Welke multitool kiezen? compatibiliteit accesoires?

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ik ben overtuigd dat ik zulk ding best nog zal aanschaffen; maar welke kiezen. heb regelmatig iets voor waar zo ding superhandig voor zou zijn...maar ik heb het nog niet.

Zijn die dingen compatibel met hun accesoires? bepaalde merken de voorkeur?

Fein is bekendste. Makita of Bosch ook goed?

Iemand aanrader of ervaringen hierover te delen?

Een aan te raden multitool kit, machientje met veel accesoires erbij ?

bgcw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
22 mei 2011
Waarderingsscore
617
Punten
113
ik heb er eentje van 29€ :D

zaagbladjes kosten 2.95€, als ze bot zijn gooi je ze weg ;)

Lid geworden
20 aug 2013
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb er eentje gehad van powerplus XQ op batterij maar was er helemaal niet tevreden van...

Batterij van de multitool gaat niet lang mee en na 3 weken was het ding al kapot (schakelaar om snelheid te regelen was kapot). Ik heb deze teruggebracht naar de winkel en mijn geld teruggekregen (in vorm van waardebon wel maar ik was blij dat ik er vanaf was :))

Daarna nog eens zo'n toestel gekocht in de Action van Einhell van 40€. Deze keer wel een toestel op netspanning en zonder batterij. Zal wel niet dezelfde kwaliteit zijn als een bosh of makita of... maar voor wat ik het ding gebruik werkt dat toestel uitstekend...

Lid geworden
16 jan 2017
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heeft iemand ervaring met de multitools van Ferm? Deze zijn ook niet echt duur. Maar zit aan het netstroom, dus er is geen gevaar met de accu. Maar hij moet natuurlijk wel een tijdje meegaan. Er is er nu een in de aanbieding voor een mooie prijs: https://knibble.nl/multitool Is dit een aanrader als je een multitool voor een zacht prijsje wilt of kan ik dan toch beter voor iets anders gaan?

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
345
Punten
83
Ik ben nog altijd tevreden van mijn Black & Decker. 

Dortje

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 nov 2011
Waarderingsscore
1
Punten
38
Heb altijd mijn fein multimaster 350q mee naar de bouw. Superding, alleen slijten de accessoires redelijk snel vind ik.

tjay

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 jun 2011
Waarderingsscore
23
Punten
38
Dat laatste kan ik ook beamen met mijn Bosch Blauw GOP300 -- accessoires zitten er rap door (zeker tandjes van houtzaagbladen). Maar de enorme brede inzetbaarheid van de multitool maakt het die kost (de spreekwoordelijke 10 euro "per klus") wel de moeite waard.

Wexx

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 jan 2007
Waarderingsscore
1
Punten
38
Hier de makita, heel handig toestel, zeer tevreden van. het klopt wel dat de hulpstukken niet goedkoop zijn.

vooral voor de kleine en fijne klusjes is het zéér handig. moest ik zonder vallen zou ik het missen

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan