In 2015 mijn badkamer laten uitwerken met gietvloer (Urban Velvet - polyurethaanvloer). Voor een naadloos resultaat werd toen geadviseerd om ook de muren van de inloopdouche uit te werken. Kleur is identiek, materiaal ietwat anders, maar geen specificatie op de factuur m.u.v. wandcoating sanitair.
Om nog even mee te geven, na gebruik wordt de douche steeds uitgedroogd.
Iemand reeds dezelfde ervaringen gehad? Welke oplossing heeft gezorgd voor het kunnen verwijderen van de plekken.
Ik zou het probleem graag opgelost zien, omdat het er zo vies uit ziet, terwijl ik zo mijn badkamer netjes en proper hou.
Huis-tuin- en keukenmiddeltjes bieden helaas geen oplossing (detergent, soda, azijn, HG schimmelreiniger, wonderspons, staalwol 0000).
Om nog even mee te geven, na gebruik wordt de douche steeds uitgedroogd.
Iemand reeds dezelfde ervaringen gehad? Welke oplossing heeft gezorgd voor het kunnen verwijderen van de plekken.
Ik zou het probleem graag opgelost zien, omdat het er zo vies uit ziet, terwijl ik zo mijn badkamer netjes en proper hou.
Huis-tuin- en keukenmiddeltjes bieden helaas geen oplossing (detergent, soda, azijn, HG schimmelreiniger, wonderspons, staalwol 0000).