• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Waterverzachter Natec - Mening?

Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
140
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn sanitairman raad een waterverzachter van Natec aan maar ben eigenlijk niet zo zeker of dit wel een goede keuze is? Blijkbaar werkt deze waterverzachter via magneten en een bepaalde manier van stroming rond deze magneten.

De link vindt je hier: http://www.natecbelgium.be/?Het_Natec_gamma:Huishoudelijk_NS25_gamma

Heeft hier iemand ervaring mee of welk ander type raden jullie aan?
 
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
62
Waarderingsscore
0
Punten
0
onze loodgieter heeft het niet zo begrepen op waterverzachters met magneten...

Hebben er eentje staan van "Aquacare". Goede service en ook nu nog, jaren na de installatie, denken ZIJ eraan dat ons zout bijna zal op gaan zijn... Eerst dacht ik: " die verdienen dik aan hun zoutverkoop" maar kheb het nog nooit ergens goedkoper gevonden én het wordt aan huis geleverd.
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
1.342
Waarderingsscore
1
Punten
0
Voor wat extra lectuur: "Waterontharder" intikken op de zoekmachine.



Wijzelf zijn al jaren tevreden bezitters van een Culligan-toestel;

Wel iets duurder, maar hele goede kwaliteit en service.



O ja, en blijf van die magneten weg, da's rommel.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan