• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

webwinkel electriciteit

Lid geworden
24 mei 2011
Berichten
330
Waarderingsscore
0
Punten
0
beste forummer's



kennen jullie nog wat webshops dat electriciteitsmateriaal verkopen. Van stopcontacten tot bedrading, zekeringkasten enzovoorts...



Of waar hebben jullie je electriciteitsmateriaal gekocht, omgeving noorderkempen/antwerpen



alvast bedankt
 

Tsane

Nieuw Lid
Lid geworden
23 okt 2013
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Punten
6
De webwinkel van Paul De Meutter: dmlights.be



Zitten in Heist-op-den-Berg, maar versturen gratis vanaf €100.

Zeer tevreden van, als je je materiaal afhaalt of op voorhand betaalt (overschrijving, bancontact, kredietkaart, paypal ...), gaat er nog 5% van de online prijzen af.
 
Lid geworden
29 dec 2014
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik heb al verschillende keren gekocht via www.elektrischmateriaalkopen.com

http://www.elektrischmateriaalkopen.com

gratis levering vanaf 20 euro, volgende werkdag is gewoon materiaal al thuisgeleverd. Ze doen ook niet moeilijk om iets te vervangen.

ze zijn doorgaans ook goedkoper dan dmlights

 
 

Mongo

Lid
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
506
Waarderingsscore
0
Punten
16
http://www.my-electro.be/

Ik was toevallig in de geburen. Blijkbaar moet je online bestellen en kan je er dan enkel afhalen. Ze hebben dan maar zelf een account voor mij aangemaakt en de bestelling geplaatst en alles direct gaan halen om mee te geven. Omdat ik niet kon passen en ze geen cash geld hebben, heb ik nog enkele Euro's korting gekregen ook ;-)
 

neurot

Nieuw Lid
Lid geworden
12 dec 2014
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Punten
6
Ik ben content van Samelek.

De beste prijs die ik vond voor mijn gerief. Ze hebben waarschijnlijk wel geen grote stock, duurt wel vaak een week voor levering. Maar als je tijd hebt is dat geen probleem he.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan