Worden venstertabletten (tegen ramen) afgekit?

sulie

Lid
Lid geworden
5 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
Hallo,

Ik was in de veronderstelling dat onze venstertabletten (steen) in onze nieuwbouw tegen het raamkader vastgekit gingen worden (siliconen).

Maar nu keek ik gisteren eens rond in het huis dat we momenteel huren (is wel een oud huis) en ik zie daar precies niks tussen het venstertablet en het raamkader zitten. De venstertabletten zitten daar gewoon tegen het raamkader tegenaan geschoven.

Wat is nu de juiste manier van werken?

Sulie

KimM

Lid
Lid geworden
20 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wij hebben Zimbabwe Black stenen en antraciete alu ramen.

Ik heb dat mooi afgekit in het zwart. Op die manier is alles ook beter winddicht.

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
11
Punten
0
bij ons niet afgekit. Is ietsje strakker vind ikzelf. en met winddicht heeft dat eigelijk niks te maken...

Lid geworden
8 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
sulie wrote:
Hallo,

Ik was in de veronderstelling dat onze venstertabletten (steen) in onze nieuwbouw tegen het raamkader vastgekit gingen worden (siliconen).

Maar nu keek ik gisteren eens rond in het huis dat we momenteel huren (is wel een oud huis) en ik zie daar precies niks tussen het venstertablet en het raamkader zitten. De venstertabletten zitten daar gewoon tegen het raamkader tegenaan geschoven.

Sulie

afkiten met siliconen zodat er geen water door kan , anders zal er met de tijd een geurtje kunnen komen of beestjes

Lid geworden
7 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
nuytten peter wrote:
sulie wrote:
Hallo,

Sulie

afkiten met siliconen zodat er geen water door kan , anders zal er met de tijd een geurtje kunnen komen of beestjes

aan den binnekant water?

Lid geworden
29 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ah ja condens van uw ramen of wanneer je de raamtabletten kuist

Lid geworden
7 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
hmm, da komt dan op mijn to do lijstje...

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan