• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

WK2014 - Rode Duivels

m0117627

Lid
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
747
Waarderingsscore
10
Punten
18
Weet er iemand of de Rode Duivels straks spelen? Ik heb er precies niks over gehoord.
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
m0117627;1945277 wrote:
Jaja mannekes, wat was dat seg !?



Dat waren gewoon 11 Armstrongs!

(Vooral diene keeper was niet normaal)

Gelukkig heeft het echte voetbal dit overwonnen.



ps. Voor de rest ben ik ook heel blij voor mijn favoriete red devil: Lukaku!
 
Lid geworden
19 sep 2013
Berichten
590
Waarderingsscore
0
Punten
0
Geen enkele thriller kan op tegen zo'n wedstrijd. Ongelooflijk!
 
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
2.191
Waarderingsscore
1
Punten
0
t was een prachtig huzarenstukje!! Met een goeie trainer die de juiste mensen tijdig inzet...Wilmots mss vragen als formateur, die kan een team samenstellen!
 

slovenie

Lid
Lid geworden
22 nov 2010
Berichten
877
Waarderingsscore
6
Punten
18
België verliest van Argentinië met 1-0 en gaat niet door naar de halve finale. Hoe spijtig, Argentinië speelde niet beter en zal volgens mij ook geen wereldkampioen worden.



De Belgische spelers hebben wel gedaan wat ze moesten doen, nu kunnen ze met opgegeven hoofd terug naar Europa vliegen, misschien komt er wel een defilé en een ontmoeting met de koning.



Geen halve finale België-Nederland dus:(, DE derby der lage landen en een finale op zich.



Wat nu met nederland?

- er voor supporteren, ze hebben toch wel al mooi voetbal gebracht

- er tegen supporteren, typisch belgisch;)



:cool::cool::cool:
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.596
Waarderingsscore
0
Punten
0
Argentinië verdient geen plaats in de finale, dus ik hoop dat Nederland Costa Rica opzij zet en dat Nederland Argentinië er in de halve finale genadeloos uitknikkert !
 

Joske_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
1.492
Waarderingsscore
439
Punten
83
De FIFA-maffia had het scenario voor dit WK al klaar voor het begon. De finale zal kost wat kost Argentinië - Brazilië zijn.:(
 

archiklusser

Gewaardeerd lid
Lid geworden
20 sep 2007
Berichten
7.958
Waarderingsscore
125
Punten
63
Joske_;1946071 wrote:
De FIFA-maffia had het scenario voor dit WK al klaar voor het begon. De finale zal kost wat kost Argentinië - Brazilië zijn.:(
Desondanks kijk ik uit naar een NL-DE finale, 1974 heb ik als kind meebeleefd en dat verlies kan alleen verwerkt worden met een gewonnen WK-finale tegen Duitsland. Sorry Argentinië en sorry Brazilië als het uitloopt op een Europees onderonsje.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
archiklusser;1946078 wrote:
Joske_;1946071 wrote:
De FIFA-maffia had het scenario voor dit WK al klaar voor het begon. De finale zal kost wat kost Argentinië - Brazilië zijn.:(
Desondanks kijk ik uit naar een NL-DE finale, 1974 heb ik als kind meebeleefd en dat verlies kan alleen verwerkt worden met een gewonnen WK-finale tegen Duitsland. Sorry Argentinië en sorry Brazilië als het uitloopt op een Europees onderonsje.



40 jaar zinnen op wraak ? Omdat er toevallig ene ne winnende goal heeft gemaakt?

Rare jongens die voetbalfans.

:D
 

archiklusser

Gewaardeerd lid
Lid geworden
20 sep 2007
Berichten
7.958
Waarderingsscore
125
Punten
63
lukanar;1946089 wrote:
archiklusser;1946078 wrote:
Joske_;1946071 wrote:
De FIFA-maffia had het scenario voor dit WK al klaar voor het begon. De finale zal kost wat kost Argentinië - Brazilië zijn.:(
Desondanks kijk ik uit naar een NL-DE finale, 1974 heb ik als kind meebeleefd en dat verlies kan alleen verwerkt worden met een gewonnen WK-finale tegen Duitsland. Sorry Argentinië en sorry Brazilië als het uitloopt op een Europees onderonsje.



40 jaar zinnen op wraak ? Omdat er toevallig ene ne winnende goal heeft gemaakt?

Rare jongens die voetbalfans.

