Welk merk voor keukentoestellen?

Lid geworden
31 okt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij mogen onze keuken zelf kiezen, welk merk is het beste qua prijs kwaliteit?

Lid geworden
25 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb geen enkel goeie ervaring met Zanussi,

gewoon een goedkoop merk, absoluut niet aan te raden!

Lid geworden
4 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben alles van Neff zou hetzelfde zijn dan Bosch en Siemens alleen ander bedieningspaneel.

Neff geeft BTW kado vanf 3 toestellen op alle aangekochte toestellen en gratis verlengde waarborg van 5 jaar.

Siemens geeft enkel % op duurste toestel en geen 5 jaar garantie.

Lid geworden
7 mei 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij ons alles AEG (inbouw koelkast, stoomoven, combi-oven, espresso en vaatwas). De vaatwas hebben we gratis gekregen wegens opening nieuwe toonzaal van de keukenzaak, en doordat we 5 toestellen kochten kregen we de duurste oven aan de prijs van de goedkoopste...

Lid geworden
6 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
De inductiewok van MIELE is een echte aanrader !

Lid geworden
11 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij hebben alle toestellen van bosch genomen. Idem voor wasmachine en droogkast. Ben op paar plaatsen gaan vragen voor offerte. Toen hij vroeg wat mijn voorkeur was zei ik bosch. Verkoper meldde me dat hij me dan maar geen zanussi zou aansmeren.

Bij aankoop van 4 keukentoestellen van bosch is het duurste aan de helft van de prijs. Daar we een inductiekookplaat hebben was dit een mooie korting.

Lid geworden
6 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dirk1980 wrote:
Bij hebben alle toestellen van bosch genomen. Idem voor wasmachine en droogkast. Ben op paar plaatsen gaan vragen voor offerte. Toen hij vroeg wat mijn voorkeur was zei ik bosch. Verkoper meldde me dat hij me dan maar geen zanussi zou aansmeren.

Bij aankoop van 4 keukentoestellen van bosch is het duurste aan de helft van de prijs. Daar we een inductiekookplaat hebben was dit een mooie korting.

Bosch is zeker geen slecht merk. Wij hebben een diepvriezer ervan en die doet toch al 15 jaar dienst zonder enig defect. Ik denk dat het met keukentoestellen is zoals met auto's. Je hebt er onderaan de ladder van bedenkelijke kwaliteit. Dan heb je de grote middenklassegroep van vergelijkbare kwaliteit. En tenslotte heb je de hogere klasse die zich onderscheid in duurzaamheid, afwerking, opties en performantie.

Volgens mij is Zanussi echt wel te vermijden als je iets duurzaam zoekt. In een voorlopige keuken zou je het wel kunnen zetten. Bij onze eerste bouw 15 jaar geleden hebben wij standaardkeuken gezet gekocht bij de Warande met zanussi kookplaat, dampkap en oven. Alles was kapot na 5 jaar en heeft eigenlijk nooit goed gewerkt.

Lid geworden
28 nov 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
We zijn zelf bezig met keuken te ontwerpen en toestellen te kiezen maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om toestellen hier in BE te kopen. Via veiligkopen ben je goedkoper af. Hier in het dorp is er elektrogigant en die heeft ook vrij scherpe prijzen voor Be dan toch.

Hier een idee voor toestellen van Bosch (prijzen NDL/ BE/ Elektrogigant)

-) Vuur :1099/1399/1139

-) stoom: 808/1299/1065

-) Koel: 796/1299/1058

TOTaal: 2703/3997/3262

Ik ga nu nog kijken wat er is van Miele, duur maar kwaliteit. Afwasmachine van ouders heeft 30 jaar meegegaan zonder een probleem.

Lid geworden
11 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Sven002 wrote:
We zijn zelf bezig met keuken te ontwerpen en toestellen te kiezen maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om toestellen hier in BE te kopen. Via veiligkopen ben je goedkoper af. Hier in het dorp is er elektrogigant en die heeft ook vrij scherpe prijzen voor Be dan toch.

Hier een idee voor toestellen van Bosch (prijzen NDL/ BE/ Elektrogigant)

-) Vuur :1099/1399/1139

-) stoom: 808/1299/1065

-) Koel: 796/1299/1058

TOTaal: 2703/3997/3262

Ik ga nu nog kijken wat er is van Miele, duur maar kwaliteit. Afwasmachine van ouders heeft 30 jaar meegegaan zonder een probleem.

Heb er ook aan gedacht om toestellen in DE of NLD te kopen, maar daar gelden niet dezelfde kortingen. vb, 4 toestellen, duurste aan halve prijs. Op deze manier waren we net iets beterkoop af hier in België. Natuurlijk moet je je niet schamen om een extra korting te vragen. En dan bedoel ik niet een korting van 4 of 5%. Je kan gerust vragen voor 10 of 15% als je ze zelf installeerd. En de prijzen in de catalogen, dat zijn de maximum prijzen! iemand die aan deze prijs verkoopt, daar kan je beter onmiddellijk buitengaan.

Lid geworden
5 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben ook Zanussi.

Toch al 2 jaar in gebruik.

Ik vind het voor zijn prijs degelijke toestellen, we hebben enkel spijt van onze dampkap. Deze had een grotere zuigkracht moeten hebben.

Misschien een AEG hiervoor opteren, als je in dezelfde groep wilt blijven?

Lid geworden
2 dec 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
knaepen wrote:
Wij hebben voor onze nieuwe keuken de volgende toestellen :

Oven: Siemens HB 76AB 560 (pyrolyse)

Microgolf: Siemens HF 25 G 5 L2 (met grill)

Inductie kookplaat: Siemens EH 875Te 11 E

Vaatwas:Siemens SN 66T091EU

Koelkast: Siemens KA 62 DA 70 (side by side A+)

Dampkap: Venduro 120cm zonder motor

Motorbox Venduro ( wordt op plat dak geplaatst)

Dit nu alles samen voor 7272€ BTW in en geplaatst

Wat is jouw ervaring met die side by side van siemens?? We zijn net ook van plan om deze aan te schaffen voor onze keuken. Maar we hebben hem enkel nog maar op de site van siemens gezien. We vinden nergens een winkel waar we hem kunnen bekijken. En weten ook niet wat de commentaren zijn over deze side by side. Heb je foto's toevallig? Ben je er tevreden over? Is er nog iemand die ervaring heeft met deze koelkast??

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij voorzien het volgende;

Frigo met nul graden zone – Gaggenau

Stoomoven – Gaggenau

Heteluchtoven – Gaggenau (met verwarmbare pizzasteen :lol:)

Wokbrander – Gaggenau

Inductieplaat – Gaggenau

Warmhoudlade – Gaggenau

Vaatwasser – Gaggenau

Inbouwafzuigkap – Itho Exclusive

Verborgen stopcontacten – Netbox

Lid geworden
26 apr 2008
Waarderingsscore
1
Punten
18
Gaggenau is natuurlijk niet voor iedereen zijn/haar portefeuille. Persoonlijk ben ik wel overtuigd van hun kwaliteit (en ik vind hun design ook wel mooi - even wennen, maar dat zijn meestal de zaken die je het langst mooi blijft vinden), maar de prijs wil ik niet uitgeven.

Zelf zullen wij alles van Neff nemen, behalve de vaatwasser, die komt van Miele en de diepvries van Liebherr. De dampkap is van Venduro. Als Miele wat meer korting zou geven, dan zouden we alles van Miele nemen, behalve dan de inductieplaat, want daar vinden we die Twistpad geweldig (Gaggenau heeft trouwens dezelfde functionaliteit).

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij ons is het ook alleen Gaggenau geworden daar de keukenzaak naar een nieuw pand gaat en wij de mogelijkheid hebben om onze keuken volledig naar wens te laten maken en dan tijdelijk in de showroom te plaatsen.

Hierdoor kosten de toestellen ons bijna de helft.

Anders zijn ze veel te duur. Dit was namelijk voor bijna 13000 euro aan toestellen!!!

Lid geworden
26 apr 2008
Waarderingsscore
1
Punten
18
Dat is inderdaad geen slechte deal :)

Spijtig dat ik er nooit zelf aan gedacht heb om voor te stellen om onze keuken in de toonzaal te plaatsen...

Hoe lang moet de keuken in de showroom blijven staan?

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
4 maanden, maar zelfs dan kunnen wij hem nog niet plaatsen dus die tijd is geen probleem... En de korting geldt natuurlijk ook voor de rest van de keuken, blad, kasten enz...

Lid geworden
3 feb 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben een okkazzie keukentje gekocht van 6 jaar oud met allemaal smeg toestellen? Zijn dit goede toestellen of niet?

Is maar beginnerskeuken voor ons maar zou toch nog jaar of 5 moeten dienen.

Lid geworden
28 nov 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb er ook aan gedacht om toestellen in DE of NLD te kopen, maar daar gelden niet dezelfde kortingen. vb, 4 toestellen, duurste aan halve prijs. Op deze manier waren we net iets beterkoop af hier in België. Natuurlijk moet je je niet schamen om een extra korting te vragen. En dan bedoel ik niet een korting van 4 of 5%. Je kan gerust vragen voor 10 of 15% als je ze zelf installeerd. En de prijzen in de catalogen, dat zijn de maximum prijzen! iemand die aan deze prijs verkoopt, daar kan je beter onmiddellijk buitengaan.[/quote]

Klopt je moet wel wat rekenen, maar in NDL krijg je er ook nog wat van af en je hebt dan het voordeel dat je ten minste alles kan kiezen welk merk voor welk toestel je wil.

Lid geworden
29 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kijk eventueel eens op www.keukenwinkelinvinkel.nl daar hebben wij onze keukentoestellen gekocht aan 55% korting tov de prijzen in België. zij kopen op van faillisementen. bv Inductiekookplaat AEG maxima aan 845 euro en ze werkt perfect zonder enig schrammetje erop. Het probleem is wel dat ze nie altijd alle merken op voorraad hebben. Zij hebben vooral AEG - Electrolux - Bosch - Zannussi

Onze toestellen

oven: ELECTROLUX : EOC 69400X

combioven: ELECTROLUX : EOK86030X

lade: AEG

warmhoudlade AEG

kookplaat: AEG 88001kmn

dampkap: AEG DI8820a

vaatswasmachine: BOSCH: SMV65M10eu

alles samen net 4200 euro, toch een koopje niet.

Je kan in de winkel alles gaan bekijken en aan de kant laten zetten of direct meenemen. Er geldt zoals overal 2 jaar fabrieksgarantie. Dit mag je zelf regelen met de fabrikant of zijn doen dit voor jou.

Voor ons was dit een echte aanrader en misschien een tip voor anderen.

Lid geworden
21 apr 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zijn er nog mensen die ervaring met "keukenwinkelinvinkel"?

Lid geworden
19 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
waarom vraag je gewoon niet aan je electricien?

De garantie blijft toch hetzelfde.

Deze hebben tot 40% korting op alle toestellen die ze aankopen.

Ik heb alles voorzien van miele:

Dampkap - decoratief 120cm Novy flat'line 7410

miele H5245B oven

miele DG4164 steamer

miele toebehoor AB 45-7

miele M8261-1 microgolfoven

miele G1272 SCVi vaatwasser

miele K9557 id koelkast perfect fresh

miele 5461 B oven

miele K9752 id koelkast perfect fresh

miele KM5957 inductie kookplaat

miele KM 5993 " "

miele KM5997 " "

uit deze toestellen gaan wij onze keuze maken.

Juist dampkap twijfelen we nog.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan