Omdat iedereen weet dat ik c00kie zenne hof hed getekend, denk ik dat het geen belet is om dus mijn ongezouten visie te geven .
Moest dit toch niet kunnen dan kan via de knop links onder een melding gemaakt worden en dan zitten we met een probleem want de moderator moet dan een advies over zijn eigen vraag gaan modten.

Als geacht forumlid met de naam c00kie zou kijken naar zijn dossier met nummer 77* / ** van augustus 2011 naar de eerste versie hiervan dan kan hij daar zien dat dien tuinarchitect, die weliswaar in die gracht duikelt bij de metingen ophet eind van de toen reeds ontworpen vijver zowel bomen had voorzien naar zijn buur met de klimophaag als naar achter toe . En dan nog specifiek in het centrum van zijn rode aanduiding op de foto
Spijtig genoeg heeft bovengenoemd forumlid op dat moment het advies van zijn tuinarchitect straal genegeerd en meer, hij heeft die bomen laten schrappen.
En nu zie je er wat er van komt
Duidelijkheid het bewijs dat ik voorspellende gave heb , zal het zelf maar zeggen want zoiets, zelfs toegeven dat ik gelijk heb, is in mijn bouwforum door het reeds genoemd lid zeer uitzonderlijk . Ik zeg zelfs dat het meer dan uitzonderlijk is.
Nu gelukkig ken ik zen dossier hier -- en laat ons maar toegeven, het is lijvig , maar dat is eerder veroorzaakt door BBQ , dranken en getrokken varken... mmmm volgende keer meerval meenemen. EN natuurlijk de verschillende geest verruimende dranken.
Af en toe wel eens een nota in verband met ligustrumhagen maar daar zit een serieus topic van een 15-20 pagina's hier wel tussen.
De bomen :
Er is in versie 3 (Jaja als je van je vijver een zwemvijver wil en dan nog es een knuppelpad waar ondergetekende zijn benen onderuit slaat)
heb je volgende bomen staan
1 acer platanoides Faassens black ( te rood van blad en te groot voor daar te zetten, je verzuipt je vijver onder bladeren)
1 craetagus grigononensis ; die is maar dik 6 meter hoog en zou de inkijk volledig wegnemen van dat blok. Witte bloemkes , breed genoeg uitgroeiend en lichtdoorlatend. Enigste bezwaar voor daar, er kunnen ( zelden weliswaar) stekels op de takken zitten. Wel bij aanplant de kluit ( je koopt dat bij mij dus met een kluit, niet zonder of niet met blote wortel) deze verankeren met grondankers zie
Een boommaatje meer › Blog › Tuinarchitect Luk Vrebosch
er zijn er nog een paar opgegeven zoals Ame ar Ro Hi of Ace cis
maar ik ga nu niet alles doen wel een lichte voorkeur voor de amelanchier robin hill. fris boomke en mooi om te zien, vroeg op t jaar.
Je tuinarchitect
24/2/2021
luk