• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

zwembadonderdelen

Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Beste allen,



Zijn er reeds mensen die ervaringen hebben met zwembadvoordeel.be ? De prijzen zijn super goed, hun advies moet ik eerlijk zeggen ook.

Ik ben van plan zelf een zwembad aan te leggen, en bij hen kom ik op nog geen 10.000 euro voor een bad van 4 x 8 meter en ze komen tevens langs voor de opstart en advies !



Is er iemand die reeds ervaringen kan delen ?



Hopelijk kan er snel iemand reageren, want ze hebben momenteel een eindejaarsactie lopen !



Groeten,



Pieter
 
Lid geworden
30 dec 2013
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik heb inderdaad reeds een aantal keren bij zwembadvoordeel.be gekocht, de levering was steeds zeer snel (maximaal 2 dagen heb ik moeten wachten) en vooral de prijs, ik merkte toch een relatief groot prijsverschil met de andere webshops. Ook voor onderhoudsproducten nadien !



ik heb ook zo een bouwkit van 400 x 800 geplaatst met hun hulp .... het viel reuze mee, zeker het resultaat ! ik ben alvast tevreden van zwembadvoordeel.be



Moest je vragen hebben ofzo over hoe je het aanpakt, laat maar iets weten



ALVAST SUCCES met je project !!!!





pieter1977lars;1896277 wrote:
Beste allen,



Zijn er reeds mensen die ervaringen hebben met zwembadvoordeel.be ? De prijzen zijn super goed, hun advies moet ik eerlijk zeggen ook.

Ik ben van plan zelf een zwembad aan te leggen, en bij hen kom ik op nog geen 10.000 euro voor een bad van 4 x 8 meter en ze komen tevens langs voor de opstart en advies !



Is er iemand die reeds ervaringen kan delen ?



Hopelijk kan er snel iemand reageren, want ze hebben momenteel een eindejaarsactie lopen !



Groeten,



Pieter
 

FilTheBuilder

Nieuw Lid
Lid geworden
17 feb 2012
Berichten
95
Waarderingsscore
0
Punten
6
johan197304;1896993 wrote:
ik heb inderdaad reeds een aantal keren bij zwembadvoordeel.be gekocht, de levering was steeds zeer snel (maximaal 2 dagen heb ik moeten wachten) en vooral de prijs, ik merkte toch een relatief groot prijsverschil met de andere webshops. Ook voor onderhoudsproducten nadien !



ik heb ook zo een bouwkit van 400 x 800 geplaatst met hun hulp .... het viel reuze mee, zeker het resultaat ! ik ben alvast tevreden van zwembadvoordeel.be



Moest je vragen hebben ofzo over hoe je het aanpakt, laat maar iets weten



ALVAST SUCCES met je project !!!!





pieter1977lars;1896277 wrote:
Beste allen,



Zijn er reeds mensen die ervaringen hebben met zwembadvoordeel.be ? De prijzen zijn super goed, hun advies moet ik eerlijk zeggen ook.

Ik ben van plan zelf een zwembad aan te leggen, en bij hen kom ik op nog geen 10.000 euro voor een bad van 4 x 8 meter en ze komen tevens langs voor de opstart en advies !



Is er iemand die reeds ervaringen kan delen ?



Hopelijk kan er snel iemand reageren, want ze hebben momenteel een eindejaarsactie lopen !



Groeten,



Pieter





ergens foto's van de werken/eindresultaat te zien? :)
 

3ss

Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
2.723
Waarderingsscore
1
Punten
0
Toevallig iemand die met eerste post info vraagt en iemand die met eerste post goed advies geeft :).
 
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
97
Waarderingsscore
0
Punten
0
Toch wel opletten, want bij zo'n kit wordt niet gesproken over een trap of liner. bedenk ook dat je nog moet laten graven, betonplaat moet steken, de blokken vullen met beton en aanvullen. Bij die prijs komen dus al gauw enkele 1000-en euro's bij.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
3ss;1896999 wrote:
Toevallig iemand die met eerste post info vraagt en iemand die met eerste post goed advies geeft :).





Beiden geregistreerd met een half uurtje tussen ...



En dan moet je hun V-card eens downloaden (van TS) :D ...



Als ik nog eens de afrit in Lokeren neem zal ik eens gaan kijken naar de omvang van hun magazijnen ... Huisnummer is 5B ...

Is altijd leuk als je als vertegenwoordiger eens "voorbijrijdt" aan een webshop ... soms is het gewoon een winkel ... soms een villa ... soms een boerderij ...



Nu heb ik er helemaal geen probleem me dat hier iemand zegt waar hij mee bezig is ... maar dat je zelf gaat vragen wie er ervaringen heeft met je producten ...



k.b.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
filiplhommelet;1897007 wrote:
ik was er alleszins met open ogen ingetuind :D





:D:D



Er is uiteraard geen man over boord ...



Maar als er foto's komen ... en je hebt werkelijk interesse in dergelijke zwembadbouw dan vraag je toch gewoon enkele referentieadressen die je bezoekt en waar je de eigenaar aanspreekt ...



Pas op ... ik heb niet gezegd dat je vanuit een "kerststal" geen goede online webshop kan organiseren of degelijke materialen kan verhandelen ... doch alle foto's en informatie moeten met de nodige omzichtigheid bekeken worden ...



En het is hier natuurlijk geen forum waar dergelijke "sluikreclame" overeind blijft ...



k.b.



k.b.
 

knessel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
1.661
Waarderingsscore
371
Punten
83
haha, en tweemaal dezelfde stijl van schrijven, wie tuint daar in ? :). Ik zou zeggen, goed geprobeerd, en maak nog snel een derde account aan om ook eens wat tegengas te geven. Dan komt het nog geloofwaardiger over ;-).
 
Lid geworden
3 jan 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijne heren,

als mede zaakvoerder van Zwembadvoordeel.be



wil ik jullie even informeren, wanneer u naar ons adres te lokeren komt dan komt u waar onze zetel is gevestigd.Alsook de prive, dus voor onze magazijnen te bekijken vanwaar wij alles laten vertrekken dan zal je naar Charleroi moeten rijden vrees ik.

Dus met deze vind ik het ongepast dat er zomaar negatiefs op dit forum verschijnt. Wat onze klanten willen posten op dit forum kan alleen maar ten goede komen indien dit niet verkeerd opgenomen wordt, en geloof mij wij garanderen onze service en goedkoopste prijzen.



Hopende dat dit voor jullie allemaal nu wat duidelijk mag zijn.?

Mvg Francois. V H
 
Lid geworden
3 jan 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
K.B.;1897003 wrote:
3ss;1896999 wrote:
Toevallig iemand die met eerste post info vraagt en iemand die met eerste post goed advies geeft :).





Beiden geregistreerd met een half uurtje tussen ...



En dan moet je hun V-card eens downloaden (van TS) :D ...



Als ik nog eens de afrit in Lokeren neem zal ik eens gaan kijken naar de omvang van hun magazijnen ... Huisnummer is 5B ...

Is altijd leuk als je als vertegenwoordiger eens "voorbijrijdt" aan een webshop ... soms is het gewoon een winkel ... soms een villa ... soms een boerderij ...



Nu heb ik er helemaal geen probleem me dat hier iemand zegt waar hij mee bezig is ... maar dat je zelf gaat vragen wie er ervaringen heeft met je producten ...



k.b.



Beste K.B

Ik zou zeggen als je dan nog eens in Lokeren voorbij komt dan stop je even om een tas koffie te drinken, dan kan ik u gelijk wat projecten tonen..:)
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
swatje 1959;1897944 wrote:
Mijne heren,

als mede zaakvoerder van Zwembadvoordeel.be



wil ik jullie even informeren, wanneer u naar ons adres te lokeren komt dan komt u waar onze zetel is gevestigd.Alsook de prive, dus voor onze magazijnen te bekijken vanwaar wij alles laten vertrekken dan zal je naar Charleroi moeten rijden vrees ik.

Dus met deze vind ik het ongepast dat er zomaar negatiefs op dit forum verschijnt. Wat onze klanten willen posten op dit forum kan alleen maar ten goede komen indien dit niet verkeerd opgenomen wordt, en geloof mij wij garanderen onze service en goedkoopste prijzen.



Hopende dat dit voor jullie allemaal nu wat duidelijk mag zijn.?

Mvg Francois. V H

beste heer zaakvoerder,



het kan allemaal wel zijn dat u effectief goed werk, materiaal en service aanbiedt. Maar op deze manier proberen reklame te maken getuigt daar niet van. Zeker niet als u dan daarna nog komt ontkennen dat dit het geval is. Of denkt gij nu echt dat ge hier te maken hebt met de eerste de beste forumbezoekers die van niet beter weten?
 

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
14.865
Waarderingsscore
2.229
Punten
113
Quote:
haha, en tweemaal dezelfde stijl van schrijven, wie tuint daar in ? :smile:. Ik zou zeggen, goed geprobeerd, en maak nog snel een derde account aan om ook eens wat tegengas te geven. Dan komt het nog geloofwaardiger over :wink:.



En hij doet het nog ook :eek:
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
swatje 1959;1897947 wrote:
Beste K.B

Ik zou zeggen als je dan nog eens in Lokeren voorbij komt dan stop je even om een tas koffie te drinken, dan kan ik u gelijk wat projecten tonen..:)



Heel vriendelijk ...



Maar als DHZ'er drinken we natuurlijk liever een koffie in de magazijnen ...



k.b.
 

knessel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
1.661
Waarderingsscore
371
Punten
83
janus wago;1897959 wrote:
Quote:
haha, en tweemaal dezelfde stijl van schrijven, wie tuint daar in ? :smile:. Ik zou zeggen, goed geprobeerd, en maak nog snel een derde account aan om ook eens wat tegengas te geven. Dan komt het nog geloofwaardiger over :wink:.



En hij doet het nog ook :eek:



ah nee, want hij geeft geen tegengas ;-);

MOD: tijd voor een slotje ?
 
Lid geworden
3 jan 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
K.B.;1897964 wrote:
swatje 1959;1897947 wrote:
Beste K.B

Ik zou zeggen als je dan nog eens in Lokeren voorbij komt dan stop je even om een tas koffie te drinken, dan kan ik u gelijk wat projecten tonen..:)



Heel vriendelijk ...



Maar als DHZ'er drinken we natuurlijk liever een koffie in de magazijnen ...



k.b.



Steeds welkom….

laat maar weten wanneer en hoe laat.

de koffie zal klaarstaan…;
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan