• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Welk merk nemen jullie van garagepoort?

Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Punten
0
Graag deze kleine rondvraag + eventuele ervaringen...



Grts!
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
K.B. wrote:
Neen helemaal niet ... zo moet je dit niet beoordelen / bekijken. Het verwonderde mij juist een beetje dat ik met enkele uren pauze ertussen ineens telefoon kreeg van de VTW van idem en dat er dan zowat geinformeerd werd via het forum aangaande mijn poort.

Bovendien kan ik afleiden dat U uit de streek van IDEM bent , u wou precies een offerte van TR , terwijl uit uw vele posts volgens mij bleek dat u al verder zit in uw bouwproces ...



Neen iemand die 5 km van Idem en TR woont en niet aan zijn offerte geraakt kan ik vanuit de andere kant van O-vl toch niet helpen

excuses,



k.b.

Ik kan ook niet juist opmaken wie u nu getelefoneerd had na maanden ...

Ik was gewoon wat voorzichtig

Ik kon het niet plaatsen en daarom heb ik aanvankelijk "zeer braaf en neutraal"

Ik heb in dit topic gereageerd nadat u postte dat u telefoon had gekregen van idem, en ook TR poorten aanhaalde.

Vandaar dat ik mijn anekdote postte van TR poorten (ondertussen een jaar geleden ofzo).

Uiteindelijk staat onze poort er, en wonen we bijna 2 maanden in onze woning.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
K.B. wrote:
nesten wrote:
Ik heb offerte opgevraagd voor dezelfde poort bij IDEM en bij Tom Rigolle (TR Poorten Oudenaarde). Voor dezelfde poort is het bij TR Poorten 20% goedkoper ... :shock:



Zelfde situatie ...

Nu telefoon gehad van VTW van IDEM ....



En hij vroeg of ik al gekozen had .... ik heb hem gezegd dat hij het meest keuze heeft van allemaal en dat het zo moeilijk kiezen is ... benevens , model , kleur , afstandsbediening , .... kan ik ook blijkbaar de prijs kiezen :mrgreen:



Hij herziet zijn aanbieding ... finaal.



Als hij nu gewoon gezegd dat hij alle vertrouwen had in die man van TR ... dan was de zaak geklonken ; maar blijkbaar heeft zijn "commisie-microbe" dit niet kunnen toelaten.

Of door de afstand tussen onzen bouw en Oudenaarde zou de commisie naar een andere VTW gaan ... :mrgreen:

Of hij krijgt 2% op verkoop via dealer en 3% op rechtstreekse verkoop ...



Begrijp niet echt de bedoeling van zijn bijkomende aanbieding ...



Tijdig offertes vragen is dus de boodschap ... I will wait and see.



k.b.





De nieuwe offerte van idem is binnen ....

Men heeft het verschil met TR voor de helft dichtgereden / gefietst.



dus zoals ik al schreef : "Begrijp niet echt de bedoeling van zijn bijkomende aanbieding ..."



Het was mij niet echt duidelijk waarom ze 20 % duurder zijn dan een dealer ...

Nu is het wel duidelijk waarom men 10 % duurder is ... Je zegt tegen de VTW dat hij 20 % te duur is (voor hetzelfde) en deze laat dan door de binnendienst een offerte maken die maar 10 % duurder meer is ...



Nog 2 keer en ik bestel :shock:



k.b.
 
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
idem poortje gestoken

nu al 2.5 jaar

perfect tevreden over,weinig lawaai, je ziet geen verschil met onze geanodiseerde alu.....kortom : idem!
 
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
113
Waarderingsscore
1
Punten
0
Poort ( sektionaal)van Hormann besteld bij Dedier uit Erembodegem. Vroeger mlet hen al gewerkt en tevreden. Nu wacht ik enkel nog op de plaatsing van de poort.
 
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
168
Waarderingsscore
0
Punten
0
poort van bij group desmet uit Harelbeke is net geplaatst. proper gedaan, mooie poort en knappe service

aanrader dus
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
K.B. wrote:
nesten wrote:
Ik heb offerte opgevraagd voor dezelfde poort bij IDEM en bij Tom Rigolle (TR Poorten Oudenaarde). Voor dezelfde poort is het bij TR Poorten 20% goedkoper ... :shock:



Zelfde situatie ...

