• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Welk merk nemen jullie van garagepoort?

Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Punten
0
Graag deze kleine rondvraag + eventuele ervaringen...



Grts!
 

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
1.018
Waarderingsscore
0
Punten
36
onze poort is een sectionale poort van het merk Belldoor....een belgisch merk....supermooi

wij hebben geanodiseerde alu ramen en de poort is ook in dit soort grijs (uiteraard niet geanodiseerd), maar je ziet geen kleurverschil

Het is een poort met volledig vlakke panelen.

zie onze site voor foto's
 
Lid geworden
5 apr 2006
Berichten
1.183
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben onze poort van bij VBD Poorten in Lommel (http://www.vbd.be). We waren direct verliefd op hun microline-poort. Mits een kleine meerprijs hebben we ze zelfs kunnen bestellen in geanodiseerd aluminium. Ze moet echter nog geplaatst worden (werd deze week opgemeten).
 
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Punten
0
VDB lommel verdeelt met merk HORMANN lees ik...
 
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
1.211
Waarderingsscore
0
Punten
0
we hebben een offerte gedaan bij holstra



deze was 2660 voor een sectioale poort met motor





ik herinnerde me dat mijn neef , vorig jaar jaar een poort had besteld en zeer tevreden over de prijs



ik vraag hem hoeveel deze bij hem kostte , en waar hij ze haalde



bij hem kostte het 1200 euro



en zijn adres was :holstra





( poort was gelijkaardig qua formaat en en afwerking )



dus ik snap niet hoe het komt dat het zoveel verschilt





morgen ga ik eens naar group desmet in harelbeke
 
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Punten
0
je moet anders ook eens prijs vragen bij

1/ Montré & Laga uit Menen, ze verdelen HORMANN, prijs aanvraag kan via mail... (catalogus kan je zien op hormann site...)

2/ IDEM-poorten.be -> prijs kan je aanvragen via webformulier...



Grts!
 

teizman

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
1.270
Waarderingsscore
3
Punten
38
Tja: idem schijnt de top te zijn voor de belgische markt.



Anderzijds kan je je idem poort ook door Tom Rigolle laten plaatsen. Hij wertke voor Idem en doet nu al 7 jaar zelfstandig de plaatsingen van dit merk.



Ik heb mijn poort in Wevelgem een tweetal maanden geleden door hem laten plaatsen. Hij is heel correct in zijn afspraken. Plaatsing is onberispelijk. Prijs scheelde hem 1200€ voor dezelfde poort bij IDEM zelf..... (3800 VS 2600 voor een nogal grote poort)



(hij is ook actief op dit forum )



groetjes,

teizman
 

an.kris

Lid
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
332
Waarderingsscore
0
Punten
16
Sectionale poort van Canmar. http://www.canmar.be

Zijn bekent voor hun industriële poorten maar maken evenzeer poorten voor particuliere woningen.



Heel tevreden over. Perfect afgewerkt en geplaatst.
 
Lid geworden
14 jul 2006
Berichten
293
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben een Normstahl poort besteld bij Vaco uit Dendermonde.

Mijn broer heeft de zijne daar enkele jaren geleden ook gekocht en alles is perfect verlopen.

We hebben ook een offerte bij Hörmann gevraagd en dat scheelde eigenlijk weinig.
 
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
86
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben ook een sectionaal poort van IDEM. Wel nog niet teveel gebruikt, maar het ziet er op het eerste zicht goede kwaliteit uit. Ik heb enkel vragen bij de afdichting bovenaan de poort(wanneer ze dicht is), door komen nog lichtstralen door, dus die sluit toch niet 100% af. tenzij dit normaal is.
 

andy666

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
2.730
Waarderingsscore
4
Punten
38
die van ons zal ook Idem worden omdat de SOD hiermee samen werkt.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
16.537
Waarderingsscore
2
Punten
0
teizman wrote:
Prijs scheelde hem 1200€ voor dezelfde poort bij IDEM zelf..... (3800 VS 2600 voor een nogal grote poort)



(hij is ook actief op dit forum )



En dat zeg je nu... Onze poort is onlangs besteld bij IDEM.



Hoe kan een zelfstandige plaatser dezelfde poort goedkoper plaatsen dan de fabrikant zelf?
 

teizman

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
1.270
Waarderingsscore
3
Punten
38
Hoe die het zoveel goedkoper maakt weet ik echt niet.... IK merk niets slechts/goedkoops aan onze poort. De stickertjes die ik zag toen ze ermee toekwamen waren allemaal van IDEM-oudenaarde. Originele stukken met andere woorden.....



groetjes,

teizman
 
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
1.211
Waarderingsscore
0
Punten
0
SvenVD wrote:
teizman wrote:
Prijs scheelde hem 1200€ voor dezelfde poort bij IDEM zelf..... (3800 VS 2600 voor een nogal grote poort)



(hij is ook actief op dit forum )



En dat zeg je nu... Onze poort is onlangs besteld bij IDEM.



Hoe kan een zelfstandige plaatser dezelfde poort goedkoper plaatsen dan de fabrikant zelf?



dat vraag ik me ook af
 
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Punten
0
Extragroot wrote:
SvenVD wrote:
teizman wrote:
Prijs scheelde hem 1200€ voor dezelfde poort bij IDEM zelf..... (3800 VS 2600 voor een nogal grote poort)



(hij is ook actief op dit forum )



En dat zeg je nu... Onze poort is onlangs besteld bij IDEM.



Hoe kan een zelfstandige plaatser dezelfde poort goedkoper plaatsen dan de fabrikant zelf?



dat vraag ik me ook af





Ewel ik heb ook goedkopere prijs gehad van ALU firma die IDEM levert, dan de prijs van IDEM zelf. IDEM deed wel 10% van zijn prijs af na het melden hiervan...
 
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
114
Waarderingsscore
0
Punten
0
Graag had ik , Rigolle tom een reactie geplaatst op de vraag hoe een zelstandige plaatser goedkoper kan werken dan de leverancier zelf



Daar is eigenlijk een heel simpele en logische verklaring voor.



1) Idem heeft een gigantisch grote toonzaal , groot magazijn, 5 verkopers, 3 telefonisten, 10 magazijniers,enz.



dit moet ook allemaal betaald worden hé.



Ook heb ik nog steeds een zeer goede verstandhouding met Idem zelf, dus mag ik mijn klanten meenemen naar hun toonzaal. wat dan in mijn voordeel is.



Hopelijk verduidelijkt dit een beetje de situatie.



Gr tom
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan