• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Zomerfestivals 2012

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ik heb precies dit jaar nog geen festivaltopic zien passeren, het wordt dus dringend tijd voor 1 :)



ikzelve: dees weekend naar Graspop, nog beslissen of we morgenavond al ons tentje gaan opzetten of vrijdagmorgen (ne mens wordt al een dagske ouder he)

Wie gaat er nog en/of wil eens wat zeveren aan nen toog? :cool:



Wss ook naar Ieperfest op 10/11/12 augustus



ofwel wordt het Alcatraz in Deinze op 12/8, want immortal wil ik ook wel gaan zien
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
Ik had graag The Cure aan het werk gezien op Werchter of Pinkpop :(



Voor de rest niets gepland eigenlijk. Misschien naar New Order gaan op de Lokerse.
 

3ss

Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
2.723
Waarderingsscore
1
Punten
0
Zondag een dagje graspop.



Ben eigenlijk totaal geen festivalmens, maar graspop wil ik nog wel eens doen.

Had ik meer tijd gehad, ik ging ook voor de drie dagen.



Ik moet alleen nog een fiets zoeken die tegen een stootje kan :).
 
Lid geworden
24 mei 2011
Berichten
330
Waarderingsscore
0
Punten
0
vrijdagavond feesje bouwen op parking graspop, zaterdag op de wei zelf... en in augustus pukkelpop 3 dagen :) party!
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Wij hebben net als vorig jaar het festivalseizoen ingezet met het kleine Gladiolen in Olen. Echt tof festivalletje, goed georganiseerd, leuke mix van verschillende soorten groepen en dj's.



www.gladiolen.be



Ik was gisteren graag naar Genk on Stage geweest, maar we zaten nog in het vliegtuig van Egypte naar België (42 graden daar in de Sinai woestijn, en als er een wolkje aan de hemel was trokken we er een foto van omdat het daar zo zeldzaam was. :) )



Verder hebben we al vanaf de pre-pre-voorverkoop-presale een combi voor Pukkelpop.



Graspop wil ik ook ooit nog wel es doen, maar dat is dus blijkbaar ook niet voor dit jaar geweest.
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
Dit jaar niet zoveel gepland maar Sonnemondsterne en Monegros staan dit jaar wel weer op het programma. Andere festivals zitten er misschien last minute wel in.
 
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
1.129
Waarderingsscore
1
Punten
0
Gisteren naar Afro Latino in Bree geweest. Heel leuk, leuke sfeer.
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ahja, nog eentje dat ik vergeten was, dat ik dit jaar nog wel eens wil doen (is al een paar jaar geleden precies): Antilliaanse Feesten in Hoogstraten.
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
Geen festival maar wel weer naar Bruce Springsteen & the E-Street Band in Parijs binnen een dikke week...

Daaraan koppelen we -puur uit noodzaak- een korte citytrip. :p
 

Jimbo

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
1.387
Waarderingsscore
0
Punten
36
De bomma van dievannons wordt 80 deze zomer. Dat is me al genoeg festiviteit voor een heel jaar. Als de DJ nog maar durft te kijken naar zijn “Tien om te zien”-Medley CD’s, dan bega ik een gezinsdrama. Of ik trek de pries uit, dat moet ik nog eens bekijken (de pries vd PA, niet die van de bomma). Enfin ja, als er maar bier is. Lieve God, laat er alstublieft bier zijn; en niet dat vakkundig verkloot Dijle-water uit Leuven...



Jimbo

(is eigenlijk gewoon allergisch aan modder in platieken bekertjes)
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
Bart Aertgeerts;1742579 wrote:
Geen festival maar wel weer naar Bruce Springsteen & the E-Street Band in Parijs binnen een dikke week...

Daaraan koppelen we -puur uit noodzaak- een korte citytrip. :p



Voilà, bij deze ben ik jaloers.
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
Jimbo;1742609 wrote:
De bomma van dievannons wordt 80 deze zomer. Dat is me al genoeg festiviteit voor een heel jaar. Als de DJ nog maar durft te kijken naar zijn “Tien om te zien”-Medley CD’s, dan bega ik een gezinsdrama. Of ik trek de pries uit, dat moet ik nog eens bekijken (de pries vd PA, niet die van de bomma). Enfin ja, als er maar bier is. Lieve God, laat er alstublieft bier zijn; en niet dat vakkundig verkloot Dijle-water uit Leuven...



Jimbo

(is eigenlijk gewoon allergisch aan modder in platieken bekertjes)



En bij deze, Macfall??
 
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
740
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn vriendin heeft gisteren 2 VIP tickets gewonnen voor de zaterdag op Rock Werchter. Ik heb nu gisteren eens een paar van die groepen gegoogled... man man, wat een triestige muziek. Enkel de Simple Minds, die ik kende van vroeger, en de Editors klinken nog iets of wat goed, maar de rest... weinig met rock te zien. En ik zou nochtans graag gaan, al is het maar om te weten van die VIP juist allemaal inhoudt. Maar om daar in de file te gaan staan en als het tegen zit nog gans de dag in de regen te staan, voor zo'n bende triestige groepen. Ik was teleurgesteld toen ik de affiche bekeek, zeker omdat Pearl Jam de dag ervoor komt. Toeme toch.
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
Alurade;1743241 wrote:
Jimbo;1742609 wrote:
De bomma van dievannons wordt 80 deze zomer. Dat is me al genoeg festiviteit voor een heel jaar. Als de DJ nog maar durft te kijken naar zijn “Tien om te zien”-Medley CD’s, dan bega ik een gezinsdrama. Of ik trek de pries uit, dat moet ik nog eens bekijken (de pries vd PA, niet die van de bomma). Enfin ja, als er maar bier is. Lieve God, laat er alstublieft bier zijn; en niet dat vakkundig verkloot Dijle-water uit Leuven...



Jimbo

(is eigenlijk gewoon allergisch aan modder in platieken bekertjes)



En bij deze, Macfall??



ja eigenlijk ook, ik vind dat nog wel eens leute.



Macfall (altijd in carnaval stemming as't moet)
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
Casket;1743277 wrote:
Mijn vriendin heeft gisteren 2 VIP tickets gewonnen voor de zaterdag op Rock Werchter. Ik heb nu gisteren eens een paar van die groepen gegoogled... man man, wat een triestige muziek. Enkel de Simple Minds, die ik kende van vroeger, en de Editors klinken nog iets of wat goed, maar de rest... weinig met rock te zien. En ik zou nochtans graag gaan, al is het maar om te weten van die VIP juist allemaal inhoudt. Maar om daar in de file te gaan staan en als het tegen zit nog gans de dag in de regen te staan, voor zo'n bende triestige groepen. Ik was teleurgesteld toen ik de affiche bekeek, zeker omdat Pearl Jam de dag ervoor komt. Toeme toch.



Veel VIP is daar niet aan, alé das toch de ervaring als ik van die VIP dinges krijgen.



Enkel als je er een parking kaart bij krijgt, das pas een voordeel :)
 
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
740
Waarderingsscore
0
Punten
0
Blijkbaar VIP parking in de crew & press area en toegang tot het festival, het persgedeelte en de hospitality zone waar blijkbaar een open bar en "heerlijke gerechtjes" te vinden zijn. Nice! Nu maar hopen dat sommige van die groepen nog te pruimen zijn.
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben vandaag onze combitickets voor Werchter lastminute doorverkocht. Uiteindelijk dus toch toegegeven dat we minder festivalganger zijn dan we onszelf aanmeten :) De goesting zonk in onze schoenen als we er hier over bezig waren hoe we het dit jaar gingen organiseren (met werk, kinderen,...) en uiteindelijk dus overstag gegaan: geen Werchter voor ons dit jaar. Pukkelpop ook niet, maar dat was al sneller beslist. Degout gekregen door de manier waarop sommige dingen werden aangepakt na het drama vorig jaar. Dochterlief van 2 is tegenwoordig wel zo zot als een deur van Afrikaanse ritmes, dus ik denk dat we wel zullen proberen hier en daar een wereldmuziekfestivaldagje mee te pikken. Alleen: hoe luid klinkt de muziek op zo'n festivalletjes? Iemand ervaring mee? (Bv. Afro Latino in Bree: 'k vloek nu ik lees dat dat al achter de rug is. Dat wilden we dus al meepikken, maar zal dus niks meer zijn dit jaar :))
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Hoogstraten hè Dieke, Antilliaanse Feesten. De muziek staat daar wel nog altijd vrij luid hoor, zeker voor kinderoortjes. Maar er bestaat toch specifieke gehoorbescherming voor kinderen ook denk ik?
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
'k Zal daar inderdaad eens naar op zoek gaan, monalisa. En desnoods zetten we haar gewoon een gedrocht van een koptelefoon op, zal ze, haar kennende, nog leuk vinden ook :) Antilliaanse feesten dus... lijkt me een strak plan :)
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan