• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Welke firma voor keuring elektriciteit

Lid geworden
26 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo

Ik zou mijn installatie na verbouwing willen laten keuren de firma die me werd aangeraden kan pas in september.
Wie keurt er voor een correcte prijs?
Alvast dank

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
354
Punten
83
Prijs zal niet veel verschil geven. Gewoon rondbellen en zien wie er het eerste kan.

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
2.428
Punten
113
100% verschil tussen goedkoopste en duurste hier !

Probeer OCB eens, goede service, lage prijs

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Waarderingsscore
1.689
Punten
113
OCB lapte er bij mij 40€ per verplaatsing bij toen ik hen eens inschakelde voor een handvol keuringen in plaats van mijn gewoonlijke keuringsfirma... Dus ja, altijd op voorhand prijs vragen. Kwaliteit van de keurders is nogal gelijklopend, ik  heb toch nog geen slechte ervaringen gehad.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
6.546
Punten
113
Online kan je heel wat prijzen opvragen. Bv die EPC doen, doen meestal ook elektrische keuringen.

gert.bovens

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 mrt 2015
Waarderingsscore
129
Punten
63
Hier Vinçotte en dat lukte op een 2-tal weken wachten ... Vind wachten tot september voor een elektrische keuring wel erg lang wachten!

Greetz Gert

Tom DV

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
29 aug 2009
Waarderingsscore
495
Punten
83
Hier wel tevreden van Electro-test.

Was in 2017, € 141 btw in.

Zijn binnen de 2 weken langs gekomen (gebeld op een maandag en de week erna de vrijdag zijn ze langs gekomen).

Grtz

Tom DV

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
29 aug 2009
Waarderingsscore
495
Punten
83
Of hier, € 125 en volgens de link wachttijd van 2 tot 6 werkdagen.

Grtz

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Waarderingsscore
1.689
Punten
113
Ik werk tegenwoordig met ACEG en daarvoor met BTV, beiden zitten rond zelfde prijs. Maanden wachten op een keuring is inderdaad niet de gewoonte, binnen de 2 weken moet kunnen.

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
354
Punten
83
Tom DV zei:

Grtz

Vandaag keurder langs gehad van elektrische-keuring.be voor woning en zonnepanelen.

Zeer tevreden van. Snel een afspraak gekregen, super keurder en goede prijs.

teaser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 apr 2009
Waarderingsscore
417
Punten
83
Nu7s zei:
Tom DV zei:

Grtz

Vandaag keurder langs gehad van elektrische-keuring.be voor woning en zonnepanelen.

Zeer tevreden van. Snel een afspraak gekregen, super keurder en goede prijs.

Toevallig, heb vandaag ook een keurder over de vloer gehad, enkel voor de pv-installatie.

Electro-test, was in opdracht van de PV-installateur, er zaten wel een paar maanden tijd tussen dat de installateur zei dat ze me gingen contacteren, en tot ze me effectief contacteerden voor een afspraak. Maar de vertraging had even goed bij de installateur kunnen gelegen hebben. De afspraak zelf was 3 weken later.

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
354
Punten
83
Ze zullen vandaag niet veel opbrengen de panelen 
sad_smile.png

Tom DV

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
29 aug 2009
Waarderingsscore
495
Punten
83
Nu7s zei:
Ze zullen vandaag niet veel opbrengen de panelen 
sad_smile.png

Ik heb geen panelen maar hier in D'Ardennen vielen de wolken goed mee. (mijne zonnebril heeft toch enkele uren op mijne neus gestaan)

Brecht g

Actief Lid
Lid geworden
15 dec 2021
Waarderingsscore
56
Punten
28
Een oud topic maar net dezelfde vraag " welke firma voor keuring electriciteit".

Voor mij is het belangrijk dat ze hun afspraak nakomen.
Ik keek dus voor een afspraak, kreeg een bevestiging , maar de keurder kwam niet opdagen.
Dag erop heb ik gebeld, een dame wist me te zeggen dat er zelfs geen afspraak op mijn naam of adres bestond.
Van thuis gebeld met de gegevens die gemaild waren, toen had ik een andere dame aan de lijn die zei " die afspraak was gisteren toch meneer, was er discussie? Dus die dame wist van de afspraak en ging er intern voor zorgen dat iemand contact opnam.
Na enkele dagen niets te vernemen bel ik opnieuw, krijg een heer aan de lijn die me weet te vertellen dat er geen afspraak was en adviseert me een nieuwe te maken. Dan zegt hij er leuk bij " maar dat zal dan ergens februari wel zijn".
Dus als het enigszins kan had ik graag enkele ervaringen van jullie gehad en/of die twee weken hiervoor besproken nog relevant zijn.

Mvg Brecht

disco stu

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 dec 2012
Waarderingsscore
2.192
Punten
113
Euhm ja, een andere firma pakken dan best zeker?
Welke firma was het?

Brecht g

Actief Lid
Lid geworden
15 dec 2021
Waarderingsscore
56
Punten
28
Het is een herkeuring ( paar maand te laat weliswaar) maar het ware wel leuk dat de keurder zich dus aan de vorige inbreuken houdt.
De installatie voldoet nu m.i. maar als men op dergelijke wijze met afspraken omgaat, dan overweeg ik om gewoon opnieuw te laten keuren door een andere firma.

Wij, op het werk werken ook met tijdsblokken, afspraken, bevestigingen maar we houden ons er wel aan.

Mvg

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
779
Punten
113
Hallo

Ik zou mijn installatie na verbouwing willen laten keuren de firma die me werd aangeraden kan pas in september.
Wie keurt er voor een correcte prijs?
Alvast dank

Misschien de regio vermelden?

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Waarderingsscore
4.785
Punten
113

Brecht g

Actief Lid
Lid geworden
15 dec 2021
Waarderingsscore
56
Punten
28
Korter :
Een oud topic maar net dezelfde vraag " welke firma voor keuring electriciteit".

Dus als het enigszins kan had ik graag enkele ervaringen van jullie gehad en/of die twee weken hiervoor besproken nog relevant zijn.

Mvg Brecht

knessel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 jul 2006
Waarderingsscore
360
Punten
83
Goede ervaring met OCB.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief