Wandverwarming in badkamer

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
262
Punten
83
Ter verduidelijking: Voor mij persoonlijk is die 22°C meer dan prima. De vriendin daaraantegen heeft niet zoveel vetreserve en heeft het graag een graadje warmer. Alhoewel voor mij dat elektrisch vuurtje ook niet wegmag, want ik droog daar mijn hoor mee 

Is trouwens een Stadler Form Paul . Super tevreden mee want hij regelt zelf zijn temperatuur/ventilator in tegenstelling tot het vorige dat oorverdovend blaasde en desondanks de temperatuurinstelling in beveiliging ging.

elektrischetijd

Nieuw Lid
Lid geworden
17 dec 2015
Waarderingsscore
0
Punten
6
Bij ons ligt er een 10 cm isolatiechape als uitvullaag op het verdiep en dan overal vvw, hoh 7.5 in badkamer die in het Noorden ligt boven garage. Kamers en glvl op 20 en garage op 25 en overal een 22.5 graden momenteel. In de badkamer voelt dit niet koud aan maar de vrouw durft af en toe een elektrisch vuurtje gebruiken voor "de gezelligheid :)"..

Na een douche van 2 a 4 minuten warmt deze trouwens nog eens 0.5 graden op, warm bad nog iets meer :p

Badkamer is 10m2, klein naar bouwinfo normen denk ik soms :p, bruikbare vloeroppervlakte 7.5m2

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
262
Punten
83
elektrischetijd zei:
Badkamer is 10m2, klein naar bouwinfo normen denk ik soms :p, bruikbare vloeroppervlakte 7.5m2

Hier badkamer 8,03m²,  vloeroppervlak 7,02m². Meer dan ruim genoeg.

Bovenaan