• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Welk merk keukentoestellen het beste ?

Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Punten
0
Deze vraag is op het vorige forum al eens gelanceerd en is natuurlijk zeer subjectief.
Echter kon je toch ergens een lijn trekken in alle reacties.
Vroeg me af of deze stelling nog actueel is:
- alles met water: Miele
- dampkap: Novy
- al de rest: ATAG (Siemens, AEG en bvb Wirlpool liggen hier iets onder)

Vooral Inductiekookplaat van ATAG zou zeer goed zijn.

We spreken dan over dezelfde prijsklasses neem ik aan.

gr

Brent
 

jansenius

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
5.230
Waarderingsscore
2
Punten
38
mauro’ke wrote:
sorry maar ik vind het wel veel mooier om alles van één merk te hebben in de keuken.



heel vreemd argument... mijn inbouwwasmachine Miele en mijn inbouwkoelkast en diepvriezer Liebherr, mijn inbouwdampkap Ventomat en mijn oven Atag... geen kat die ziet dat ik tal van verschillende merken heb.



overigens behoren ovens, wasautomaten en koeltoestellen van een constructeur tot verschillende productlijnen, en is daar geen eenheid van lijn in... kijk maar bij miele, atag of anderen.



service is natuurlijk wél een argument.

maar welke winkel is tegenwoordig nog met 1 enkel merk getrouwd ?
 
G

Guest

Guest
service is natuurlijk wél een argument.

maar welke winkel is tegenwoordig nog met 1 enkel merk getrouwd ?[/quote]



Bij ons in de buurt is er zo iemand. tja het mag gezegd worden tzullen er inderdaad niet veel zijn.

en je als je één merk koopt, krijg je meer procentuele korting.
 

lennie

Lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
768
Waarderingsscore
0
Punten
16
Bij ons is alles (telescopische sierdampkap, afwasmachine, koelkast, gaskookplaat) Siemens geworden, behalve de 2 ovens (warmeluchtcombi en steamer). Daarvoor hebben we Miele gekozen. We vonden van een ander merk geen steamer die aan onze wensen voldeed (nishoogte 45 cm ipv 39+passtuk, bovendien is de miele de enige steamer waar je op verschillende inschuifniveaus tegelijk kunt koken).
 
Lid geworden
18 apr 2006
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Miele is het beste merk,volgens mij.Het is wel iets duurder in aankoop,maar je hebt er eens zo lang plezier van!
 
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
19
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand ervaring met de toestellen van Kuppersbusch? Net bij keukenhandelaar geweest en deze zei dat deze prijs/kwaliteit/service zeer goed zijn.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan