Waar tuinpoort kopen/laten maken?

Woumen

Lid
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
2
Punten
18
Door de storm afgelopen week heeft mij houten poort het begeven en wil ik een metalen/aluminium poort kopen.
Kan iemand mij een adres in West-Vlaanderen aanraden of een online store waar ik een tuinpoort kan kopen.
De poort moet twee ongelijke vleugels hebben, een vleugel van 1m en een vleugel van 2 m.
Totaal: 3 m breedte op 1,8 m hoogte in het kleur zwart.

Het liefst zou ik een eigen ontwerp laten maken maar waar vindt je dan iemand om dit te doen?
Alvast dank voor jullie hulp.

Regis07

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
3 feb 2011
Waarderingsscore
726
Punten
113
De provincie West-Vlaanderen is niet klein.
Op de grens met Oost-Vlaanderen heb je deze mensen te Kluisbergen.

bramvdb

Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Waarderingsscore
15
Punten
18
Hallo,

Ik ben daar ook naar op zoek. 1 tip, indien je een offerte vraagt, doen dat via je eigen mail en niet via hun  websites. Via je eigen mail kan je de vraag gemakkelijk na een week of 2 nog eens herhalen.

Ik heb reeds 5 offertes gevraagd voor een poort en 4 voor een betonnen terras, antwoord: niet nul noppes nada

tjay

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 jun 2011
Waarderingsscore
21
Punten
38
bramvdb zei:
1 tip, indien je een offerte vraagt, doen via je eigen mail [...]

ik heb reeds 5 offertes gevraagd voor een poort en 4 voor een betonnen terras, antwoord: niet nul noppes nada

Sta ons dan toe ook een tip te geven: vraag geen offertes per mail maar neem de telefoon en maak een afspraak. De bereidwilligheid om er wederzijds wat tijd in te steken om tot een akkoord te komen, is voor beide partijen meteen heel wat duidelijker.

Woumen

Lid
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
2
Punten
18
Ik neem doorgaans ook de telefoon om een offerte aan te vragen.

Die kaders zijn een goede oplossing maar meer iets om met hout te bekleden.

Ik zou een poort willen volledig uit aluminium.

bramvdb

Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Waarderingsscore
15
Punten
18
tjay zei:
bramvdb zei:
1 tip, indien je een offerte vraagt, doen via je eigen mail [...]

ik heb reeds 5 offertes gevraagd voor een poort en 4 voor een betonnen terras, antwoord: niet nul noppes nada

Sta ons dan toe ook een tip te geven: vraag geen offertes per mail maar neem de telefoon en maak een afspraak. De bereidwilligheid om er wederzijds wat tijd in te steken om tot een akkoord te komen, is voor beide partijen meteen heel wat duidelijker.

Wel spijtig dat ze op hun site dan vermelden; vul onderstaand formulier in en wij gaan u contacteren...

Bovenaan