• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

werkblad keukeneiland alternatief Corian

Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben een wit gelakte keuken gezien met een mat wit Corian werkblad, is er een alternatief (moet wel witkleurig zijn)? Is Corian een goed product? Jullie mening aub.
 
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
264
Waarderingsscore
0
Punten
0
grypdonck wrote:
Wij hebben ipv Corian ons werkblad bij LG besteld. Ziet eruit als Corian maar wijkt kwa samenstelling 2% af van Corian. Hebben een heel ruim kleurenpallet, stonden trouwens op Batibouw. Groot voordeel is ook het prijskaartje!!

Kan je daar wat meer informatie over geven?
 
Lid geworden
19 mrt 2007
Berichten
470
Waarderingsscore
0
Punten
0
keukens jongen is een verdeler van corian.

Deze hebben speciale gereedschappen om te verwerken.

Je kunt niets zelf doen aan deze werkbladen.

Keukens jongen te sint truiden.

Een collega van mij zijn klant wilde ook een corian ( ben de prijs kwijt) en ik weet dat het toen verschrikkelijk duur was.
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
aan Sesje hieronder vind je alle toepassingen + fotoos.



http://www.lghimacs.be



Onze keuken wordt in april geinstalleerd. Wij hebben gekozen voor een spierwit blad op een bruingrijze ondergrond. Als de keuken af is zal ik eens een paar fotootjes plaatsen.
 
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
264
Waarderingsscore
0
Punten
0
grypdonck wrote:
aan Sesje hieronder vind je alle toepassingen + fotoos.



http://www.lghimacs.be



Onze keuken wordt in april geinstalleerd. Wij hebben gekozen voor een spierwit blad op een bruingrijze ondergrond. Als de keuken af is zal ik eens een paar fotootjes plaatsen.

Bedankt!

Hoeveel betalen jullie ongeveer voor jullie werkblad, en hoe groot is het?
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik denk heb een 10 tal lopende meter als ik alles zo optel. De totaalprijs is inclusief verwerking en exl btw, een uitsparing voor de spoelbak en kookfornuis en de verwerking van en venstertablet. Totaalprijs 3744 euro.
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb eens nagevraagd bij mijn keukenontwerper. Die werkbladen van LG zijn alleen verkrijgbaar via een verdeler. Blijkbaar moet je voor dergelijke werkbladen te mogen plaatsen een ganse cursus bij LG volgen want het laat zich niet zo makkelijk bewerken. Ook het materiaal waarmee gewerkt wordt is heel specifiek en nogal duur in aankoop. Vandaar alleen een totaalprijs volledig afgewerkt.
 
Lid geworden
20 feb 2007
Berichten
952
Waarderingsscore
0
Punten
0
grypdonck wrote:
Ik denk heb een 10 tal lopende meter als ik alles zo optel. De totaalprijs is inclusief verwerking en exl btw, een uitsparing voor de spoelbak en kookfornuis en de verwerking van en venstertablet. Totaalprijs 3744 euro.



Wanneer ik de prijslijst bekijk zie ik dat er verschillende varianten zijn: solid, pearl/sand, quartz en granite. Welke is het corianalternatief? Ik veronderstel dat het niet quarts of graniet is. Wel solid?
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Aan Kahlan, Idd daar heb je gelijk. Als je kijkt naar de toepassingen op de site van www.lighimacs.be de voorbeelden die ze daar tonen zijn het corian alternatief.
 
Lid geworden
20 feb 2007
Berichten
952
Waarderingsscore
0
Punten
0
Grypdonck,

Inderdaad, op de foto's zie je het, maar er staat niks bij. Hun site is niet zo fantastisch.

Met welke dealer heb je gewerkt, trouwens?
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hebben we laten plaatsen bij onze keukenboer modis.be. Blijkbaar kan je er zelf heel moeilijk aangeraken.
 

Wes

Lid geworden
8 jan 2007
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben Avonite in de badkamer. Vergelijkbaar mer Corian (is gewoon de merknaam van Dupont) maar ook goedkoper. Al deze materialen worden meestal geplaatst door mensen die er de nodige kennis van hebben. Je lan dit zomaar niet kopen.

Wij hebben dit van GF keukens in Zonhoven

http://www.gfkeukens.be/home.htm
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan