xx Advertenties

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
5
Punten
0
Er verschijnen hier nog meer reclames die hier niet thuishoren.

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
8
Punten
0
Zijn dat niet zo van die reclamebanners die verschijnen afhankelijk van de zoekopdrachten van de gebruiker? :lol:

Lid geworden
1 dec 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Advertenties ?

Eerste wat ik er van hoor of zie eigenlijk.

Ik heb wel Firefox met Adbloc.

Lid geworden
16 nov 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
Nevermore;1837560 wrote:
Zijn dat niet zo van die reclamebanners die verschijnen afhankelijk van de zoekopdrachten van de gebruiker? :lol:

Denk dat wel want ik heb die nog niet zien verschijnen.

Lid geworden
20 jan 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nevermore;1837560 wrote:

yep, hangt af van de vorige sites en zoekopdrachten.

als je het wil testen, ga naar bluesuntree.co.uk (meubelsite) en daarna krijg je die overal..

Lid geworden
22 okt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
frederikm;1837578 wrote:
Nevermore;1837560 wrote:

yep, hangt af van de vorige sites en zoekopdrachten.

als je het wil testen, ga naar bluesuntree.co.uk (meubelsite) en daarna krijg je die overal..

Dat ligt toch ook aan uw IP-adres denk'k. Heb een collega die een heel lange tijd naar dating sites is gegaan. Zelf krijg'k daar sindsdien ook banners van, al ben'k er zelf nooit naartoe geweest. En hetzelfde met een of andere freaky overzoete Barbie banner.

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
9
Punten
0
even cookies verwijderen, waarschijnlijk is't dan al opgelost. Meer en meer sites gebruiken die (Een wandel GPS zie ik hier nu ook links verschijnen - gezocht op Amazon deze namiddag).

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
5
Punten
0
Raf V;1837588 wrote:
Dat ligt toch ook aan uw IP-adres denk'k. Heb een collega die een heel lange tijd naar dating sites is gegaan. Zelf krijg'k daar sindsdien ook banners van, al ben'k er zelf nooit naartoe geweest. En hetzelfde met een of andere freaky overzoete Barbie banner.
Zulke dating banners krijg ik ook op mijn PC op 't werk, thuis krijg ik vooral banners van verzekeringen en banken en dergelijke, en ook daar heb ik niet naar gesurft.

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
5
Punten
0
paso;1837591 wrote:
ccleaner laten draaien
Doe ik dagelijks.

PS: heb net banners van spanplafonds en CV ketels zien passeren.

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
1.089
Punten
113
Quote:
Zijn dat niet zo van die reclamebanners die verschijnen afhankelijk van de zoekopdrachten van de gebruiker?

Ik wist dat dat ging komen :D

Quote:
ccleaner laten draaien

Ik wil mijn cookies graag behouden.

Maar de webmaster kan heel eenvoudig dit soort advertenties blokkeren in Adsense, meer vraag ik niet.

Resultaat zal ook zijn dat er meer relevante advertenties worden aangeboden en dus meer geklikt wordt.

Zie:

https://support.google.com/adsense/answer/186376?hl=nl

Lid geworden
16 nov 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
cookies kun je aanvinken welke je wilt behouden.

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
1.089
Punten
113
paso;1837609 wrote:
cookies kun je aanvinken welke je wilt behouden.

Waarom moet ik in een lijst met honderden websites gaan selecteren welke ik wel en niet wil behouden als bouwinfo met 1 vinkje de betreffende ads kan blokkeren?

Trouwens als ik de cookies nu verwijder staan ze er morgen misschien weer terug op.

Lid geworden
16 nov 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
Waarom moet bouwinfo zijn site aanpassen aan elke gratis gebruiker?

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
1.089
Punten
113
paso;1837611 wrote:
Waarom moet bouwinfo zijn site aanpassen aan elke gratis gebruiker?

Er moet niets maar zoals ik al zei:

Quote:
Resultaat zal ook zijn dat er meer relevante advertenties worden aangeboden en dus meer geklikt wordt.

Ps, ik zie nu weer ads van Appie hein in Spanje, dus is al een stuk beter :lol:

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij mij verschijnen regelmatig banners van Amazon (met een batterijlader die ik heb zitten bekijken) en Ironware bouwbeslag.

Maar inderdaad: als het mogelijk is om die banners bij te sturen in de richting van meer relevante zaken zou dat inderdaad niet slecht zijn.

Thuis heb ik overigens ook adblocker op de mac's staan. Een hele verademing!

Maaike Maai

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mei 2013
Waarderingsscore
7
Punten
38
Ben ik dan de enige dat selectief rond die banners kan kijken?

Ik weet dat ze er zijn, maar ik kijk er niet naar en ze vallen mij ook nooit op of ze storen niet.

Lid geworden
31 mrt 2008
Waarderingsscore
1
Punten
0
Bwa ja, want ik heb er hier nu eentje met: "Dit is geen grap: u bent geselecteerd als 999.999 bezoeker en wint vanalles moois"... yeah right... doet geen goed aan de geloofwaardigheid van BI als we nu ook daar met phishing bestookt worden. Maar dat zal wel de ziekte van deze tijd zijn zeker?

Bovenaan