Waarom Schuco?

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waarom Schuco en niet Reynaers?

Prijsverschil maximum 3000 euro (excl btw)...

Lid geworden
9 nov 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten...

Wij hebben een offerte ontvangen van Reynaers Alu profielen en van Schüco Alu Profielen.

De prijs van de twee verschillende merken van profielen door de verschillende plaatsers (de ene Schüco de andere Reynaers) was nagenoeg gelijk aan elkaar. Waarvoor zouden jullie dan kiezen: Reynaers of Schüco Alu Profielen?

Heeft de ene plaatser (Schüco) ons beter en scherpere prijzen gegeven dan Reynaers?

Groetjes

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Blue wrote:
Zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten...

Wij hebben een offerte ontvangen van Reynaers Alu profielen en van Schüco Alu Profielen.

De prijs van de twee verschillende merken van profielen door de verschillende plaatsers (de ene Schüco de andere Reynaers) was nagenoeg gelijk aan elkaar. Waarvoor zouden jullie dan kiezen: Reynaers of Schüco Alu Profielen?

Heeft de ene plaatser (Schüco) ons beter en scherpere prijzen gegeven dan Reynaers?

Groetjes

Van welke Schuco-constructeur heb je prijs ontvangen ?

Lid geworden
27 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Je moet niet enkel naar het profiel kijken. Zelf heb ik ook voor Schüco gekozen, maar ik heb ook vertrouwen in de plaatser (goeie referenties). Ik heb in de toonzaal de profielen, beslag, scharnieren, ... en alles bijeen eens bekeken en vond het aangebodene goed voor de prijs.

Bovenaan