• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Vreemd stuk beton voor ons stukje grond

dat kan bijna niet , want daar komt mijn oprit

Phreakster wrote:
dat kan bijna niet , want daar komt mijn oprit

ik zou dan toch eens bellen naar de gemeente om te vragen want vind het toch maar raar!

Bij ons is de eerste 4 meter van de gemeente. Zou het zoiets niet kunnen zijn?

Gelieve slechts éénmaal dezelfde vraag te stellen. Andere berichten werden verwijderd

ja de eerste meters zijn van de gemeente, maar ik zal over dit stuk moeten voor mijn oprit.

Als je goed kijtk zie je links het vlaggetje staan waar mijn scheidingslijn is, zelfs tot daar komt de weg niet, rare situatie vind ik...

volgens mij een fundering voor zo'n lelijke grijze zoemende knetterende hoogspanningscabine :twisted: :twisted: :twisted:

Maar wees niet bevreesd ik ken een schooltje waar ze die ook voor hun neus hebben en de kinderen hebben ze beschildert met fauna en flora afbeeldingen . Valt best goed mee!!!!. Ze hebben zelfs een giraffe met zes poten en een poes die blaft :lol: :lol: :lol: :lol:

of misschien is er ergens een seriemoordenaar aant werk die .........

of heeft één van de Soprano's efkes in de buurt een zaakje moeten afhandelen

soit ge kiest maar hé

grapjas, iemand een lapke grond kopen???

Een parkeerplaats kan niet, bij de eerste de beste vrouw die parkeert zou dat houten paaltje half omver liggen, en bij de tweede die parkeert ligt het helemaal om :wink: :twisted:

Als petanqueterrein is het wat klein, als landingsplaats voor ufo's is dat grasveld ernaast beter geschikt, vooral als ze er graan zouden op zaaien.

Een bushokje zou het nog kunnen zijn, de fundering van een elektriciteitscabine kan ook :twisted:

Of misschien zetten ze er wel een glascontainer, da's heerlijk gemakkelijk voor uw eigen glaswerk kwijt te geraken. :)

Maar niet te rap pannikeren, waarschijnlijk zetten ze er gewoon een paar zitbanken neer zodat de jongeren uit de streek een ontmoetingsplaatsje hebben voor hun jointje of om wat keet te schoppen. Toch fijn van in zo een kindvriendelijke gemeente te wonen :twisted:

zoals ik al gezegd heb, achter dit stuk komt mijn oprit, dus daar kan niks komen (bankske, cabine), of ik moet erover rijden

zal eens proberen iemand van de gemeente te pakken te krijgen

hebt ge geen plan van de verkaveling, mss vind ge het daar op terug. maar het lijkt me een parking!

greets

Phreakster wrote:
zoals ik al gezegd heb, achter dit stuk komt mijn oprit, dus daar kan niks komen (bankske, cabine), of ik moet erover rijden

zal eens proberen iemand van de gemeente te pakken te krijgen

euh nu efkes serieus hé meiske.

Hebt ge uw verkavelingsvoorwaarden en uw bouwschriften er al op na gelezen.

Als op de verkavelingsplannen reeds staat berpaald dat wat daar komt daar ook zal komen dan kunt gij uw garage aan de andere kant van uw woning plaatsen.

Het is niet omdat uw dromen en wensen voor de nieuwe woning zeggen dat ge graag uw garage links zou hebben dat ze daarom ook concreet in uw bouwplan kunnen zitten of maar uberhaupt kunnen vergund worden.

En als in dergelijk plan een bushokje /zitbank of wat dan ook is gepland dan zal dat daar ook komen.

Bent u wel zeker dat u zichzelf juist hebt ge-informeerd alvoorens de grond te kopen ? Of hebt u de grond gekocht via een makelaar of eender welk ander persoon die u deze informatie heeft achtergehouden ? Of was de prijs van dat stuk in vergelijk met andere lapjes toch wel laag ?

Soit ik kan moeilijk aannemen dat dit zomaar uit de lucht is komen vallen

Ergens zal wel een spoor zijn van dergelijke ingreep

neen, staat nergens iets van in de voorschriften, en ben geen meiske!! soit....

en waar ik zeg dat onze garage moet komen, komt later een garage tegenaan, dus kan ook de garage niet verplaatsen.

En heb idd goed bestudeerd voor we de grond kochten, en staat nergens iets van in, anders had ik het ook niet gevragen...

En als laatste , lapje grond was niet goedkoper als de andere! :twisted:

Mo allez, da's gewoon den aanzet naar uwen toekomstigen oprit. Toch wel vriendelijk van de gemeente :)

't Is het einde van de weg. Een buskot zal het dus al zeker niet zijn.

LT wrote:
Mo allez, da's gewoon den aanzet naar uwen toekomstigen oprit. Toch wel vriendelijk van de gemeente :)

't Is het einde van de weg. Een buskot zal het dus al zeker niet zijn.

amaai nog nie, nu nog twee lantaarns op die houten palen en da's al geen oprit nie meer maar een oprijlaan voor een kasteel.

Maar zoals ik al zei ik kan moeilijk aannemen dat dit dus zomaar uit de lucht komt gevallen. Zelfs een gemeente kan niet zomaar beslissen om te doen wat ze wil. Er moet dus ergens een zeer belangrijk ontbrekend feit zijn in dit verhaal dat waarschijnlijk veel zoniet alles verklaard

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan