij mensen thuis, en hij is superstevig. Beweegt geen 2 mm.
Als je een beetje van de streek bent, dan kan ik je alle details bezorgen.
Alles wat je gaat lakken is een potentieel risico...! De Genico trap met corian is ook wel knap en die is door en door wit, ook al je er krassen op loopt dan zijn die tenminste wit...
Koen-anyway;1824755 wrote:Alles wat je gaat lakken is een potentieel risico...! De Genico trap met corian is ook wel knap en die is door en door wit, ook al je er krassen op loopt dan zijn die tenminste wit...
Ja is mooi maar clorian is totaal niet krasbestendig en veel doffe plekken.
Ook vind ik het nogal duur voor wat het is.
m0117627;1824688 wrote:Wij gaan deze trap laten plaatsen door plaatselijke smid, regio zuid Limburg. Fan-tas-tisch trapke: stevig, mooi, elegant, en de prijs is ook helemaal ok. Het zijn massief stalen tredes van een drietal cm dik. Wij hebben de trap getest bij mensen thuis, en hij is superstevig. Beweegt geen 2 mm.
Ziet er mooi uit. Wij hebben nu een stalen trap (met houten treden) en hoewel er zeer mooie mogelijkheden zijn in staal gaan we toch uiteindelijk voor iets anders. Misschien houden we teveel rekening met de negatieve punten van onze huidige trap (onderhoud/verf & soms lawaai/kraken van het staal) ...
Dat heb ik toch in mijn eerste reactie van 01/04 gezet ;-)
MichelMelsbroek;1825220 wrote:Dat heb ik toch in mijn eerste reactie van 01/04 gezet ;-)
Ahja is waar...
We hebben een mooie gezien bij decotrap en zijn redelijk goedkoop
Bobbettedebouwer;1825222 wrote:MichelMelsbroek;1825220 wrote:Dat heb ik toch in mijn eerste reactie van 01/04 gezet ;-)
Ahja is waar...
We hebben een mooie gezien bij decotrap en zijn redelijk goedkoop
En uit welk materiaal dan ?
Kim13 zei:Hey,
Wij zijn nu op zoek naar een zwevende trap voor in onze nieuwbouw en zijn dit weekend bij Decotrap in Wetteren langsgeweest voor wat meer info.
Zijn er hier mensen die zo'n zwevende trap van daar hebben? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wij hebben vooral wat schrik dat de trappen teveel zullen bewegen wanneer we erop lopen.
In het begin zal waarschijnlijk alles prima gaan, maar we vragen ons af of de mensen na pakweg 5 of 10 jaar nog altijd even tevreden zijn met hun trap.
Alvast bedankt voor de feedback...
En nog altijd tevreden? Werkt deze smid nog?Wij gaan deze trap laten plaatsen door plaatselijke smid, regio zuid Limburg. Fan-tas-tisch trapke: stevig, mooi, elegant, en de prijs is ook helemaal ok. Het zijn massief stalen tredes van een drietal cm dik. Wij hebben de trap getest bij mensen thuis, en hij is superstevig. Beweegt geen 2 mm.
Nu pas topic opgemerkt,Nog altijd tevreden, trap staat nog steedsDe smid is volgens mij nog actief.
Zie PBZou je me de gegevens van de smid kunnen bezorgen? Alvast bedankt!