Nu telefoon gehad van VTW van IDEM ....



En hij vroeg of ik al gekozen had .... ik heb hem gezegd dat hij het meest keuze heeft van allemaal en dat het zo moeilijk kiezen is ... benevens , model , kleur , afstandsbediening , .... kan ik ook blijkbaar de prijs kiezen :mrgreen:



Hij herziet zijn aanbieding ... finaal.



Als hij nu gewoon gezegd dat hij alle vertrouwen had in die man van TR ... dan was de zaak geklonken ; maar blijkbaar heeft zijn "commisie-microbe" dit niet kunnen toelaten.

Of door de afstand tussen onzen bouw en Oudenaarde zou de commisie naar een andere VTW gaan ... :mrgreen:

Of hij krijgt 2% op verkoop via dealer en 3% op rechtstreekse verkoop ...



Begrijp niet echt de bedoeling van zijn bijkomende aanbieding ...



Tijdig offertes vragen is dus de boodschap ... I will wait and see.



k.b.





Bestelling geplaatst bij IDEM ...

Tijd brengt altijd raad ...



k.b.
 
Lid geworden
18 okt 2010
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Punten
0
Novoferm-poort 2 weken geleden besteld bij Groep Desmet, plaatsing normaal nog net in laatste week voor hun verlof.
 
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij kozen bij onze renovatie voor een sectionale garagepoort van L-door uit Liedekerke.

Vorige week werden ook onze 30 jaar oude houten buitendeuren vervangen door nieuwe exemplaren in aluminium (besteld bij Profalux) in het zelfde kleur als de nieuwe poort. Dit maakt het geheel af. De belijning van de voordeur is mooi uitgelijnd met de belijning van de poort die enkel maanden eerder geplaatst werd. Zeer tevreden van het eindresultaat en de service.
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
Van welk merk onze nieuwe poort zal zijn weet ik nog niet,

maar alleszins geen poort van Feryn meer voor mij.



- Niet tevreden over plaatsing en daaropvolgende dienst-na-verkoop

- Niet tevreden over kwaliteit en daaropvolgende dienst-na-verkoop
 
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor mij ook GEEN Feryn....Op hun opendeurdag alles ter plaatse doorgegeven voor een offerte, geen reactie.Na een paar weken een mailtje verzonden via hun site met nogmaals alle gegevens....geen reactie.

Mailtje gedaan naar de directie en de verkoopsdirecteur...geen reactie....

Ze WILLEN mij blijkbaar geen poort verkopen.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
IDEM plaatst vandaag onze poort ...



Hopelijk kan ik vanavond met de kids de afstandsbediening testen ... ze zitten al op hete kolen :lol: :lol:



k.b.
 
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Punten
0
joeri73 wrote:
Voor mij ook GEEN Feryn....Op hun opendeurdag alles ter plaatse doorgegeven voor een offerte, geen reactie.Na een paar weken een mailtje verzonden via hun site met nogmaals alle gegevens....geen reactie.

Mailtje gedaan naar de directie en de verkoopsdirecteur...geen reactie....

Ze WILLEN mij blijkbaar geen poort verkopen.



Komt dat tegen :lol:

Waar ik ook al goede commentaar heb over gekregen is Matrix Doors uit Boom!
 
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
150
Waarderingsscore
3
Punten
18
Horrmann vlakke sectionaalpoort, geplaatst door Poortservice Marcel (Nieuwerkerken Limburg)

Algemeen zeer tevreden van
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
BUMA in wilrijk... was de enige die kon plaatsen wat we wilden :) Doen echt maatwerk en zeer tevreden over.
 
Lid geworden
1 dec 2010
Berichten
119
Waarderingsscore
0
Punten
0
poort geplaatst door TSV-poorten Retie.

Voorlopig is enkel de poort geplaatst. Bekleding langs de gevel gebeurt ook door hen.

Een eerste foto:



img5292zl.jpg
 
Lid geworden
16 feb 2009
Berichten
272
Waarderingsscore
0
Punten
0
Seppe mooie poort.



Mag ik daar het prijskaartje van weten?
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
Komen hier toch wel goede namen voorbij, TSV, Vabo, Idem
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan