• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

welke slimme deurbel heeft binnenscherm

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63
Ik ben druk op zoek naar een slimme deurbel,type Ring/google/ Eufy. Maar dan wel ene met een scherm voor binnen ook. De meeste slimme deurbellen zijn alleen maar te bekijken op gsm denk ik...
Ook mag de buitenunit iets groter zijn dan de grootte van een Ring deurbel. De deurbel die er nu hangt is immer ook iets groter.
Dus slimme deurbel met opslagfunctie,die begint te filmen zodra er iemand in zn zoekbereik komt,,en met binnenscherm en doorschakelen naar gsm.
Mag draadloos zijn of bedraad,aangezien er nu bedraad gewerkt wordt...

Wie heeft goede ervaringen met bepaalde merken of types?

Sceppi

Lid
Lid geworden
22 mei 2015
Waarderingsscore
4
Punten
18
Doorbird heeft indoor stations voor zijn deurbellen: https://www.doorbird.com/en/shop/?category=12
Persoonlijk ben ik echter niet 100% enthousiast van doorbird:
- Buiten camera is na 2j reeds stuk gegaan (hij werkt nog, maar kleuren zijn helemaal fout)
- Af en toe is er een vertraging van 20-30 seconden (!) na aanbellen tot wanneer dit op mijn telefoon komt. Dit desondanks dat mijn doorbeurd bekabeld (UTP) is aangesloten. Heel vervelend.

Mijn doorbird is wel een ouder type van de eerste generatie en de huidige modellen zijn een stuk beter (met ook betere camera). Mogelijk dat de problemen daar wel mee opgelost zijn.

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63
Thx,

idd zoiets dat ik zocht.... Alleen vind ik niet direct iets terug qua opslag en dergelijke. En begint deze ook te filmen zodra er beweging wordt wargenomen?
Zie net dat deze meer dan 670eurokes kost.... Mss eerst nog es uitkijken naar goedkoper alternatief...

_remi_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
7 jul 2020
Waarderingsscore
663
Punten
113
@pkt Sorry kan je niet helpen, heb er zelf geen ervaring mee. Maar ongetwijfeld mensen hier op forum die er wel ervaring mee hebben ...

Video niet .... screenshot wel, maar wel via smartphone dan, zie FAQ

• Leuk
Waarderingen: pkt

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
779
Punten
113
De Google deurbel met de Google smart home hub.

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63
ik wil een grotere buiten-unit zoals reeds aangehaald in mn beginpost :)

jm188

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
25 jul 2017
Waarderingsscore
578
Punten
113

gaat idd 1 van de gemakkelijkste opties zijn.
je hebt plaatjes dat je kan kopen om er achter te steken om ze wat breder te maken.

probeer wel de 2nd gen wired te vinden, niet de oude nest hello (die met de zwarte blinkende voorkant) die bladert af na een tijdje in de zon.

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63
Ben dan eerder voorstander van Eufy😊

Hikvision heeft ook systemen zie ik,maar dan dien je nog es aparte decoder te kopen om op te nemen

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63

je hebt plaatjes dat je kan kopen om er achter te steken om ze wat breder te maken.

probeer wel de 2nd gen wired te vinden, niet de oude nest hello (die met de zwarte blinkende voorkant) die bladert af na een tijdje in de zon.
al heel wat research gedaan,en tzal nie makkelijk worden :) Heb je link of naam van die plaatjes dat je erachter kan steken? Vind niet direct iets terug...

Mensen die goede(of slechte) ervaringen hebben met google nest hub ??

jm188

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
25 jul 2017
Waarderingsscore
578
Punten
113

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63
Super!!!!! Thxxxxx

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
779
Punten
113

Alleen maar goede :)

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63

Spijtig dat de google nest hub niet aan de muur op te hangen is .... xp

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
779
Punten
113

Spijtig dat de google nest hub niet aan de muur op te hangen is .... xp
Lukt wel, zoek even op muurbevestiging google hub op Bol of Amazon.

pkt

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Waarderingsscore
248
Punten
63
Ja ondertussen ook al gezien,maar doorde grote omvang is dit nogal redelijk lomp.
Ondertussen al wat wijzer geworden....
De ring is te gebruiken met de Amazon Alexa en de google nest met beiden(google nest hub en Amazon Alexa) Eufy zou wat meer problemen geven

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan