wel vuur, maar geen warm water??

Lid geworden
31 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

we hebben een duo wandketel NEW TECH 2.24 van Chaffoteaux et maury.

Vorige week was het switchschakelaar om het warm water te activeren ( nog maar eens) stuk en ik heb deze vervangen.

Wat blijkt nu: desondanks de ketel aanslaat bij het openen van een kraan blijkt ons water lauw te zijn en te blijven???

De verwarming werkt wel perfect.

Ik heb eens zitten snuffelen in de handleiding en blijkbaar staat de ° standaard afgesteld op het maximum van 57 °C. --> dus nergens een knopje om dit te regelen.

Mijn vraag hoe kan dit & hoe kan ik het oplossen?

Kan en mij tevens iemand een ideaal en economisch alternatief geven van Viessmann (een gewone open bebouwing met 7 radiatoren en warm water op aardgas)?

Ik denk er sterk aan om die franse geval buiten te gooien, maar soit.. intussentijd wil ik wel dat hij ons nog even uit nood helpt.

Bedankt op voorhand voor de info.

Lid geworden
31 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Niemand....?? :roll:

Lid geworden
31 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

3- weg????--> kan je wat meer info geven a.u.b.?

Bedankt

Johan

Lid geworden
15 mrt 2006
Waarderingsscore
2
Punten
0
wss dreiwegkraan die hier wordt beodeld, deze schakeld over van de warmwaterproductie naar de radiatoren.

Lid geworden
2 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
silau wrote:
Hallo,

Kan en mij tevens iemand een ideaal en economisch alternatief geven van Viessmann (een gewone open bebouwing met 7 radiatoren en warm water op aardgas)?

Ik denk er sterk aan om die franse geval buiten te gooien, maar soit.. intussentijd wil ik wel dat hij ons nog even uit nood helpt.

Bedankt op voorhand voor de info.

Je kunt een Vitodens 300 24 kW overwegen met onderstaande boiler van 120L voor 3745 Euro excl BTW

Niet het allerduurste of goedkoopste maar een systeem waar je normaal gezien weinig problemen mee gaat hebben.

Bovenaan