bart de munck
Lid
- Lid geworden
- 28 mei 2017
- Waarderingsscore
- 3
- Punten
- 18
Geen mobiele airco hé…delonghi monobloc
Ik heb zo een monobloc met twee gaten in de muur eigenlijk nog niet horen draaien maar voor een slaapkamer gaat dit toch altijd te veel lawaai maken met de compressor binnen? Al ben ik wel van mening dat je beter overdag alles koel houdt en de airco afzet wanneer je gaat slapen. (Tenzij het 's nachts boven de 20°C blijft maar die nachten zijn op 1 hand te tellen)Geen mobiele airco hé…delonghi monobloc
lees dat je 2 gaten in de muur heb gemaakt voor zo een monoblok , nu stom vraagje , als het toestel af staat komt er dan door die 2 grote gaten geen buitenlawaai door die openingen via het toestel ??? want als die gaten in de slaapkamer is en veel buitenlawaai dat is het plezier snel gedaan en ook de slaap ???????Ik heb zo een monobloc met twee gaten in de muur eigenlijk nog niet horen draaien maar voor een slaapkamer gaat dit toch altijd te veel lawaai maken met de compressor binnen? Al ben ik wel van mening dat je beter overdag alles koel houdt en de airco afzet wanneer je gaat slapen. (Tenzij het 's nachts boven de 20°C blijft maar die nachten zijn op 1 hand te tellen)Geen mobiele airco hé…delonghi monobloc