• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Zonder partner bouwen

Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,



ik ga ook alleen bouwen en het enigste nadeel vind ik het financiele aspect. Geen gezeur van partner waar je rekening moet mee houden. Absoluut geen doorsnee woning met 3 slaapkamers voor als ik eventueel iemand tegen het lijf loop met kinderen. Ben niet zo moederkloek ingesteld (mijn kindjes zijn men auto en moto).

Op familie en vrienden kan ik wel rekenen voor de afwerking.



Mijn bouwavontuur is hier te volgen:



http://motomuisje.jalbum.net/Steel%20House/



Groetjes
 
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.780
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mooi mooi! :shock:



Toch een kleine tip: uw bovenlijf mee naar beneden brengen als ge uw gat verzet voor in de bocht te hangen ... over 't algemeen is uwe kop zwaarder dan uw gat, dus gaat meer uithalen :wink:
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
MotoFodel wrote:
... over 't algemeen is uwe kop zwaarder dan uw gat, dus gaat meer uithalen :wink:



Is dat toch niet andersom? :lol:
 
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
0
2x niv1, 1x niv1+ met de 400 en mee de 600 niv1+ geprobeerd maar dien heeft blijkbaar de vallende ziekte.

Op de motosportschool leren ze uw gat te gebruiken :lol:



Groetjes
 
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
312
Waarderingsscore
0
Punten
0
ook als koppel is het zwaar hoor zelfbouw.Men vriend moet elke morgend om 7 uur op den hof zijn bij zijn metsersbaas en is tegen 17uur op onze bouw dan te vinden om daar verder te metsen elke avond elk weekend en ik doe de huishoudelijke klussen na mijn dagelijkse job met 2 kinderen er dan nog bij..we zien elkaar maar tss de lakens en dan valt die als een blok in slaap.

Als koppel moet je sterk staan of je groeit uit elkaar.Lichamelijke behoeften worden heel stuk minder want ieder is doodop.

En of wij hulp zien?juist mijn broer komt in het weekend helpen maar waar de andere broers zitten? wonen 15km van ons en hebben nog niet eens naar onze bouw komen kijken laat staan helpen.Men vader is op 61j overleden en kan er spijtig genoeg niet bijzijn en schoonvader weken in coma gelegen na hartaanval dus dat zijn mensen die er allemaal van tussen vallen.We zijn in december begonnen met metsen en we zitten nu aan het 2 de verdiep dus dat is wel al heel goed opgeschoten en dat met 1 persoon metsen en dienen tegelijk!!!!Alles doen we zelf ,buiten het plakwerk en ramen en deuren .
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan