• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

waar draadafsluiting (100m) kopen voor zelfplaatsing ?

decharre

Lid
Lid geworden
13 okt 2009
Berichten
105
Waarderingsscore
1
Punten
18
ik sta op het punt om bij draadmagazijn.be 100m harmonicagaas te kopen.

Draadpakket : harmonicagaas 100 meter voor een afsluiting van 1,5m hoog, Met bovenbuis, zonder betonplaat, palen 48mm diameter, zwart.

Komt op 1635€ geleverd.

Iemand ervaring of dit een scherpe prijs is ? Indien het voor een gewone afsluiting is, zouden jullie voor een meerprijs van 230€ gaan voor palen van 60mm (ipv 48mm) diameter ?

Alvast bedankt voor alle input en ideeën.
 
Laatst bewerkt:

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
8.396
Waarderingsscore
354
Punten
83
Ik heb destijds 38€/lm betaald voor een geplaatste bekaert omheining van 1,80m met bovenbuis, betonplaat en palen van 60 en dat was toen (5 jaar terug) een zeer scherpe prijs, de meeste zaten rond de 50€/lm
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.144
Waarderingsscore
6.698
Punten
113
Niets houdt jou tegen om prijs te vragen bij verschillende aanbieders voor hetzelfde pakket. De draad alleen zal een 300€ zijn.
Weet niet waar het voor moet dienen.
Heb zelf met pantanet een omheining gemaakt met ronde palen van de palenboer.
Pantanet gezocht bij aanbieders van B-keuze.
Meer basic, maar kost ligt dan beduidend lager
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan