• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Woooohooo :)

Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.132
Waarderingsscore
0
Punten
0
Eindelijk na meer dan een jaartje proberen zijn we nu zeker van onze zwangerschap :D



Na een zware periode van hormonen slikken / spuiten en zelfs een operatie is het ons dan toch gelukt :D



Onze spruit wordt verwacht medio maart 2009

We zijn nu bijna 12 weken ver!! :D



Raar maar waar :

De dag dat we de eerste keer gingen slapen in ons huisje was ze 1 dag overtijd . Wij waren al in de wolken. s'Avonds had ze echter een bloeding en dachten we dat de regels daar waren.



Tijdens onze eerste nacht heeft ze geen bloedverlies gehad en de dag erna ook niet. Een testje gedaan en jaaa ze was zwanger!!

De eerste dag wakker in ons nieuwe huisje waar we 2 jaar hard aan gewerkt hebben, de dag waarop we 1 jaar getrouwd waren ...



Oh wat was dat een mooi moment!
 

pthomass

Zeer Actief lid
Lid geworden
5 dec 2007
Berichten
1.619
Waarderingsscore
10
Punten
38
van harte Kenny. Ik wens je het best toe :D
 
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
11.646
Waarderingsscore
1
Punten
0
OMG, they reproduced Kenny !! :shock:



:wink:



Proficiat hé.
 
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
986
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dat bouwforum kweekt gelijk de konijnen :)

's avonds na het travakken hebben wij daar genen tijd meer voor ze :twisted:



Toch proficiat ze ! :p
 

Flapsy

Nieuw Lid
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
84
Waarderingsscore
0
Punten
6
Hoe genen tijd voor ? dan zijn we juist voldoende opgewarmd en gestretchd om aan het echte werk te beginnen ... :wink:
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat Kenny. Dat het een voorspoedige zwangerschap mag worden!
 
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
787
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat!

Wat een mooi begin van jullie nieuwe leven in jullie nieuwe huis!
 
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
880
Waarderingsscore
0
Punten
0
Eerst het kot en dan de varkens: goeie timing! :wink:

(Lees: dikke proficiat voor beiden!)
 
Lid geworden
28 mei 2006
Berichten
1.357
Waarderingsscore
1
Punten
0
Proficiat Kenny!



Die spruit van jullie heeft nu al zo'n gevoel voor timing, dat we er later nog van gaan horen!
 
Lid geworden
14 mei 2006
Berichten
637
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik hoop voor jullie het beste en zeker geen zwangerschap zoals van mij (zie ander topic). Geniet samen van ieder moment dat je hebt :)
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
1.058
Waarderingsscore
0
Punten
0
proficiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.132
Waarderingsscore
0
Punten
0
nickagneta wrote:
Ik hoop voor jullie het beste en zeker geen zwangerschap zoals van mij (zie ander topic). Geniet samen van ieder moment dat je hebt :)



Hoi,



Ik had het erna ook gelezen en had nog even gedacht om deze terug te laten wegnemen ..

Ik weet hoe frustrerend het voor jullie wel niet moet zijn .. wij hebben ook een grote lijdensweg moeten afleggen :s



Hopelijk ook voor jullie terug goed nieuws binnenkort !!



Maandag hebben we onze eerste buikecho (hebben wel al 2 inwendige gehad :) )



Hopelijk is alles nog ok met onze spruit.

Maar alsk zo zie hoe mijn vrouwtje boven de pot hangt dan zal alles nog wel kits zijn ;)



Groetjes !!
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.377
Waarderingsscore
0
Punten
0
proficiat. Het is jullie van harte gegund. Inderdaad heeft die kleine spruit een geweldige timing, oké, mits enige vertraging, maar nu kunnen jullie hopelijk in alle rust in je nieuwe huis genieten van het nieuwe gezinnetje.
 
G

Guest

Guest
proficiat!



ik ken er alles van, die spuiten, en hormonen en heel de prul, en dan heb je toch altijd die portie geluk nodig he...!!



geniet er maar van!
 
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
326
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat é !!



Der zijn er hier precies nog die spuiten hebben moeten zetten. Kmoet zeggen ik ben bijna nen halven dokter met de spuiten die ik mijn vrouw gegeven heb. Gelukkig was den eersten IUI een goede poging bij ons.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan