• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Wartel M20 te groot voor xvb 3x1.5 en 3x2.5

Lid geworden
7 okt 2018
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

 

Ik ben momenteel een klassieke elektrische installatie aan het plaatsen, mbv Easykit. Ze hebben mij wartels type M20 geleverd.

Echter is het met dit type onmogelijk om xvb kabel van 3x1.5 of zelfs 3x2.5 in deze wartel in te klemmen. De wartel, volledig dichtgedraaid kan je met gemak over en weer op de kabel schuiven.

Easykit zelf zegt hiervan nog nooit klachten te hebben gehad.

Ook online wordt vermeld dat het type M20 geschikt is voor 3x1.5 en 3x2.5.

Kleinere wartels vind ik niet direct terug.

 

Plakband is natuurlijk een oplossing om zo de kabel in diameter te laten toenemen. Echter kan ik bijna niet geloven dat dit op deze manier moet gebeuren?

 

Bedankt voor jullie ervaringen en tips!

 

Mvg,


Frederik
 

disco stu

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 dec 2012
Berichten
3.327
Waarderingsscore
2.260
Punten
113
M20 wartel zou inderdaad goed moeten zijn voor een XVB3G1.5 of XVB3G2.5. Zit de rubber er wel in? 
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan