- Lid geworden
- 23 aug 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 16
Metselwerk is nog bezig, maar op dit moment op 2e stellingshoogte. Foto's zie ons bouwdagboek:
http://carlo-en-elke.spaces.live.com/
Dat is om te besparen op stellingen, maar k ben er ook geen voorstander van. Wij zetten ook eerst volledig binnensteen, en daarna pas gevelsteen. (OK, al klein stukje gevel gedaan, om verveling tegen te gaan tijdens uitharden verdiepingsplaat :wink: ).
m pieter wrote:Dat is om te besparen op stellingen, maar k ben er ook geen voorstander van. Wij zetten ook eerst volledig binnensteen, en daarna pas gevelsteen. (OK, al klein stukje gevel gedaan, om verveling tegen te gaan tijdens uitharden verdiepingsplaat :wink: ).
Ik snap het nog niet, maar ik geloof je![]()
Dan kan je alles vanbinnenuit doen, met lage stellingen vanaf funderings- of vloerplaat. Dan moet je geen hoge gevelstelling zetten. Maar ik heb er dus mijn bedenken bij ivm correcte plaatsing isolatie en propere luchtspouw :wink: . Vroeger werd altijd zo gebouwd, maar meer en meer aannemers stappen hiervan af (of mogen niet meer van de architect).Ik snap het nog niet, maar ik geloof je![]()