• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

wachtbuis regenput

doddel

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
222
Punten
63
de grondwerker voorziet nu 2x wachtbuis van 110 van de regenput naar de woning. Is dat niet overkill?

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Waarderingsscore
2.772
Punten
113
Ik heb hier 1x 110 zitten met 2x 45°, socarex erdoor gestoken tijdens plaatsing buis want dat ging anders niet lukken.
Daarbij heb ik achteraf nog makkelijk de elektrische voeding en kabel niveausensor getrokken.

Ik heb geen bijvulling, daarvoor zou een 2e buis wel handig kunnen zijn. Dan kan je die in je kelder steken en door de buis in de put laten terecht komen.

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.165
Punten
113
de grondwerker voorziet nu 2x wachtbuis van 110 van de regenput naar de woning. Is dat niet overkill?
om wat te doen?
Liggen de buizen van regenwaterafvoer al naar de put?
is er al een socarex van de put naar het huis?

Mijn mening: Dat gaat niet de grote kost zijn, en wachtleidingen kun je niet te veel hebben :)... dus ik zou die laten leggen

• Leuk
Waarderingen: ebe
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan