Bouwinfo-tip:

Wil je gratis tips en richtprijzen voor je (ver)bouwproject?

Onze BOUWGIDS helpt je met slimme keuzes, praktische tips, checklists én inzicht in prijzen en premies.

Bovendien ontvang je 5% korting op aankopen in onze webshop en maak je maandelijks kans om een brandbeveiligingspakket te winnen!

Vraag hier je BOUWGIDS aan

Zelfstandig EPB-verslaggever in bijberoep

• Tags energie energieneutraal epb
  • Lid geworden
    5 dec 2011
    Waarderingsscore
    0
    Punten
    0
    Hallo,

Ik ben aan het overwegen om zelfstandige EPB-verslaggever in bijberoep te worden.

Zijn er hier toevallig mensen die dit ook zijn? Is dit voordelig?

Vrij persoonlijke vraag he..Moet jij voor- en nadelen afwegen en beslissing nemen. Indien je reeds professioneel bezig bent hiermee en dus sowieso op de hoogte moet zijn etc, kan je het zeker overwegen.

Is je redenering: ik ga hier rap een cent verdienen, is niks moeilijk aan...tsja bespaar jezelf de moeite want vroeg of laat loop je tegen de lamp..

SDH;1721053 wrote:
    Vrij persoonlijke vraag he..Moet jij voor- en nadelen afwegen en beslissing nemen. Indien je reeds professioneel bezig bent hiermee en dus sowieso op de hoogte moet zijn etc, kan je het zeker overwegen.

Is je redenering: ik ga hier rap een cent verdienen, is niks moeilijk aan...tsja bespaar jezelf de moeite want vroeg of laat loop je tegen de lamp..

Indien je hiermaa al prof. bezig bent ... dan is de kans uiteraard bestaande dat je dit niet zomaar mag aanvatten in bijberoep ...

Kwestie van uw hoofdberoep niet in gevaar te brengen.

k.b.

Doe dit nu 40u/week, dus ik denk (hoop) dat ik er wel iets van weet ;-)

Zou gewoon graag weten hoe het zit met het aangeven van onkosten (bv laptop en auto), de bijdrage die betaald moet worden, de kosten die je nog hebt (boekhouder, ..)

Heb er al het een en ander van gelezen maar snap het niet voor de volle 100%.

Ik dacht 70 euro / sociale bijdrage / kwartaal.