:D
Geen wraak maar een herkansing op hetzelfde podium. Wraak is zo... Duits.
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
archiklusser;1946078 wrote:
Joske_;1946071 wrote:
De FIFA-maffia had het scenario voor dit WK al klaar voor het begon. De finale zal kost wat kost Argentinië - Brazilië zijn.:(
Desondanks kijk ik uit naar een NL-DE finale, 1974 heb ik als kind meebeleefd en dat verlies kan alleen verwerkt worden met een gewonnen WK-finale tegen Duitsland. Sorry Argentinië en sorry Brazilië als het uitloopt op een Europees onderonsje.





Ik supporter alvast voor Duitsland!

Hoe rapper Nederland eruit gaat hoe beter: Dan kan ik eens lachen met Aad De Mos.:mad:



De rode duivels hebben dat fantastisch gedaan: wat als dat afgeweken balletje niet per ongeluk bij die Argentijnse spits terecht komt?





ps. Brazilië gaat nooit wereldkampioen worden zonder Neymar Jr.
 

slovenie

Lid
Lid geworden
22 nov 2010
Berichten
877
Waarderingsscore
6
Punten
18
archiklusser;1946100 wrote:
lukanar;1946089 wrote:
archiklusser;1946078 wrote:
Joske_;1946071 wrote:
De FIFA-maffia had het scenario voor dit WK al klaar voor het begon. De finale zal kost wat kost Argentinië - Brazilië zijn.:(
Desondanks kijk ik uit naar een NL-DE finale, 1974 heb ik als kind meebeleefd en dat verlies kan alleen verwerkt worden met een gewonnen WK-finale tegen Duitsland. Sorry Argentinië en sorry Brazilië als het uitloopt op een Europees onderonsje.



40 jaar zinnen op wraak ? Omdat er toevallig ene ne winnende goal heeft gemaakt?

Rare jongens die voetbalfans.

:D
Geen wraak maar een herkansing op hetzelfde podium. Wraak is zo... Duits.



En als het niet tegen Duitsland is, dan maar tegen Brazilië! Hadden ze daar niet ook nog een appeltje mee te schillen? 't Zou mooi zijn:p



Net lees ik dat er een "fandag" gaat komen, dus geen optocht:mad:, Wilmots en co. willen dat niet, ik wist niet dat zij dat beslissen. Men heeft er helden van gemaakt, men moet er nu maar een heel feest rond brouwen. Met een stoet en fanfare dus!:smile::smile:
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
slovenie;1946112 wrote:
Men heeft er helden van gemaakt, men moet er nu maar een heel feest rond brouwen. Met een stoet en fanfare dus!:smile::smile:
En iedereen een dag betaald verlof geven om te gaan kijken .....:cool:
 

slovenie

Lid
Lid geworden
22 nov 2010
Berichten
877
Waarderingsscore
6
Punten
18
paso;1946113 wrote:
slovenie;1946112 wrote:
Men heeft er helden van gemaakt, men moet er nu maar een heel feest rond brouwen. Met een stoet en fanfare dus!:smile::smile:
En iedereen een dag betaald verlof geven om te gaan kijken .....:cool:



neenee, op de nationale feestdag, het patronaat heeft al voldoende offers gebracht:p!
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
slovenie;1946114 wrote:
paso;1946113 wrote:
slovenie;1946112 wrote:
Men heeft er helden van gemaakt, men moet er nu maar een heel feest rond brouwen. Met een stoet en fanfare dus!:smile::smile:
En iedereen een dag betaald verlof geven om te gaan kijken .....:cool:



neenee, op de nationale feestdag, het patronaat heeft al voldoende offers gebracht:p!

Is dat niet kort dag om dat op de 11é rond te krijgen?
 
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
1.127
Waarderingsscore
1
Punten
0
De spelers zijn wel goed, maar wat opvalt in hun spel is:



- corners goed plaatsen is een zwaar probleem.

- Tactisch spelen is er ook zelden bij.



Dat ze eens scoren is meestal doordat de verdediging van de tegenstander een forse blunder maakt.



Als de duivels nu eens serieus de tactiek aanleren en corners goed nemen dan pas zal het echt een geduchte tegenstander zijn voor veel buitenlandse ploegen.



Nederland-België nu leid tot winst Nederland.



De Nederlanders hebben wat de Duivels missen en daardoor zitten ze nog in Brazilië .
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.596
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het zijn individueel goede spelers maar ze zijn weinig op elkaar ingespeeld.

1-2 tjes of een splijtende dieptepass zie je bijna nooit.

Automatismen aankweken, elkaar blindelings aanvoelen, daar zijn ze helemaal niet sterk in.



Wat Nederland betreft, ik zal ze pas beter noemen dan de Duivels wanneer ze Argentinië verslaan.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan