• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

voordeur plaatser all incl

Reaction score
0
Ik zoek een ervaren en niet overdreven dure plaatser van een voordeur incl. Ons budget is 2000 euro. En graag in oost Vlaanderen.

mamavan6;1960421 wrote:
Ik zoek een ervaren en niet overdreven dure plaatser van een voordeur incl. Ons budget is 2000 euro. En graag in oost Vlaanderen.

Waar in oost-vlaanderen?

Van welk materiaal dient die voordeur gemaakt te zijn?

pvc voordeur met dubbel glas.

dichtbij gent

Hallo,

Ik heb een voordeur laten plaatsen via de firma Ewiwindow uit Sint-Martens-Latem (info@ewiwindow.be)

PVC antracietgrijs generfd buiten en effen wit binnen + gelaagd glas mat (merk Schuco)

Afmetingen BxH 831x2193

Prijs : €1298 geleverd en geplaatst en de oude deur uitgebroken en meegenomen. Deed wel zelf de afwerking binnen in huis.

Tiens is de kerel weeeeeeeeeeral aan de slag !!!!!!!!!!!

Hoeveel keer nog

Dien zal dat werk graag doen zeker :p (of de mensen in hun zakken zitten)

Hier in de regio zit er zo ook enen die niet weet van ophouden.

Hoe dat ze het toch steeds voor elkaar krijgen...

botoxbuilder;1974206 wrote:
Tiens is de kerel weeeeeeeeeeral aan de slag !!!!!!!!!!!

Hoeveel keer nog

Over wie gaat dit misschien?

Woon zelf in Deurle en die firma lag kort bij mij. Ik ben langsgegaan en toen offerte bekomen. Heb een aantal zaken te vernieuwen in meerdere woningen maar ben nu enkel begonnen in 1 huis met een voordeur om te kijken hoe alles verliep, begin volgend jaar moet ik nog een aantal zaken doen.

Heb ook verder gekeken op het internet naar de site van fod economie en zag dat het een jonge firma was, opgericht in mei, maar vond nergens problemen. Ook over de zaakvoerder vond ik enkel dat hij schrijnwerker is.

Hoe dan ook ik ben tevreden klant.

is idd je antwoord op vele vragen. Daarom kan men zich de vraag stellen of ...... nu goed alls oké

botoxbuilder;1974799 wrote:
is idd je antwoord op vele vragen. Daarom kan men zich de vraag stellen of ...... nu goed alls oké

Gaan we achterlijk beginnen worden of wa?

Iemand vraagt een GOEDE en BEKWAME installateur.

Ik ben tevreden van die persoon zijn werk. Punt ... Heeft goed werk geleverd bij ons indertijd.

VANDAAG VRAAGT IEMAND NAAR EEN DEUR .... AWEL .... DIE PERSOON DOET DAT

GISTEREN VROEG IEMAND NAAR EEN SECTIONALE POORT .... AWEL ... DIE PERSOON DOET DAT

EERGISTEREN VROEG IEMAND NAAR RAMEN .... AWEL ... DIE PERSOON DOET DAT

Dan is het hier in feite HEEEEL SIMPEL!!! DE VOLGENDE ACHTERLIJKE SENIELE WOULD_BE DOE HET ZELVER DIE EEN TIP VRAAGT NAAR EEN GOEDE STIELMAN VOOR OM HET EVEN WAT KRIJGT ALS ANTWOORD "ZOEK HET OP VIA GOOGLE DUTS"

LAAT DAN GEWOON DERGELIJKE STUPIDE VRAGEN NIET MEER TOE OP HET FORUM ... DAN MOET MEN ZO GEEN ANTWOORDEN GEVEN OVER JE WIE JE TEVREDEN BENT.

GAME OVER

[mod=Cyann]

paar berichtjes verwijderd

1. als er iets volgens je niet volgens de regels is gebruik dan aub de report knop. Dat werkt f*ck*ng veel efficienter vooral omdat ALLE mods dat dan zien

2. graag beleefd blijven tegen elkaar

[/mod]

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief