Ik heb een General lucht-water warmtepomp. Ik kreeg veelal de fout melding 'compressor min tijd uit actief' en ik kreeg mijn huis niet meer op de gevraagde temperatuur van 20.5°C. Installateur zei me eerst telefonisch dat ik de warmtepomp moest resetten = niet via de reset knop maar effectief de stroomzekering 10 min afleggen en terug aan. Dit hielp in eerste instantie maar na een paar keer kwam het probleem terug. Dan is ie gekomen en heeft de ganse buiten unit opengedaan en gezocht naar lekken in het cirquit, niet echt iets gevonden maar toch het koelmiddel er uit gehaald en terug gevuld. Is weer een tijdje goed gegaan maar probleem is nu terug. Nu zegt installateur dat het waarschijnlijk ligt aan de stooklijnen en dat ie dat zal moeten aanpassen.
Daar heb ik sterke twijfels over want de warmtepomp heeft 5jaar zonder problemen gewerkt met de huidige stooklijnen....
Iemand een idee wat het probleem wel zou kunnen zijn of hoe je de oorzaak kan vinden?
Daar heb ik sterke twijfels over want de warmtepomp heeft 5jaar zonder problemen gewerkt met de huidige stooklijnen....
Iemand een idee wat het probleem wel zou kunnen zijn of hoe je de oorzaak kan vinden?