• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Zomerfestivals 2011

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ze beginnen er stilaan aan te komen en 't is weer eens iets anders dan leuteren over de flikken, PV panelen en de nieuwsten BMW :mrgreen:



Iron maiden in Arnhem



Graspop : 3 dagen met het tentje en de zaterdag gaat mn zoontje van 8 zn eerste festivaldoop krijgen. Em was al lang aan 't zagen om eens naar Judas Priest te gaan zien.



Andere festivals gaan we nog zien qua overschot verlof en geld :lol:
 
Lid geworden
26 nov 2007
Berichten
356
Waarderingsscore
1
Punten
0
ikke

- puntpop in wuustwezel (klein gezellig festival dat begint op te komen)

- groezrock

- graspop (enkel vrijdag voor volbeat, aangezien we zaterdag eerste trouwfeest hebben van ne maat, en gaan we zondag ni bekwaam zijn :p)

- pukkelpop (heelt weekend)
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
Ik:

Monegros

Nature one

Sonnemondsterne

Ozora

Rest zien we wel als we nog zin hebben om iets te doen.
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Alurade wrote:
Ik:

Monegros

Nature one

Sonnemondsterne

Ozora

Rest zien we wel als we nog zin hebben om iets te doen.



Die heb ik es moeten opzoeken want die kende ik niet.



Maar weinig kans dat je mij daar zal aantreffen :lol:
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
TonyWony wrote:
Alurade wrote:
Ik:

Monegros

Nature one

Sonnemondsterne

Ozora

Rest zien we wel als we nog zin hebben om iets te doen.



Die heb ik es moeten opzoeken want die kende ik niet.



Maar weinig kans dat je mij daar zal aantreffen :lol:



Ge kunt nooit weten... Openstaan voor nieuwe dingen. Ik heb ook al op Graspop, Pinkpop en op optredens van Monster Magnet en Madball gestaan. Ik gooi er wel nog ergens een pukkelpopke of Werchterke bij, kwestie dat het niet allemaal dance-geweld is. :lol:
 
Lid geworden
26 nov 2007
Berichten
356
Waarderingsscore
1
Punten
0
Alurade wrote:
TonyWony wrote:
Alurade wrote:
Ik:

Monegros

Nature one

Sonnemondsterne

Ozora

Rest zien we wel als we nog zin hebben om iets te doen.



Die heb ik es moeten opzoeken want die kende ik niet.



Maar weinig kans dat je mij daar zal aantreffen :lol:



Ge kunt nooit weten... Openstaan voor nieuwe dingen. Ik heb ook al op Graspop, Pinkpop en op optredens van Monster Magnet en Madball gestaan. Ik gooi er wel nog ergens een pukkelpopke of Werchterke bij, kwestie dat het niet allemaal dance-geweld is. :lol:



mad ball is ook ni slecht :p
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ook naar gaan zien in den Trix?
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
TonyWony wrote:
Ook naar gaan zien in den Trix?

Nee, ooit eens op Dour. Wij hadden toen het "geluk" backstage te staan met onze tent, net achter dat podium waar die openden. We waren direct goed wakker. Paar jaar later ook eens backstage beland waar Sick of it all moest openen. Al even goed wakker natuurlijk. 't Bier wat uit de ogen scheppen en richting podium tsjokken!! :lol:
 
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
80
Waarderingsscore
0
Punten
0
groezorck (ligt letterlijk in mijne hof)

graspop vrijdag (volbeat)



mss nog een kleintje als therapy of de levellers ergens komen.
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
1.697
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor mij is maar één zomerfestival écht de moeite waard, met onder meer een stukje Fugazi (Joe Lally), en donderdag een nieuwe lading namen.



Gratis overigens.



www.absolutelyfree.be
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Pukkelpop! Tot nu toe al een paar namen die ik 'wel es wil zien'. Nog niks waar ik echt superwild van ben, maar dat komt ongetwijfeld nog wel, affiche is nog maar half...
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
monalisa wrote:
Pukkelpop! Tot nu toe al een paar namen die ik 'wel es wil zien'. Nog niks waar ik echt superwild van ben, maar dat komt ongetwijfeld nog wel, affiche is nog maar half...



Das Pop komt anders naar Feest in 't Park in Oudenaarde. 't Is maar een ideetje. :D
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Alurade wrote:
monalisa wrote:
Pukkelpop! Tot nu toe al een paar namen die ik 'wel es wil zien'. Nog niks waar ik echt superwild van ben, maar dat komt ongetwijfeld nog wel, affiche is nog maar half...



Das Pop komt anders naar Feest in 't Park in Oudenaarde. 't Is maar een ideetje. :D



'k Heb ze al drie keer gezien dit jaar, en in juni nog es. Ja, ik ben een freak, maar heb ergens ook nog een (klein) normaal kantje. :-D
 

Alurade

Lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
828
Waarderingsscore
0
Punten
16
Ik zou misschien donderdag wel eens durven gaan naar Pukkelpop. Foo Fighters wil ik live wel eens zien, Skunk Anansie is pure jeugdnostalgie en Explosions in the sky is gewoon prachtige muziek. Rest is maar zo-zo maar genoeg om wel een dagje te vullen.

Crystal Castles komt natuurlijk vrijdag zie ik net. :( Misschien nog ff wachten op rest van de namen om een ticket te kopen.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
- geen tijd

- moet werken



zijn wel voordelige festivals :mrgreen:
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ondertussen al gedaan:

- Gladiolen in Olen

- Genk on Stage



Nog op de planning:

- Werchter (ik weet sinds gisteren dat ik een ticket voor zaterdag heb)

- Rock Herk (nog altijd gratis)

- Antilliaanse Feesten (als het wat uitkomt met mijn lief zijn werk of als ik nog ander volk meekrijg)

- Pukkelpop (combiticket al een hele tijd geleden gekocht)



(En misschien es voor het eerst die Strandfuif aan de Bunker in Glabbeek, maar 'k weet nog niet eens waar ik die chronologisch moet tussenplaatsen...)
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
Bruce Springsteen toert niet voor de moment, dus ik heb geen geld en geen goesting. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
Normaal enkel Pukemarock.



En ik zou graag naar Morrissey gaan zien op de Lokerse maar dat komt heel slecht uit met het werk op den bureau milledju :( :( :(
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan